بلوک زن/بلوک زن دستی/بلوک های ساختمانی/بلوک سیمانی

بلوک زن-بلوک های ساختمانی-بلوک-مزیت بلوک ها

برای تهیه و خرید انواع بلوک زن های دستی و خودرویی و نیز کسب اطلاعات فنی بیشتر در مورد مشخصات دستگاه ، به فروشگاه صنعتگری مراجعه نمایید و نیز با شماره های زیر در تماس باشید : 34316055-041 34316056-041

بلوک ها از جمله مصالح ساختمانی هستند که در این صنعت بسیار پرکاربرد می باشند و وجودشان برای پیشبرد پروژه های ساختمانی ضروری و لازم الوجود است. در ساخت ساختمان ها باید از مصالح سبکی استفاده شود تا در مجموع وزن کلی ساختمان خیلی زیاد نباشد تا در اثر وقوع بلایای طبیعی دچار آسیب دیدگی شدیدی نشوند. پس به همین علت است که در ساخت سازه های ساختمانی از بلوک ها استفاده می کنند.

بلوک زن-بلوک های ساختمانی-بلوک-مزیت بلوک ها

سبکی این بلوک ها دلیل بر مقاومت کم آن ها نست ، درواقع می توان گفت که این نوع از محصولات بتنی بسیار مستحکم بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و وزن بالا دارند.انتخاب مصالح مناسب برای ساخت سازه های ساختمانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . چرا که انتخاب مصالح بی کیفیت و بدون مقاومت بالا باعث به وجود آمدن مشکلاتی از جمله ریزش ساختمان در اثر بلایای طبیعی همچون زلزله می شود.

مزیت بلوک ها

هر محصول و ابزاری مزیت خاصی را با خود به همراه دارد که باعث شده است مورد انتخاب یک صنعتگر قرار بگیرد. از دیگر مزیت هایی که یک بلوک بتنی دارا می باشد ، سازگار بودن آن با محیط پیرامون خود و نیز محیط زیست می باشد و به همین دلیل مورد آسیب دیدگی قرار نمی گیرد و با خیالت راحت می توان از آن ها استفاده کرد. هدف از شروع هرکاری پیشبرد سریع و به نحواحسن آن کار می باشد و در ساختمان سازی نیز مهم ترین مسئله سرعت در پشبرد کار ها می باشد و بلوک ها به دلیل برخورداری از ویژگی نصب سریع ، به پیشبرد سریع روند کاری بسیار کمک می کنند.

بلوک زن-بلوک های ساختمانی-بلوک-مزیت بلوک ها

بلوک زن

برای تولید هر محصولی نیازمند ابزارهای مخصوص به خود آن هستیم. ابزار یا ماشینی که برای تولید بلوک های ذکر شده مورد استفاده قرار می گیرد ، بلوک زن ها می باشند که در دونوع دستی و خودرویی بسیار پرکاربرد هستند. بلوک زن ها با سرعت بالایی که در تولید بلوک ها دارند یکی دیگر از عنصرهایی هستند که به روند پیشرفت کار کمک می کنند. فروشگاه صنعتگری با سابقه ای بیش از 7سال ، به تولید انواع این نوع از دستگاه های بلوک زنی می پردازد که شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه از مزایا و نحوه خرید این محصول آشنا شوید.

بلوک زن-بلوک های ساختمانی-بلوک-مزیت بلوک ها

راه ارتباطی با کارشناسان فنی فروشگاه صنعتگری : 04134316055

آدرس فروشگاه : تبریز-جاده آذرشهر-باغ معروف بعد از بازارآهن تبریز-

روبروی آجرفشاری واحدی -فروشگاه اینترنتی صنعتگری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل