نوار نقاله مدولار 01

تسمه نقاله مدولار

تسمه نقاله

یکی از اصلی ترین جز های نوار نقاله تسمه نقاله میباشد. این تسمه ها در انواع های مختلفی تولید و بر روی دستگاه های کانوایر نصب میشوند. برای درک بهتر این ابزار کاربردی بهتر است بگوییم؛ تسمه ها نوار مانندی هستند از جنس ها و اشکال مختلف که بر روی رولیک ها قرار میگیرند و با حرکت کردن در مسیر مشخص،متریال یا مواد را منتقل میکنند.
تسمه ها با توجه به نوع و کاربردشان طیف وسیعی دارند،که یکی از پرکاربردترین آنها ،تسمه نقاله مدولار میباشد.

نوار نقاله مدولار

تسمه مدولار

زمان؛ یکی از مهم ترین مسائل امور صنعتی و تمامی امور بشر میباشد، برای کوتاه کردن مدت زمان امور و بازدهی بیشتر تا به اکنون تنکولوژی و ماشین های مختلفی در زمینه های متفاوت اختراع و به تولید انبوه رسیده است. که یکی از آن تکنولوژی ها،دستگاه کانوایر یا همان نوار نقاله میباشد. تسمه نقاله مدولار یکی از انواع تسمه هایی میباشد که بر روی دستگاه نوار نقاله نصب میشود. این دستگاه به علت ساخت با متریال خاص ویژگی های منحصر به فردی دارد،که در ادامه بررسی کاربرد ها و ویژگی ها آن میپردازیم.

تسمه نقاله مدولار

ساختار تسمه مدولار

تسمه نقاله مدولار که عموما با نام تسمه نقاله پلاستیکی نیز شناخته میشود از جنس پلاستیک بر پایه ی PP یا همان پلی پروپلین تولید میشود. این تسمه ها در گام های 1 اینچ و 2 اینچ تولید میشوند که با توجه به نوع نوار نقاله مورد استفاده قرار میگیرند.تسمه نقاله های مدولار در دو نوع ثابت و اسپریال (چرخشی ) میتواند باشد.از تسمه نقاله مدولاربرای حمل و انتقال در خط تولید های بهداشتی ، غذایی، دارویی، شستشوی سبزجیات و میوه جات و … استفاده میشود.
مدولار ساخت منحصر به فرد و زیبایی دارد، به علت بند بند بودن و داشتن فضای خالی بین بند ها قابلیت ضد آب بودن دارد، و به آسانی میتوان آن را شست و نظافت کرد. مدولار بر خلاف تسمه های دیگر هزینه تعمیر و نگهداری پایینی دارد، هنگامی که بخشی از تسمه خراب میشود یا آسیب میبیند دیگر نیاز نیست کل تسمه ی دستگاه را تعویض یا تعمیر کنید ، کافیست قطعه ای را که آسیب دیده است جدا و تعویض کنید. شما در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید قطعه ی آسیب دیده را تعویض کنید تا خط تولید یا مونتآژ شما بسته نگردد.

انواع مدولار

مدولار در دو نوع ثابت و اسپیرال میباشد ،مدولار ثابت تسمه نقاله ای میباشد که فقط در یک جهت میتواند حرکت کند و متریال را منتقل کند، این تسمه در خط تولید و یا جایگاه های که نیاز به چرخش نیست مورد استفاده قرار میگیرد. اسپیرال به مفهوم چرخشی بودن مبیاشد. که این تسمه قابلیت چرخش به هر جهتی که تعبیه شده باشد را دارد و میتواند در زوایای مختلف متریال و مواد را منتقل کند. تسمه مدولار بر اساس کاربرد آن میتواند با خاصیت آنتی اسیدی تولید شود. در خطوطی که برای حمل مواد اسیدی از نوار نقاله استفاده میکنند،مدولار با متریال خاصی بصورت انتی اسیدی تولید میشود که در برابر اسید مقاوم میباشد. شما میتوانید برای خرید تسمه نقاله مدولار آنتی اسیدی با کارشسناسان صنعتگری در ارتباط باشید.

ویژگی های تسمه نقاله مدولار

  • طراحی زیبا و ساخت ظریف
  • ضد سایش و ضد خوردگی
  • استفاده از چرخ دنده و قطعات پلاستیکی
  • قابلیت استفاده در خطوط شست و شو مرکبات و سبزیجات
  • طراحی و تولید بر اساس طول و عرض مورد نیاز
  • قابلیت طراحی در رنگ های مختلف
  • تمامی قطعات تسمه مدولار از جنس پلاستیک مرغوب و مستحکم است، و به همین دلیل تسمه مدولار ضد آب میباشد.
نوار نقاله مدولار 2
تسمه مدولار عموما در کجا ها کاربرد دارد؟

از این نوع نوار نقاله های ماژولار معمولا برای انتقال محصولات در خطوط شستوشو در صنایع غذایی،مرکبات و سبزیجات و داروسازی استفاده میشود.در بسیاری از کاراخانه ها نیز با توجه به کارد و متریال موجود برای انتقال، از انواع تسمه های مدولار استفاده میشود. جهت استعلام قیمت تسمه های مدولار تنها کافیست با کارشناسان فروشگاه صنعتگری تماس حاصل بفرمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل