دستگاه ماسه شویی

دستگاه ماسه شویی

خرید دستگاه ماسه شویی

در صنعت امروزی که روز به روز تکنولوژی و علم با پیشرفت خود باعث ایجاد تغییر و تحولاتی در صنعت می شوند ، روز به روز کارها به سمت ماشینی شدن حرکت می کند. پس می توان نتیجه گرفت که در صنعت برای صنف های مختلف از ماشین آلات مربوطه استفاده می شود. یکی از صنایع مهمی که در صنعت نقشی تاثیرگذار دارند ، صنعت ساخت و ساز می باشد که در این صنعت از ماشین آلات مختلفی استفاده می شود. یکی از کاربردی ترین های این ماشین آلات ، دستگاه ماسه شویی می باشد.

بتن به عنوان مهم ترین مصالح ساختمانی به شمار می رود که درواقع پی ریزی ساختمان با این محصول انجام می شود . مهم ترین ماده سازنده بتن ، شن وماسه می باشد که به صورت سنگدانه و یا دانه های بزرگ در طبیعت موجود می باشد. شن و ماسه ها درون رودخانه ها قرار دارند و از آن استخراج می شوند و در نتیجه نیاز به دستگاهی است که این مواد را پاکسازی کرده و نیز شست و شودهد. وظیفه ی انجام این کار برعهده دستگاه ماسه شویی می باشد.

خرید دستگاه ماسه شویی

تعریف دستگاه ماسه شویی

همانطور که از نام دستگاه نیز مشخص است ، وظیفه ی آن شست و شو و تمیز کردن شن و ماسه می باشد و با استفاده از این دستگاه کار دیگری نمی توان انجام داد و صرفا وظیفه ای که برای آن تعریف شده است ، شست و شوی ماسه می باشد. معمولا از این دستگاه در پروژه های بزرگ ساخت وساز استفاده می شود . البته در بسیاری از موارد نیز افرادی هستند که با خرید این دستگاه ماسه و شن را از درون رودخانه ها جمع اوری و استخراج می کنند و سپس آن ها را تمیز کرده و شست و شو می دهند. پس از انجام این عملیات ، ماسه ها را برای کاربردهای مختلفی به مرحله ی فروش می رسانند.

نحوه کارکرد دستگاه ماسه شویی

ساختار دستگاه ماسه شویی

این دستگاه ممکن است در انواع مختلفی نسبت به نیاز صنعت به آن تولید شود. از جمله انواع کاربردی این دستگاه نوع حلزونی یا همان مارپیچ می باشد. تمامی انواع مختلف این دستگاه دارای حوضچه ای می باشد که مواد درون آن شست و شو و پاکسازی می شود. مارپیچ دستگاه می توان در قطرهای مختلفی نسبت به ظرفیت و حجم آن طراحی و نیز نسبت به درخواست مشتری به مرحله تولید برسد. معمولا قطر این ماردون ها بزرگ و به طورکلی در ابعاد بزرگی تولید می شوند.

کارایی دستگاه ماسه شویی

نحوه عملکرد دستگاه ماسه شویی

پس از آنکه موادی همچون ماسه و شن به درون حوضچه ی دستگاه هدایت شد ، آب نیز درون دستگاه به گردش در می آید. در این فرآیند آب به همراه شن و ماسه درون حوضچه به جریان می افتند و در این راستا مواد به سرعت به یکدیگر برخورد کرده و ساییده می شوند . در پی این عمل ، مواد به طور کامل شست و شو و تمیز می شوند و جهت استفاده به صنایع مختلف ارائه می شوند. به زبان ساده تر اگر بیان کنیم ، ساختار دستگاه به گونه ای است که دارای شیب ملایمی می باشد و از این جهت آب به راحتی درون آن سرازیر می شود. پس از استخراج و انتقال مواد به درون حوضچه ی دستگاه ، ماردون ها نیز به حرکت در می آیند و از این طریق مواد به هم ساییده می شوند و در نتیجه به طور کامل تمیز و غربال می شوند.

ناگفته نماند که به همراه این مواد ، آب نیز از دستگاه خارج می شود . درواقع دستگاه دارای دو خروجی کلی می باشد که یکی از آن ها جهت تخلیه آب گل آلود داخل حوضچه و دیگری نیز جهت تخلیه مواد شست و شو شده درون حوضچه می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل