تفاوت پمپ های انژکتوری با سایر پمپ ها

تفاوت پمپ های انژکتوری با سایر پمپ ها

1- عملیات پمپ در یک محفظۀ روغن ترمز کننده انجام می شود تا سوخت های با ویسکوزیتۀ کم به طرف پائین نشت نکرده وروغن موتور را رقیق نکنند . 2- بارل آن دو شیار حلقوی دارد که شیار بالائی به کانال مکشی پمپ راه داشته وسوخت های نشت کرده را به آن باز می گرداند وشیار پائین به مدار روغن کاری مربوط بوده ومانند نوار ترمز کننده ای در مقابل سوخت نشت کرده مقاومت می کند .

تفاوت پمپ های انژکتوری با سایر پمپ ها

3- پیچی برای نگهداشتن بارل وضامن کردن آن به کار می رود که در عین حال نقش پیچ فشار شکن را عهده دار است . 4- فشار روغن در کانال ترمز کننده پمپ قدری زیادتر است تا عمل آب بندی آن در مقابل سوخت های با ویسکوزیته کم تأمین شود . 5- بادامک پمپ اولیۀ آن دوبل است . تفاوت پمپ های انژکتوری با سایر پمپ ها

6- در مدار روغن ترمز کننده ، سوپاپ کنترل فشاری به کار رفته تا فشار روغن آن مدار را بالاتر نگه دارد . فشار این مدار بین 3 تا 5 اتمسفر بوده وروغن آن به وسیله فیلتر کاملا دقیقی تصفیه می شود .

تفاوت پمپ های انژکتوری با سایر پمپ ها

پمپ اولیۀ بکار رفته در مدار موتورهائیکه چند نوع سوخت مصرف می کنند

درجۀ حرارت پمپ اولیۀ این نوع موتور به علت مصرف سوخت با نقطۀ جوش کم باید تا جائیکه ممکن است پائین نگهداشته شود ، بخصوص در موقع مصرف بنزین . برای جلوگیری از هدایت گرمای بدنۀ پمپ انژکتور به پمپ اولیه از واشر عایق کنندۀ نسبتا .– به علاوه ضخیمی استفاده می کنند مانند پمپ انژکتور دارای مخزن روغن می باشد . تایپت پمپ مانند پیستونی است که شامل غلتک – پیستون وسوپاپ مکشی است – چهار عدد سوراخ در محیط پیستون ایجاد شده که ازآنها سوخت وارد پیستون می شود – پیستون بوسیلۀ دو میلۀ هدایت کننده که قسمتی از آن در بدنۀ پمپ است در محل پیش بینی شدۀ خود حرکت می کند . وظیفۀ فنری که در داخل پیستون قرار دارد فشردن تایپت به بادامک پمپ انژکتور است – یک سوپاپ ورودی که مقطع صلیبی شکل دارد در انتهای پیستون سوار می شود .

تفاوت پمپ های انژکتوری با سایر پمپ ها

تفاوت پمپ های انژکتوری با سایر پمپ ها

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل