رولیک-رولیک نوارنقاله-رولیک دنده ای-رولیک های زنجیری

رولیک-رولیک نوارنقاله-رولیک دنده ای-رولیک های زنجیری

برای تهیه انواع رولیک های پرسی ، بلبرینگ تعویضی ، زنجیری و… کافیست به سایت فروشگاه صنعتگری مراجعه نمایید و برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فنی ما در تماس باشید :

رولیک-رولیک نوارنقاله-رولیک دنده ای-رولیک های زنجیری

رولیک کانوایرها به عبارتی غلطک هایی هستند که در ساخت دستگاه های نوارنقاله ای از آن ها استفاده می شود.غلطک ها همانطور که از اسمشان پیداست برروی دستگاه با غلط خوردن خود به حرکت تسمه ها کمک می کنند و به همین دلیل به شکل استوانه ای ساخته می شوند. تا به حال درمورد انواع رولیک ها برایتان مطالبی را بیان کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد. هدف از ارائه این مطالب آشنایی بیشتر شما عزیزان با رولیک ها می باشد تا هنگام خرید با اطلاعات بیشتری نسبت به این کار اقدام نمایید.

رولیک-رولیک نوارنقاله-رولیک دنده ای-رولیک های زنجیری

یکی از انواع دیگر رولیک کانوایرها ، نوع دنده دار آن هاست که به آن دنده زنجیری نیز می گویند. کاربرد این نوع از غلظک ها نسبت به سایر انواع خود بسیار کم تر است و بیشتر در ساخت دستگاه های نوارنقاله غلطکی از آن ها استفاده می شود. ساختار کلی این محصول با سایر رولیک ها یکسان است و فقط در دو طرف سر آن و یا حتی یک سر آن متفاوت است. درواقع می توان گفت که چرخ دنده ها به تعداد نیاز کاربر به یک سر و یا هر دو سر غلطک کانوایر وصل می شود و به رولیک ها حالت دنده ای می بخشد.

رولیک-رولیک نوارنقاله-رولیک دنده ای-رولیک های زنجیری

چرخ دنده های نام برده شده در فوق در اندازه ها و انواع مختلفی ساخته می شود. برای مثال در نوعی به درخواست کاربر چرخ دنده ها دارای 6 دنده می باشند و در مواردی بیش از این تعداد و یا برعکس می باشد . پس می توان نتیجه گرفت که ساخت چنین قطعاتی به طور سفارشی ساخته می شود و به شکل آماده موجود نمی باشد مگر در حالت استاندارد. وصل کردن این نوع از غلطک ها برروی شاسی دستگاه توسط اتصال پیچی صورت می گیرد که البته شایان ذکر است که راه های دیگری نیز برای انجام این کار وجود دارد و طبق نوع کار و درخواست کاربر و یا تشخیص مسوول فنی کارگاه ، اتصال صورت می گیرد.

رولیک-رولیک نوارنقاله-رولیک دنده ای-رولیک های زنجیری

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان رولیک کانوایرها ، فروشگاه صنعتگری می باشد که در این عرصه سالیان سال است که فعالیت دارند و به هر شکل و نوع و ابعادی که نیازتان باشد طبق درخواست شما برایتان تولید می شود و در اولین فرصت کاری در شهر شما به حضورتان ارسال می گردد . پل های ارتباطی با فروشگاه صنعتگری :

راه ارتباطی با کارشناسان فنی فروشگاه صنعتگری : 04134316055

آدرس فروشگاه : تبریز-جاده آذرشهر-باغ معروف بعد از بازارآهن تبریز-

روبروی آجرفشاری واحدی -فروشگاه اینترنتی صنعتگری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل