چرخ چدنی گردان سایز 10

چرخ چدنی گردان سایز 10

خرید چرخ چدنی گردان سایز 10

چرخ ها به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات صنعتی به شمار می روند که در صنعت در انواع مختلفی به مرحله ی تولید و نیز استفاده می رسند. این نوع از محصول دارای کاربرد بسیار بالایی می باشد و یکی از ارکان های اصلی یک سازه و ماشین آلات صنعتی است. وظیفه ی چرخ انتقال و جا به جایی آسان وسایل و تجهیزات را برعهده دارد و بزرگترین اختراع بشری در دنیای صنعتی به شمار می روند. برخی از ماشین آلات ، تجهیزات و … وزن زیادی دارند و نمی توان به راحتی آن ها را جا به جا و یا بلند کرد ، چرخ ها بزرگترین عامل در تسریع جا به جایی این قبیل از وسایل در روزمرگی می باشد.

مورد دیگری که نیاز به استفاده از این محصول را اجباری می کند ، استهلاک می باشد و به عبارتی وسایل ، تجهیزات و ماشین آلات و … به هنگام حرکت بر روی زمین ، در اثر تماس مستقیمی که با آن دارند دچار اصطکاک می شوند. در طول مدت زمان بسیار کم دچار آسیب می شوند. استفاده از چرخ ها مانع از تماس مستنقیم این دسته از کالاها با زمین شده و از آُسیب پذیری آن ها جلوگیری می کند. البته ناگفته نماند که چرخ ها نیز در این شرایط در تماس با سطح زمین خواهند بود و درنتیجه مستهلک شده و نیاز است که هر از چند وقت یکبار چرخ آن به تنهایی تعویض شود تا مجدد قابلیت به کارگیری را داشته باشد.

خرید چرخ چدنی گردان سایز 10

تعریف چرخ چدنی

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین انواع چرخ هایی که در صنعت بیشترین کاربرد را دارا می باشند ، چرخ چدنی است. این نوع از محصول دارای پایه های چدنی بسیار محکم بوده و در ساختار آن از لاستیک های تزریقی تحت عنوان چرخ استفاده می شود. این نوع از محصول از سایز 75 میلی متر تا 250 میلی متر تولید می شود . نسبت به نوع مصول و نیز وزنی که دارد ، سایز متناسب با آن انتخاب می شود. معمولا از این نمونه چرخ در ساخت ماشین آلات صنعتی و … استفاده می شود. از لحاظ مقاومت و کارایی بسیار مستحکم و کاربردی می باشند و به دلیل اینکه به صورت کفی تولید می شوند ، بیشترین کاربرد را دارند. ناگفته نماند که چدن به دلیل شکننده بودن ، نباید در معرض ضربه و … قرار گیرد ، چرا که دچار آسیب دیدگی و شکستگی می شود.

تعریف چرخ چدنی

انواع چرخ چدنی

این نوع از چرخ ها به طور کلی از لحاظ ساختاری به سه دسته مختلف تقسیم بندی می شوند که به ترتیب زیر می باشد :

چرخ نوع ثابت : در این مدل ساختار پایه محصول به گونه ای است که به طور ثابت می باشد و قابلیت اینکه به طرفیت چرخش داشته باشد را دارا نیست و فقط می تواند در یک مسیر مشخص حرکت کند و غیر قابل تغییر جهت می باشد.

چرخ نوع گردان : در این مدل نیز ساختار پایه به شکلی طراحی و تولید می شود که امکان چرخش محصول تا حد 360 درجه فراهم می شود. به عبارتی در این حالت می تواند در مسیرهای مختلفی در حرکت باشد و به راحتی تغییر جهت دهد.

چرخ ترمزدار : در این نوع ، چرخ ساختارش به صورت گردان می باشد که می تواند تا 360 درجه چرخش کند و در هر مسیری می تواند در حرکت باشد. تنها تفاوت این نوع از چرخ با نوع گردان ، در برخورداری از قفلی می باشد که مانع از حرکت ناگهانی چرخ می شود. زمانیکه دستگاهی در جایی ثابت شد و نیاز بود که بدون حرکت و به صورت ثابت باشد ، از این نوع محصول استفاده می شود که دارای قفل کن می باشد.

هر سه نوع از این محصول در سایزهای استاندارد خود موجود می باشند که می توانید به راحتی نسبت به خرید آنلاین هر یک از چرخ ها از سایت فروشگاه صنعتگری اقدام نمایید.

چرخ چدنی گردان سایز 10
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل