خرید جک پنوماتیکی

خرید جک پنوماتیکی

قیمت خرید جک پنوماتیکی

در صنعت برای پیشبرد صحیح تر و سریع تر کارها از دستگاه ها و ابزارهای بسیاری استفاده می شود که از جمله آن ها می توان به جک های پنوماتیکی اشاره کرد. در بسیاری از ماشین آلات انتقال نیرو و یا انرژی لازم برای کارکرد بخش مشخصی از دستگاه ، برعهده انرژی بادی است که این انرژی از طریق دستگاه کمپرسور تامین شده و به وسیله ی جک های پنوماتیکی منتقل می شود. درواقع این انرژی به صورت هوای فشرده شده تامین می شود و توسط این دستگاه مصرف و به بیرون منتقل می شود. پس نقش اساسی این محصول را به خوبی دانستیم.

قیمت خرید جک پنوماتیکی

دلیل استفاده از جک های پنوماتیک

  • این دستگاه از لحاظ بازدهی بسیار بالا می باشد و این یک مزیتت بزرگ برای آن به شمار می رود
  • از قابلیت کنترل کردن برخوردار هستند و کنترل آن به دست اپراتور می باشد
  • از لحاظ تعمیرات به راحتی می توان آن را تعمیر کرد و هزینه های نگهداری آن نیز زیاد نیست

این دستگاه به دلیل کارایی بالایی که در صنایع خودروسازی و … دارد و از طرفی هزینه های تعمیر و نگهداری آن نیز بسیار پایین است ، در نتیجه بیشتر مورد توجه صنعتگران قرار گرفته است و کاربرد بالایی در زمینه های مختلف دارد.

دلیل استفاده از جک های پنوماتیک

نحوه کار با جک های پنوماتیکی

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم ، تامین نیرو و انرژی جک های پنوماتیکی توسط انرژی باد می باشد . معمولا به صورت افقی نصب می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. به کارگیری از این دستگاه موجب می شود تا در وقت و هزینه های ساخت دستگاه بسیار صرفه جویی شود . نیز بر طبق نوع دستگاه و نیاز آن ، نوع دستگاه تعیین می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه و نیز جهت اقدام به خرید آن ، با ما در تماس باشید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

نحوه کار با جک های پنوماتیکی

نحوه عملکرد جک پنوماتیکی

جک های هیدرولیکی جزو مهم ترین و اساسی ترین تجهیزات پنوماتیکی به شمار می روند که دارای کاربردهای مختلفی می باشند. در نیروی محرکه ی این نوع از تجهیز صنعتی ، سیلندر پنوماتیکی یم باشد. نحوه ی عملکرد این محصول به گونه ای است که نیروی هوای فشرده را تبدیل به نیروی مکانیکی می کند. از این محصول در صنایعی چون : تولید ماشین آلات صنعتی ، صنایع کاشی و سرامیک ، صنایع خودروسازی و … استفاده می شود. سرعت حرکت این جک ها بسیار بالا می باشد و دلیل آن استفاده از فشار هوای کمپرسور و پیستون هوا می باشد که استفاده از آن باعث بالا بردن دمای هوا و جک بر اثر همین کار می شود و این تغییر دما باعث ایجاد تغییرات در فشار گاز می شود.

از همین جهت باید در ساختار این محصول دقت کافی به کار برده شود تا سیلندر آن دارای کیفیت کافی باشد. چرا که تغییرات دمایی باعث آسیب رسانی به آن می باشد . پس می توان با به کارگیری از متریال عالی ، کمترین آسب ممکن به سیستم وارد شود. علاوه بر بدنه ی جک ، نیاز است که در ساخت این محصول از قطعات مستحکم و کاربردی استفاده کرد .

نحوه عملکرد جک پنوماتیکی

اجزای سازنده جک پنوماتیکی

به طور کلی این محصول از سه بخش اصلی : پوسته یا بدنه ، پیستون و نیز پکینگ و سایر اتصالات مربوطه تشکیل می شود. ناگفته نماند که این محصول از یک مشخصه ی خاصی پیروی نمی کند و در طول و قطرهای مختلفی ، متناسب با نوع کاربرد ساخته می شوند. انواع مختلفی از این جک ها با کاربردهای متفاوت از هم در صنعت وجود دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز خرید این محصول با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید و خرید خود را پس از دریافت اطلاعات فنی از کارشناسان فروش ما به مرحله خرید برسانید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل