پن میکسر چیست؟کاربرد و قیمت

پن میکسر چیست؟ کاربرد و قیمت

دستگاه پن میکسر که با نام ناری ساز نیز در میان استفاده کنندگان شناخته میشود یکی از راهکار های کاملا با صرفه برای تهیه ملات است. شاغلان در کارگاه های بلوک زنی و جدول زنی با این دستگاه آشنایی دارند. و کاربرد های آن را به صورت کامل میدانند. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ناری ساز ها دارید. و یا به دنبال تهیه یک دستگاه پن میکسر برای کارگاه خود هستید با ما در این نوشته آموزنده همراه باشید. در این مقاله به سوال پن میکسر چیست؟ کاربرد و قیمت بروز آن میپردازیم.

پن میکسر چیست؟ کاربرد و قیمت

پن میکسر یا ناری ساز چیست؟

در کارگاه های بزرگ که همواره نیاز به اماده بودن بتن و ملات در پای کار است باید یک روش اقتصادی و کاربردی برای تهیه ملات داشته باشیم. دستگاه ناری ساز این امکان را فراهم میکند که بهترین کیفیت بتن را در مدت زمان بسیار کوتاه برای استفاده آماده نماید. این دستگاه شبیه یک دیگ بزرگ است که همان کار بتونیر را انجام میدهد.

بیشتر بخوانید ؟: پن میکسر یا ناری ساز

کاربرد پن میکسر چیست؟

این دستگاه ها معمولا در کارگاه های بلوک زنی و جدول زنی مورد استفاده قرار میگیرد. چون در این کارگاه ها تولید بدون وقفه در حال انجام است. باید بتن مورد نیاز برای استفاده در تولید تهیه شود. استفاده از دستگاه های بتونیر در خطوط تمام اتوماتیک پاسخگوی سرعت تولید نخواهد بود. در چنین کارگاه هایی باید از دستگاه پن استفاده شود.

پن میکسر چیست؟ کاربرد و قیمت

مشخصات فنی دستگاه ناری ساز

این دستگاه دقیقا مشابه بتونیر ها در حجم های مختلف تولید و استفاده میشوند. کارگاه ها بر اساس حجم تولید و استفاده از بتن باید ناری ساز متناسب با نیاز خود تهیه نمایند. رایج ترین ابعاد پن میکسر ها در بازار ایران به شرح زیر میباشد.

  • ناری ساز 350 لیتری
  • ناری ساز 500 لیتری
  • ناری ساز 800 لیتری
  • ناری ساز 1000 لیتری

دستگاه های 350 لیتری به دو صورت تک فاز و سه فاز در حال تولید هستند اما حجم های بیشتر تنها بصورت سه فاز یافته میشوند. در این دستگاه ها به ترتیب از الکتروموتور های 3 و 7.5 و 15 و 20 اسب بخاری استفاده میشود. همچنین ضخامت ورق مورد استفاده در تولید دستگاه های ناری ساز بر اساس حجم به ترتیب 10 و 12 و 14 و 15 میل میباشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل