خرید دستگاه جوش

خرید دستگاه اینورتر جوش

تعریف دستگاه جوش

در صنعت از ماشین آلات و تجهیزات بسیاری جهت ساخت و تولید دستگاه ها و ماشین آلات استفاده می شود که هر یک از آن ها وظایفی را برعهده دارند. یکی از کاربردی ترین دستگاه هایی که در صنعت ماشین سازی جزو ارکان اصلی کار به حساب می آید ، دستگاه های جوشکاری می باشد. در صنعت بسیاری از ماشین آلاتی که مورد استفاده هستند ، جنس ساختاری آن ها از آهن و یا استیل می باشد. برای اتصال صفحه های آهنی به یکدیگر از جوش استفاده می کنیم. جوش عامل اتصال قطعات ، صفحات و انواع سطح های مختلف از فلزات به یکدیگر است .

تعریف دستگاه جوش

جوش چیست

همانطور که گفتیم برای اتصال دو قطعه فلزی به یکدیگر از این روش استفاده می کنیم . جوش یک دانش و یک مهارت فنی جهت ایجاد اتصالات بین دو فلز می باشد که یکی از رایج ترین روش های ایجاد اتصال است. برای انجام این کار بین دو الکترود وجود یک گاز هادی ضروری می باشد. لازم به ذکر است که جوشکاری در خلأ غیر ممکن است. دستگاه های جوش تماما این ویژگی ها را دارا می باشند و به راحتی می توان به وسیله ی این ماشین ها عمل جوشکاری را انجام داد.

جوش چیست

تفاوت دستگاه جوش و اینورتر جوشکاری

دستگاه های جوشکاری به وسیله ی ژنراتورها کار می کنند و برهمین اساس مشکلاتی را با خود به همراه دارند و همواره نمی توان به طور مستمر از آن ها استفاده کرد. در حال حاضر با پیشرفت علم و صنعت ، سری جدیدی از این ماشی ها طراحی می شود که به اینورترهای جوشکاری معروف هستند و به وسیله ی آن ها می توان به طور مستمر جوشکاری کرد و از طرفی قدرت و تمامی ویژگی های آن را تنظیم کرد. این دستگاه ها در تمامی صنعت های دنیا در حال رواج است و ایران نیز از این قائده مستثنی نیست. خرید دستگاه جوش

تفاوت دستگاه جوش و اینورتر جوشکاری

اینورتر جوشکاری چیست

این دستگاه از لحاظ شکل ظاهری دقیقا به مانند سایر اینورترها می باشد. کل ساختار بدنه ن از ورق آهنی تشکیل شده است. در قسمت پشتی دستگاه از یک تهویه کننده یا همان خنک کننده هوا استفاده شده است. جهت روشن و خاموش کردن اینورتر نیز از یک دکمه ی روشن و خاموش کن استفاده شده است. نکته قابل توجهی که در این بین وجود دارد ، به کارگیری از یک پورت usb در این ناحیه می باشد. اما کاربرد آن چیست؟ این پورت به جهت استفاده کاربر از آن برای شارژ کردن تلفن همراه خویش ، استفاده از چراغ قوه های کابلی و یا سایر موارد مشابه می باشد که به عنوان یک آپشن کاربردی به حساب می آید.

اینورتر جوشکاری چیست

برای حمل و جا به جایی راحت تر دستگاه ، بر روی آن از دستگیره محکمی استفاده شده است که به راحتی می توان به هر قسمت از کارگاه انتقال داد بدون آنکه وزن زیادی را کاربر متحمل باشد. برای نمایش میزان جریان عبوری دستگاه و نیز سایر اطلاعات فنی ، بر روی قسمت جلوی دستگاه از مانیتور دیجیتالی استفاده شده است. در این نوع از اینورترهای جوش ، کاربر می تواند به راحتی میزان شدت جریان عبوری از دستگاه را تنظیم نماید و در نتیجه همین امر موجب افزایش طول عمر دستگاه شده و از طرفی کنترل کامل دستگاه را برعهده کاربر می گذارد که همین امر موجب رضایت بیشتر کاربران با این دستگاه می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل