معرفی EP تسمه نقاله ها

همراهان عزیز بخش تسمه نقاله ها در وبلاگ فروشگاه صنعتگری با اطلاعات فنی دیگر در مورد تسمه نقاله ها در خدمت شما بزرگواران هستیم. تسمه نقاله هایی همچون لاستیکی منجید دار که به تسمه نقاله های نخ دار نیز معروف هستند ، معمولا در بین لایه های لاستیکی خود یک لایه با ضخامت بسیار کم از نخ ها را دارند.بکارگیری این نخ ها در نوارهای لاستیکی به منظور ایجاد اطمینان از قدرت کششی محصول می باشد.در واقع از این نخ ها برای ایجاد قابلیت انعطاف پذیری هرچه بیشتر در تسمه ها تعبیه می شود و این نوارنقاله ها از الیاف پلی استر (E) در جهت طول (تار) و پلی آمیدP نایلون درجهت عرض (پود) استفاده می شود و به همین جهت نیز به این نوع از نوارهای لاستیکی ، نوارنقاله های EP گویند.

معرفی EP تسمه نقاله ها

میزان استفاده از این مواد نسبت به کاربرد تسمه ها از هم متفاوت می باشد و تغییر می کند و نمی توان گفت در چه نوعی از تسمه چه میزان از این نخ ها استفاده شده است. بکارگیری 
EP  ها در لایه های میانی تسمه ها باعث افزایش مقاومت تسمه ها در برابر هرگونه ضربه و نیز پارگی می شود و لازم به ذکر است که انعطاف پذیری تسمه ها را افزایش و وزن آن ها را کاهش می دهد. از این نوع نخ ها معمولا در تسمه نقاله های لاستیکی منجید دار و نیز پی وی سی ها استفاده می شود که در نوع خود از کاربرد بسیار بالایی برخوردار است. 

معرفی EP تسمه نقاله ها



برای کسب اطلاعات فنی بیشتر درمورد انواع تسمه نقاله های پی وی سی به سایت فروشگاه صنعتگریمراجعه نموده و از انواع تصاویر و اطلاعات فنی گذاشته شده در سایت دیدن فرمایید و نیز برای ثبت سفارش خود نیز از این طریق اقدام نمایید. برای دریافت اطلاعات فنی بیشتر و دقیق تر با کارشناسان فنی ما در تماس باشید:

راه ارتباطی با کارشناسان فنی فروشگاه صنعتگری : 04134316055

آدرس فروشگاه : تبریز-جاده آذرشهر-باغ معروف بعد از بازارآهن تبریز-

روبروی آجرفشاری واحدی -فروشگاه اینترنتی صنعتگری

معرفی EP تسمه نقاله ها
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل