رولیک-غلطک نوارنقاله-رولیک قطر ۹

رولیک-رولیک کانوایر-رولیک ضربه گیر

رولیک کانایرها یا به عبارتی غلطک های کانوایر جزو لوازم جانبی یک سیستم انتقال به حساب می آید که در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود. درون این غلطک ها را با بلبرینگ پر می کنند که همین بلبرینگ ها عامل به چرخ درآمدن غلطک ها برروی دستگاه می باشند . شفتی که از درون غلطک عبور داده می شود و از دو سر رولیک به بیرون می آید تا برروی دستگاه جوش داده شوند ، قطرش اگر تا 14 میلی متر باشد ، رولیک حاصله پرسی می باشد ولی اگر قطر شفت خارج شده بیشتر از مقدار گفته شده باشد ، رولیک حاصله ما از نوع بلبرینگ تعویضی می باشد.

رولیک-رولیک کانوایر-رولیک ضربه گیر

نوع دیگری از رولیک ها وجود دارند که در این مقاله قصد داریم در مورد آن ها برایتان مطالبی را ارائه دهیم. در برخی مواقع محل نصب شدن رولیک ها به گونه ای است که نیازمند مانعی برای جلوگیری از آسیب  دیدن رولیک ها می باشد. در این صورت هنگام ساخت غلطک ها پس از پایان کار ، اطراف رولیک را توسط لاستیک حلقه حلقه شده ای پوشش می دهند که باعث ضد ضربه شدن رولیک ها و جلوگیری از آسیب دیدن آن ها می شود . به این نوع از غلطک ها ، رولیک های ضربه گیر گویند.

رولیک-رولیک کانوایر-رولیک ضربه گیر

فروشگاه صنعتگری که تخصص کاریش حیطه ساخت دستگاه های نوارنقاله و نیز تجهیزات جانبی آن می باشد ، با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به تولید انواع این رولیک کانوایر ها می پردازد که هدف این مجموعه کسب رضایت شما عزیزان از ما می باشد.

برای کسب اطلاعات فنی بیشتر درمورد انواع رولیک کانوایرهای پرسی ، بلبرینگ تعویضی و ضربه گیر به سایت فروشگاه صنعتگری مراجعه نموده و از انواع تصاویر و اطلاعات فنی گذاشته شده در سایت دیدن فرمایید و نیز برای ثبت سفارش خود نیز از این طریق اقدام نمایید. برای دریافت اطلاعات فنی بیشتر و دقیق تر با کارشناسان فنی ما در تماس باشید:

راه ارتباطی با کارشناسان فنی فروشگاه صنعتگری : 04134316055

آدرس فروشگاه : تبریز-جاده آذرشهر-باغ معروف بعد از بازارآهن تبریز-

روبروی آجرفشاری واحدی -فروشگاه اینترنتی صنعتگری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل