نوار نقاله تلسکوپی سفارشی

خرید نوار نقاله تلسکوپی سفارشی

کانوایرهای نوع تلسکوپی از قابلیت گستردگی بالایی برخوردار هستند و شاسی و پایه های آن به گونه ای طراحی می شوند که قابلیت خارج شدن طولی نوار در چند مرحله را دارا می باشند. علت طراحی این کانوایرها به این شکل ، دسترسی آسان تر و ایمن تر کاربر به درون ماشین های بزرگ بارگیری از جمله کامیون ، تریلر ، کانتینر و … می باشد.

عرض و طول این سیستم ها کاملا سفارشی می باشد و می توان نسبت به فضای قرارگیری دستگاه ، نوع محصول و … عرض و طول نوار نقاله را تعیین و پس از طراحی کلی به مرحله ی تولید رساند.

نوار نقاله تلسکوپی سفارشی

مشخصات فنی نوار نقاله تلسکوپی سفارشی

  • برخورداری از طراحی فشرده و نیز مطمئن ( ساختار دستگاه در عین اینکه بسیار مقاوم و مستحکم می باشد ، از ظاهری بسیار باریک برخوردار است که می توان به راحتی نصب و مورد استفاده قرار داد. )
  • دارای ایمنی بسیار بالا ( برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار ، تمامی نکات ایمنی در ساخت این سیستم ها مطابق با اصول و استانداردهای ایمنی رعایت شده است. )
  • تعمیر و نگهداری آسان ( تمامی تجهیزات به کار گرفته شده بر روی این سیستم ها ، به راحتی قابل دسترس هستند و می توان در هر زمانی نسبت به تعمیر آن اقدام کرد )
  • به کارگیری از قطعات باکیفیت و مطمئن ( شاسی بندی این سیستم به حدی قوی و محکم می باشد که حتی کوچکترین جزء دستگاه که به نظر ضعیف می آید ، از باکیفیت ترین و مقاوم ترین نوع برای ساخت این دستگاه استفاده شده است.)
  • قیمت های رقابتی ( باتوجه به کیفیتی که این کانوایرها دارند ، از قیمتی بسیار مناسب برخوردار هستند که می توان به جرئت گفت قیمت هایاین مجموعه با سایر همکاران بسیار رقابتی است.)
  • تولید به صورت سفارشی ( ساخت این دستگاه های نوار نقاله کاملا به صورت سفارشی و طبق درخواست مشتری طراحی می شوند و در هر عرض و طولی قابلیت طراحی و نیز تولید را دارند. )
  • کاهش چشمگیر زمان بارگیری ( استفاده از این دستگاه ها برای انجام عمل بارگیری در مقایسه با سایر روش های سنتی بسیار کارآمد بوده و از سرعت بالایی بهره مند می باشد و نیز قادر است سرعت بارگیری را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. )
مشخصات فنی نوار نقاله تلسکوپی

ساختار نوار نقاله تلسکوپی

سیستم های انتقال نوع تلسکوپی ، دارای پایه های نگهدارنده کل استراکچر دستگاه و نیز بخش های کشویی هستند که نسبت به طول کلی دستگاه ، تعداد آن مشخص می شود. این ساختار از کانوایر تلسکوپی باعث شده است تا در حدقابل توجهی زمان بارگیری محصولات و انواع مختلف کالاها کاهش یابد و در مقابل آن کیفیت کار بسیار افزایش یابد. به عبارتی می توان گفت که استفاده از این سیستم های انتقا موجب تسریع در عمل بارگیری در کارخانجات و مجموعه های بزرگ تولیدی می شود.

انتخاب نوع کانوایر ، طول آن و عرضی که باید داشته باشد برطبق نیاز مشتریان عزیز تعیین می شود. در نظر گرفتن برخی از موارد که در زیر بیان می کنیم ، در انتخاب نوع کانوایر تاثبرگذار است :

  • وجود یا عدم وجود سکو به هنگام بارگیری محصولات
  • فضای موجود برای نگهداری و یا نصب ثابت دستگاه بر روی زمین
  • دسترسی نوار نقاله تلسکوپی به سایر کانوایرهای موجود در سالن
ساختار نوار نقاله تلسکوپی

نوار نقاله تلسکوپی پایه دار
درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل