تسمه نقاله-انواع تسمه-انواع تسمه از نظر شکل ظاهری

قیمت انواع تسمه نقاله های لاستیکی و پی وی سی

فروش انواع تسمه نقاله های لاستیکی و نیز تسمه های پی وی سی در فروشگاه صنعتگری. برای کسب اطلاعا بیشتر به سایت فروشگاه مراجعه نمایید و نیز با شماره های زیر در تماس باشید :

تسمه نقاله

تسمه های نقاله در انواع مختلفی به کارگرفته می شوند که هر یک برای منظور و هدفی خاص به کار می روند. از جمله مهم ترین انواع تسمه ها که بیشترین کاربرد را در این صنعت دارد ، تسمه های لاستیکی و نیز تسمه های پی وی سی می باشد. ایتدا توضیحاتی را در مورد هر یک از این تسمه ها می دهیم و سپس به سراغ قیمت تسمه های لاستیکی و پی وی سی می رویم تا اطلاعات بیشتری را جهت خرید آسان تر شما عزیزان ارائه دهیم.

قیمت انواع تسمه نقاله های لاستیکی و پی وی سی

تسمه های لاستیکی :

همانطور که از اسم آن نیز پیداست جنس این نوع از تسمه ها از لاستیک می باشد و به همین دلیل نیز رنگ آن ها سیاه می باشد و بیشترین کاربرد را در صنعت دارد. تسمه های لاستیکی از لایه های نخی به نام EP تشکیل شده است که بر مقاومت این تسمه می افزاید. هر چه تعداد لایه های نخی بیشتر باشد ، ضخامت این نوع از نوار نیز بیشتر می شود و در نتیجه مقاومت بیشتری را از خود نشان داده و طول عمر بیشتری را نسبت به سایر انواع خود دارند. در صنعت انتقال مواد این مواد بیشترین کاربرد را در انتقال مواد سنگین و خطرناک از جمله بازیافت زباله و شیشه و … را دارند چرا که به دلیل مقاومت بالایی که دارند در برابر این مواد از خود مقاومت نشان داده و آسیب نمی بینند در نتیجه استفاده از این نوع تسمه برای صنعتگران بسیار مقرون به صرفه می باشد. تسمه های لاستیکی از عرض 20 سانت شروع شده و تا 120 سانتی متری تولید می شوند که به دو صورت ساده و آجدار مورد استفاده قرار می گیرند. نوع آجدار این مواد برای انتقال مواد سخت و خطرناکی همانند شیشه است تا مواد از روی نوار به هنگام انتقال سر نخورده و به اطراف ریخته نشود و نوع ساده آن نیز برای انواع کاربردها به کار گرفته می شود. از لحاظ قیمتی نیز نوع آجدار این تسمه گران تر از نوع ساده آن می باشد.

قیمت انواع تسمه نقاله های لاستیکی و پی وی سی

تسمه های پی وی سی :

تسمه های پی وی سی نیز در انواع مختلفی به تولید می رسند که هر یک برای کاربردی خاص به کار گرفته می شوند. پی وی سی نسبت به نوع لاستیکی از ضخامت کمتری برخوردار است و سطحی صاف و براق دارد . از این تسمه ها در انتقال مواد سنگین استفاده نمی کنند چرا که نه قدرت انتقال این نوع مواد را دارند و نه مقاومت برای تحمل وزن تسمه. به همین دلیل به هیچ عنوان برای چنین مصارفی کاربرد ندارند. ویژگی عمده ای که این نوع از تسمه ها نسبت به سایرین دارند ، سازگار بودن آن ها با مواد بهداشتی می باشد که هیچگونه واکنشی با آن ها نداده و به راحتی مواد بهداشتی و غذایی و نیز دارویی را انتقال می دهند.

قیمت انواع تسمه نقاله های لاستیکی و پی وی سی

به دلیل نوسانات اخیر بازار ، نمی توان به طور دقیقی لیست قیمتی از تسمه ها را برایتان بیان کرد پس برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه صنعتگری مراجعه نمایید و یا برای دریافت اطلاعات فنی بیشتر با ما در ارتباط باشید :

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل