کاربرد میکسر های بتن

اماده کردن بتن به کمک میکسر بتن کار را راحت کرده است. ترکیب کردن ملات در مقادیر بالا برای انجام عملیات مانند بتن ریزی در ساختمان ها در مدت زمان کم بسیار اهمیت دارد. کاربرد میکسر های بتن در عملیات عمرانی و ساختمان سازی غیر قابل انکار است. در این نوشته علاوه بر محل پروژه های ساختمانی به برخی از کارگاه های دیگر استفاده کننده از میکسر بتن اشاره خواهیم کرد.

میکسر بتن چیست؟

دستگاه های میکسر بتن، دیگ های آماده سازی ملات بتنی هستند که مواد تشکیل دهنده بتن را درون دیگ میکس و آماده میکند. این دستگاه ها متشکل از یک شاسی و دیگ مخصوص میکس میباشند. اما عمل همزدن به وسیله یک الکتروموتور انجام میشود. جهت تخلیه ملات تولیدی یک غلبیرک به دستگاه نصب شده است. که عملیات تخلیه را برای اپراتور راحت تر میکند.

کارگاه های بلوک زنی و تیرچه زنی

بلوک زنی ها جز اصناف استفاده کننده از میکسر های بتن هستند. از آنجایی که تولید بلوک نیازمند تولید شدن متوالی و بدون وقفه است، تهیه کردم بتون مورد نیاز برای تولید بلوک ها به وسیله دست اصلا مقرون به صرفه نخواهد بود. همچنین برای ساخت تیرچه، مورد استفاده در ساختمان از میکسر بتن استفاده میشود. علاقمندان به دستگاه های بلوک زن روی لینک کلیک کنید و به دنیایی از اطلاعات جامع و کامل در مورد این دستگاه ها برسید

بتونیر 350 لیتری

کاربرد میکسر های بتن در تولید سنگ مصنوعی

کارگاه های سنگ مصنوعی، جز کسب و کار پر رونق در سال های اخیر است. دلیل این رونق و رواج تهیه کردن محصولی نزدیک به سنگ طبیعی اما با قیمت بسیار مناسب است. برای تولید سنگ مصنوعی تهیه ترکیب مورد نیاز استفاده از میکسر الزامی است. دلیل استفاده از میکسر را در ادامه شرح خواهیم داد. برای افزایش کیفیت و مرغوبیت ملات مورد نیاز برای تولید سنگ بهتر است مواد را به وسیله میکسر هم بزنیم، تا مواد تشکیل دهنده تماما با هم دیگر ترکیب شوند. انجام این عمل به وسیله دست یا دریل های همزن به مطلوبیت میکسر های بتون نخواهد بود.

فروشگاه صنعتگری جز بزرگترین تهیه کنندگان میکسر بتون در اندازه مختلف برای مشتریان عزیز میباشد. استفاده از بهترین متریال برای تولید و همچنین استفاده از الکتروموتور و گیربکس های درجه یک از ویژگی های بارز میکسر های ارائه شده توسط صنعتگری میباشد.

برای ثبت سفارش و همچنین استعلام قیمت محصولات صنعتی مختلف با فروشگاه صنعتگری همراه باشید. 

کاربرد میکسر های بتن

میکسر های آزمایشگاهی – میکسر 250 لیتری – 350 لیتری – 500 لیتری – 750 لیتری – 1000 لیتری

دنده کمر – دنده زیر

در زمان انتخاب میکسر بتن، یکی از سوالات پیش آمده برای مشتری این است که آیا میکسر دنده زیر تهیه کنم یا میکسر دنده کمر؟ هرچند عملکرد هر دو میکسر با هم دیگر یکی است اما دستگاه های دنده زیر در مقایسه با دستگاه های دنده کمر دارای صدا و لرزش بسیار کم است. اما میکسر های دنده کمر در عملکرد از دنده زیر ها به مراتب قوی تر عمل میکنند.

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل