رولیک-درام-غلطک نوارنقاله

با سلام خدمت عزیزانی که تا این لحظه همراه ما بوده و ما را یاری کرده اند. با پستی دیگر از رولیک ها و درام های فروشگاه صنعتگری در خدمت شما صنعتگران عزیز هستیم. رولیک کانوایرها عضو به ظاهر کوچکی از دستگاه های نوارنقاله به حساب می آیند که وجودشان برای ساخت و تکمیل شدن دستگاه بسیار ضروری و مهم می باشد. رولیک کانوایرها ابعاد و انواع بسیار مختلفی دارند که در صنعت ساخت و ساز تجهیزات و ماشین آلات صنعتی به کار گرفته می شود و وجود آن بسیار حائز اهمیت می باشد.یکی از انواع رولیک ها که بسیار پرکاربرد و نیز با اهمیت می باشد ، درام ها می باشند.

رولیک-درام-غلطک نوارنقاله

درام ها درواقع نوعی از رولیک ها هستند که در ابتدا و انتهای دستگاه های نوارنقاله به کار گرفته می شوند تا اینکه عاملی برای انتقال قدرت موتورگیربکس به تسمه نقاله ها باشند. درام ها نسبت به رولیک ها از قطرها و ابعاد بزرگتری برخوردار هستند و دلیل آن تحمل وزن تسمه ها می باشد که نسبت به طول و عرض و نوع هر تسمه ای با یکدیگر متفاوت می باشد. شفت به کار گرفته شده بر روی درام نیز بستگی به طول درام و قطر آن دارد تا بتواند آن را تحمل کرده و برروی خود نگه دارد.

رولیک-درام-غلطک نوارنقاله

فروشگاه صنعتگری یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع رولیک ها و درام ها در صنعت ساخت و ساز دستگاه ها می باشد. این فروشگاه حدود 7 سال سابقه کار در این زمینه دارد که شما عزیزان تنها با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید از تمامی اطلاعات مربوط به انواع رولیک ها و درام ها آگاه شوید.
رولیک-درام-غلطک نوارنقاله

رولیک-درام-غلطک نوارنقاله

برای کسب اطلاعات فنی بیشتر درمورد انواع رولیک کانوایرو درام به سایت فروشگاه صنعتگری مراجعه نموده و از انواع تصاویر و اطلاعات فنی گذاشته شده در سایت دیدن فرمایید و نیز برای ثبت سفارش خود نیز از این طریق اقدام نمایید. برای دریافت اطلاعات فنی بیشتر و دقیق تر با کارشناسان فنی ما در تماس باشید:

راه ارتباطی با کارشناسان فنی فروشگاه صنعتگری : 04134316055

آدرس فروشگاه : تبریز-جاده آذرشهر-باغ معروف بعد از بازارآهن تبریز-

روبروی آجرفشاری واحدی -فروشگاه اینترنتی صنعتگری تبریز

رولیک-درام-غلطک نوارنقاله

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل