اخبار تیم تراکتور (سایر تیم ها و لیگ های اروپایی) - پابلو هنریکه

اخبار تیم تراکتور (سایر تیم ها و لیگ های اروپایی)

اخبار تیم تراکتور (سایر تیم ها و لیگ های اروپایی)

پول میتواند فوتبال بازی کند؟

اخبار تیم تراکتور ( سایر تیم ها و لیگ های معتبر اروپایی ) - تیم های پرهزینه
تیم های پرهزینه

تصویر بالا را که مشاهده میکنید ، تیم های پرخرج را در 5 سال اخیر نشان میدهد . اما باید این باید به این مسئله توجه کرد که آیا تیم های پرخرج توانسته اند در لیگ فهرمانان اروپا جامی بدست آورند. از 5 تیم بالا در 5 سال اخیر فقط یک بار بارسلونا قهرمان شده است . پس میتوان نتیجه گرفت که همه چیز پول نیست . تیم تاتنهام که سال قبل به فینال لیگ قهرمانان اروپا نرسیده بود هیچ خریدی را در سال 2018-2019 انجام نداده بود و این نشانگر این است که تغییرات زیاد و خرج کردن پول زیاد موجب موفقیت نیست.

استقلال سوپرایز لیگ

تیم استقلال بسیارجوان شده است و فقط یک بازیکن بالای سی سالیعنی وریا غفوری را دارد . ولی این تیم در بازی های دوستانه عملکرد بسیار درخشانی را داشته است و شاید جوانان استقلال در لیگ برتر بتوانند تیم استقلال را قهرمان لیگ برتر کنند و باعث تعجب همگان شود . البته این کار سخت است . تراکتور تیمی کهکشانی را تشکیل داده است و رضا اسدی را نیزبه تزاگی جذب کرده است . سپاهان و پرسپولیس نیز شاکله ی اصلی تیمی خود را حفظ کرده اند و مدعی اصلی لیگ برتر میباشند.

استقلال بمب میترکاند:

با خرید احتمالی تراکتور آشنا شوید:

اخبار تیم تراکتور (سایر تیم ها و لیگ های اروپایی) - پابلو هنریکه
پابلو هنریکه

پابلو هنریکه مهاجم برزیلی یکی از گزینه های تقویت خط حمله تیم تراکتور میباشد. این بازیکن که سابقه ی بازی در لیگ های چین ، برزیل و هلند را دارد و بازیکن بسیار با کیفیتی میباشد.این بازیکن در لیگ ترکیه در تیم ترابزون اسپورت نیز بازی کرده است. از تیم های دیگر این بازیکن 30 ساله میتوان به تیم هرینفین هلند و شانگهای چین و اتلتیکو منیرو اشاره کرد . حال باید دید و منتظر حضور ای بازیکن در تبریز بود.

بایرن رسما پیشنهاد خود را به سیتی اعلام کرد:

اخبار تیم تراکتور ( سایر تیم ها و لیگ های معتبر اروپایی )- لروی سانه
لروی سانه

لروی سانه وینگر 21 ساله ی تیم منچسترسیتی مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قراردارد.باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد رسمی خود را برای جذب این بازیکن داده است . سیتی از تیم بایرن مونیخ 100 میلیون یورو را درخواست کرده است .

ستاره ی بارسلونا با سردار آزمون همبازی شد:

اخبار تیم تراکتور ( سایر تیم ها و لیگ های معتبر اروپایی ) - مالکوم
مالکوم

مالکوم بازیکن تیم بارسلونا در آستانه ی پیوستن به تیم زنیت سنپترز قرار دارد. مدیران تیم زنیت مبلغ 40 میلیون یورویی این بازیکن را پرداخت کرده اند و این بازیکن بهزودی راهی روسیه خواهدبود و با سردار آزمون همبازی خواهد شد . البته با درخشش سردار آزمون و گلزنی های متعدد او کار برای مالکوم سخت میباشد.

گران ترین مدافع دنیا چه کسی خواهد شد؟

واقعا این انتقال انجام میشود؟

اخبار تیم تراکتور ( سایر تیم ها و لیگ های معتبر اروپایی ) - دیبالا
دیبالا

کار انتقال دیبالا به یونایتد قطعی شده است و مدیربرنامه ی دیبالا برای نهایی کردن این انتقال در انگلیس حضور دارد. ولی نکته ی قابل توجه این است که یونایتد در لیگ قهرمانان حضور ندارد و دیبالا نیز بازیکنی جاه طلب است و حتما دوست دارد که تیمش در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کند. به نظر دیبالا دوست دارد در یوونتوس بماند ولی بدلیل حضور رونالدو نمیتواند توانایی های خود را زیاد نشان دهد.

اخبار تیم تراکتور (سایر تیم ها و لیگ های اروپایی)

کالدرون اشتباه برانکو را انجام میدهد؟

اخبار تیم تراکتور ( سایر تیم ها و لیگ های معتبر اروپایی ) - سید جلال حسینی
سید جلال حسینی

تیم پرسپولیس دیروز در دیدار دوستانه ای به مصاف تیم پیکان رفت و با پیروزی بازی را به اتمام رساند . نکته ی قابل توجه این بود که گابریل کالدرون از زوج دفاعی شجاع خلیلزاده و کنعانی زادگان استفاده کرد و سید جلال حسینی را نیمکت نشین کرده بود . به نظر دیگر دوران سید جلال تمام شده است. البته این اشتباه را یکبار برانکو انجام داد و در بدو ورود سید جلال را از تیم اخراج کرد و در همان فصل پرسپولیس به دلیل دفاع ضعیف قهرمانی را از دست داد . به نظر کالدرون نمیخواهد سیدجلال را به بازی بگیرد و شاید مثل برانکو ضربه بخورد.

اخبار تیم تراکتور (سایر تیم ها و لیگ های اروپایی)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل