معرفی انواع نوار نقاله / تسمه نقاله - نوار نقاله

معرفی انواع نوار نقاله / تسمه نقاله

معرفی انواع نوار نقاله / تسمه نقاله

نوار نقاله:

معرفی انواع نوار نقاله / تسمه نقاله - نوار نقاله
نوار نقاله

شاید این سوال برای شما پیش آید که نوار نقاله چیست ؟ بشر با پیشرفت علم و دانش به دنبال راه هایی برای تسریع بخشیدن در کارها و راحتی کارها بودند . نوار نقاله نیز یکی از این راه های موجود برای انسان ها بود . نوار نقاله ها یا کانوایر ها سیستم انتقال دهنده هستند . یعنی کالا یا موادی را از مکانی به مکانی دیگر منتقل میکندد. بدون دخالت انسان .

ما یکی از تولید کنندگان نوار نقاله و تسمه نقاله در ایران هستیم که بهترین دستگاه های سیستم انتقال را در خدمت مشتریان گرامی قرار میدهیم . ما با توجه بر سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری مبتنی بر تولید ملی ، بهترین خدمات را در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهیم .
جهت شفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :
041-34316055 – 041-34316056

اجزای نوار نقاله

معرفی انواع نوار نقاله / تسمه نقاله - انواع تسمه نقاله
انواع تسمه نقاله

کانوایر اجزای بسیاری دارد . ولی مهم ترین ان تسمه است . کالا ها بر روی تسمه ها قرار میگیرند و تسمه مظیفه ی انتقال ان ها را دارد . تسمه ها یا بلت ها انواع گوناگونی دارند که هرکدام کاربد متفاوتی دارد . سیستم انتقال دهنده در صنایع و معادن مختلفی به کار میروند . از این رو جنس و کارکرد نوار نقاله و تسمه نقاله ها در هر کدام از صنایع متفاوت است .

معرفی انواع نوار نقاله / تسمه نقاله

انواع تسمه نقاله:

معرفی انواع نوار نقاله / تسمه نقاله - تسمه مدولار
تسمه مدولار

بلت ها انواع گوناگونی دارند که در این جا به بعضی از انواع آن بررسی میکنیم :

بلت کانوایر لاستیکی

معرفی انواع نوار نقاله / تسمه نقاله - تسمه نقاله لاستیکی
تسمه لاستیکی

بلت لاستیکی یکی از پرکاربردترین تسمه های موجود میباشد . جنس این بلت ها از لاستیک است . به همین دلیل در صنابع و معادنی غیربهداشتی ( سنگ و ، زغال ، کاشی کاری و مواد شیمیایی و روغنی ) به کار میرود . این تسمه ها یکی از پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین بلت های موجود در جهان میباشد .

معرفی انواع نوار نقاله / تسمه نقاله

تسمه pvc:

معرفی انواع نوار نقاله / تسمه نقاله - تسمه پی وی سی
تسمه پی وی سی

بلت کانوا یر پی وی سی یکی از بهداشتی ترین تمه های موجود است که بسیار پر کار برد میباشد . این بلت کانوایر در صنایع بسسیار کاربد دارد و میتوان او به عنوان پرکاربرد ترین بلت درصتایع غذایی همراه با مدولار نامید . مزایای بسیاری را میتوان در این تسمه پیدا کرد . این بلت بسیار بهداشتی است و به راحتی میتواند تمیز شود . ضد حریق بودن ویژگی دیگر او است که در برابر آتش و حرارت مقاومت بسیاری دارد . مقاومت بسیاری در باربر سایش دارد . ولی مهم تین ویژگی او جنبه ی اقتصادی او است . قیمت بسیار مناسبی دارد . به همین دلیل کاربرد زیادی دارد.


این تسمه در صنایع گوناگون به کار میرود . مثلا :در صنایع زنجیره ای ، برقی یا همان الکترونیکی ، در صنایع دسته بندی یا بسته بندی و مهم ترین صنعت صنایع غذایی .
این بلت ها معمولا در رنگ های سفید و سبز موجود میباشتند . شاید این سوال برای شما پیش آید که چرا این تسمه ها در صنایع غذایی کاربد زیادی دارند . به دلیل جنس ان است که مورد تایید سازمان جهانی غدا یا همان سازمان FAD است .

معرفی انواع نوار نقاله / تسمه نقاله

تسمه مدولار:

تسمه مدولار یکی از پرکاربردترین بلتهای موجود میباشد که کاربد فراوانی در صنایع غذایی دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل