بتونیر یا خلاطه چیست؟

بتونیر یا خلاطه چیست؟

دستگاه بتونیر که با نام ملات ساز یا خلاطه نیز شناخته میشود برای اماده سازی ملات کاربرد دارد. دستگاه ملات ساز یک دستگاه جدید است که عمل آماده سازی ملات را سهولت میدهد. در این نوشته دستگاه بتونیر را برای علاقمندان تشریح و کاربرد های مختلف آن را برای استفاده کنندگان بیان میکنیم. برای پاسخ به سوال بتونیر با خلاطه چیست؟ با ما در این نوشته آموزنده همراه باشید.

بتونیر یا خلاطه چیست؟

کاربرد بتونیر چیست؟

دستگاه بتونیر یک دستگاه کاربردی در تولید ملات و بتن است. بتونیر ها در ابعاد مختلف تولید میشوند و استفاده کنندگان باید بر حسب نیاز خود یکی از ابعاد را انتخاب و از آنها در تولید بتن استفاده میکنند. بتونیر ها در حجم های 120 لیتری آزمایشگاهی، 250 لیتر، 350 لیتر، 500 لیتر، 750 لیتر و 1000 لیتری تولید و عرضه میشوند. از بتونیر های 120 لیتری در آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی استفاده میشود. به دلیل حجم اختلاط بسیار پایین آنها بکار گیری این بتونیر ها در صنعت عمران و ساخت و ساز مقرون به صرفه نخواهد بود.

بتونیر جه کمکی به تولید میکند؟

بتئونیر ها از جمله دستگاه هایی هستند که از هدر رفت زمان جلوگیری میکنند. با کمک دستگاه ملات ساز امکان تولید بتن با حجم بسیار بالا در کمترین زمان ممکن است. همچنین با بکارگیری دستگاه بتونیر در هزینه های تولید به صورت چشمگیری کاهش پیدا میکند. دلیل این صرفه جویی در هزینه ها استفاده از افراد کمتر در تولید بتن است و این امکان فراهم میشود که افراد نیازمند به تولید ملات در عمل تولید مشغول شوند و روند ساخت ساز سرعت بیشتری بگیرد. و لازم به ذکر است که دستگاه خلاطه ملات را به مرغوب ترین حالت ممکن تولید میکند.

کاربرد بتونیر در صنعت عمران

صنایع استفاده کننده از ملات ساز ها

از دستگاه بتونیر در کارگاه ها و پرووژه های عمرانی استفاده میشود. این دستگاه در تولید بلوک و جدول کاربرد ویژه ای دارد. در دستگاه های بلوک زن و جدول زن تولید با سرعت بسیار بالایی انجام میشود و برای تنظیم سرعت مواد اولیه با تولید باید از دستگاه بتونیر برای تولید ملات مورد نیاز برای تولید نماییم. معمولا از این دستگاه ها در پروژه های عمرانی استفاده می شود و ظرفیت های مختلفی از آن قابل استفاده در صنعت است. ظرفیت 300 لیتری از این دستگاه دارای بیشترین میزان کاربرد در صنعت می باشد که از همین جهت همواره به صورت آماده در انبار فروشگاه وجود و آماده تحویل می باشد. این درحالی است که سایر ملات سازها با ظرفیت های بیشتر به صورت سفارشی و طبق درخواست مشتری تولید می شوند. معمولا پروسه تولید و آماده سازی این دستگاه ها بین 7 تا نهایت 10 روز کاری زمان بر است که تعداد روزهای آن بستگی به روز سفارش دارد . ( سفارش های قبلی در اولویت قرار دارند و ممکن است پروسه تولید را به تعویق بیندازند. )

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل