تسمه پی وی سی-قیمت تسمه های پی وی سی

همراهان عزیز وبلاگ فروشگاه صنعتگری باری دیگر با پستی از تسمه های پی وی سی در خدمت شما عزیزان هستیم. برای کسب اطلاعات در این باب ما را تا آخر این پست همراهی نمایید. تسمه نقاله های پی وی سی از پرکاربردترین و متنوع ترین انواع تسمه نقاله ها به شمار می رود. درواقع می توان گفت که این نوع از تسمه ها علاوه براینکه خودشان از زیرمجموعه انواع تسمه ها می باشند ، خود نیز شامل زیر دسته هایی از جنس پی وی سی هستند. پی وی سی در چند رنگ متنوع بسته به کاربرد آن ها از یکدیگر متفاوت می باشد. در صنعت تولید موادغذایی و نیز دارویی از این نوع تسمه ها استفاده می کنند . دلیل استفاده از این نوارنقاله ها در صنعت غذایی و دارویی ، سازگار بودن آن ها با مواد شیمیایی می باشد که مقاوم بوده و به تسمه هیچ آسیبی نمی رساند و مواد خاصیت خود را ازدست نمی دهند.تسمه پی وی سی-قیمت تسمه های پی وی سی

تسمه پی وی سی-قیمت تسمه های پی وی سی

پی وی سی ها نیز در ابعاد و ضخامت های متفاوت تولید می شوند که بین این لایه ها نخ هایی برای جلوگیری از کش آمدن تسمه به کار گرفته شده است. نخ های به کار رفته که به رنگ سفید می باشند در هر ضخامتی از تسمه ها تعداد لایه های آن با یکدیگر متفاوت است. فروشگاه صنعتگری از بزرگترین تولیدکنندگان و واردکنندگان انواع تسمه های نقاله در سطح کشور عزیزمان ایران می باشد.

تسمه پی وی سی-قیمت تسمه های پی وی سی

برای کسب اطلاعات فنی بیشتر درمورد انواع تسمه نقاله های پی وی سی به سایت فروشگاه صنعتگریمراجعه نموده و از انواع تصاویر و اطلاعات فنی گذاشته شده در سایت دیدن فرمایید و نیز برای ثبت سفارش خود نیز از این طریق اقدام نمایید. برای دریافت اطلاعات فنی بیشتر و دقیق تر با کارشناسان فنی ما در تماس باشید:

راه ارتباطی با کارشناسان فنی فروشگاه صنعتگری : 04134316055

آدرس فروشگاه : تبریز-جاده آذرشهر-باغ معروف بعد از بازارآهن تبریز-

روبروی آجرفشاری واحدی -فروشگاه اینترنتی صنعتگری

تسمه پی وی سی-قیمت تسمه های پی وی سی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل