کاسه الواتور پلاستیکی

کاسه الواتور پلاستیکی

خرید کاسه الواتور پلاستیکی

در صنعت جهت انتقاال و جا به جایی محصولات و کالاهای مختلف از ماشین آلات مختلفی استفاده می شود. یکی از ماشین آلات پرکاربرد در این زمینه نوار نقاله ها می باشند که در انواع مختلفی نسبت به نوع کار و کاربرد آن طراحی و تولید می شوند. از جمله کانوایرهای کاربردی که می توان از آن نام برد ، نوار نقاله الواتور می باشد که برای انتقال محصولات پودری ، غلات ، حبوبات و ذغال و … استفاده می شوند. مهم ترین اجزای تشکیل دهنده این سیستم ها ، کاسه های الواتوری می باشد که در این سیستم ها مورد استفاده قرار می گیرند. ذر این مقاله به توضیحاتی در این مورد خواهیم پرداخت.

خرید کاسه الواتور پلاستیکی

تعریف کاسه الواتور

برای حمل محصولاتی چون ذغال سنگ ، حبوبات و … که انتقال آن ها از حساسیت بالایی برخوردار است و نیز از طرفی انتقال از درون مخزن انجام می شود ، نیاز به وسیله ای می باشد که بتواند بدون آسیب رسانی به محصولات و با قدرت و سرعت بالایی آن ها را انتقال دهد . این وظیفه بر عهده کاسه های الواتور می باشد که بر روی تسمه نقاله ها پرچ می شوند. جنس این دسته از کاسه ها فلزی و پلاستیکی می باشد. برای کاربردهای بهداشتی از نوع پلاستیکی و برای سایر کاربردها از نوع فلزی استفاده می شود. این کاسه ها به قاشقک الواتور نیز معروف هستند که از سایز 8 تا 35 قابل تولید هستند و هر یک از آن ها از ویژگی های منحصر به فردی پیروی می کنند.

ممکن است این نوع از قاشقک ها در دو نوع کم عمق و پر عمق تولید شوند که هر یک از آن ها برای کاربردی طراحی شده اند. معمولا برای انتقال مواد خشک و پودری نیاز است از نوع پرعمف استفاده شود و این درحالی است که برای مواد خیس نیاز به قاشقک با عمق کمتر است.

تعریف کاسه الواتور

کاربرد قاشقک الواتور

  • برای انتقال مواد پودری چون پودر سنگ ، پودر رنگ ، آرد و …
  • جهت انتقال انواع مختلف حبوبات چون : لوبیا ، نخود ، لپه
  • جهت انتقال مصالح ساختمانی چون شن و ماسه و سیمان به صورت جداگانه
  • برای جا به جایی قطعات آهنی در سیستم های انتقال

تفاوت قاشقک فلزی و پلاستیکی

نوع فلزی که بیشترین تعداد تولیدی آن در نوع جوشی می باشد ، معمولا برای انتقال مواد پودری غیر غذایی و به عبارتی صنعتی استفاده می شود. جنس این دسته از محصول از آهن معمولی بوده و طول عمر آن وابسته به نوع موادی است که جا به جا می کند. اگه مواد دارای خاصیت خورندگی باشد ، باعث سریع تر از بین رفتن کاسه ها می شود. اما از طرفی نوع پلاستیکی ساختاری متفاوت تر دارد. جنس این محصول از PP می باشد و به صورت قالب زنی در قالب زده می شوند و در نتیجه به صورت یک تیکه هستند و این امر خود یکی از مهم ترین دلایل مقاوم بودن این محصول در مقایسه با نوع فلزی می باشد.

به دلیل سازگار بودن پلاستیک با مواد غذایی و دارویی و بهداشتی ، بیشترین کاربرد را در صنایع غذایی و دارویی و … دارد و در صنایع تولید وبسته بندی محصولات بهداشتی ، ترشیجات ، سالاد و … قابل استفاده می باشد. از لحاظ طول عمر ، بیشترین عمر مصرف را نسبت به نوع فلزی دارند و از لحاظ استحکام و مقاومت نیز نسبت به قاشقک های الواتور فلزی بسیار مقاوم تر هستند. این نمونه نیز در سایزبندی های مختلفی تولید می شود و نسبت به نوع کار و نوار نقاله ای که استفاده می شود قابل دسترسی می باشد. نوع فلزی و پلاستیکی این کاسه ها در سایزهای مشخص و استاندارد همیشه در دسترس بوده و آماده تحویل می باشند. جهت ثبت سفارش سایز درخواستی خود تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل