بلوک زن-بلوک زن های تک موتوره-قالب بلوک زن

بلوک زن-بلوک زن های دستی-جدول زن-قیمت جدول زن

یکی دیگر از مهم ترین محصولات فروشاه صنعتگری ، دستگاه های بلوک زنی می باشد که در انواع مختلفی ساخته می شوند. این دستگاه ها کاربرد بسیار زیادی در صنعت ساخت و تولید سازه های ساختمانی را دارند .بلوک زن ها به تولید بلوک های سیمانی در دو نوع ته باز و ته بسته می پردازند که بسیار با کیفیت و مقاوم می باشد. بلوک زن ها در واقع با تغییر قالب های خود می توانند به تولید تیغه ای بلوکی و نیز جدول های خیابانی و … بینجامند.

بلوک زن-بلوک زن های دستی-جدول زن-قیمت جدول زن

جدول زن ها نیز جزو قالب های پرکاربرد در صنعت می باشد. این نوع از دستگاه ها از صدای بسیار بالایی برخوردار است و راهی برای کاهش این صداها وجود ندارد. جدول زن ها به صورت دستی بسیار پر طرفدار و پراربرد می باشند که می توان از آن ها در صنعت ساخت و ساز بهره برد. کیفیت دستگاه های تولید شده در شهرها و کارگاه ها ی مختلف در نوع مواد به کار رفته و نیز موتوری است که برروی دستگاه نصب می شود.

فروشگاه صنعتگری بزرگترین فروشگاه در عرصه صنعتی در سطح کشور می باشد که به تولید و فروش انواع دستگاه های بلوک زنی و …می پردازد. برای خرید و تهیه انواع دستگاه های صنعتی و نیز تجهیزات آن ها به این سایت مراجعه نمایید.

بلوک زن-بلوک زن های دستی-جدول زن-قیمت جدول زن

برای کسب اطلاعات فنی بیشتر درمورد انواع بلوک زن های دستی و خودرویی به سایت فروشگاه صنعتگری مراجعه نموده و از انواع تصاویر و اطلاعات فنی گذاشته شده در سایت دیدن فرمایید و نیز برای ثبت سفارش خود نیز از این طریق اقدام نمایید. برای دریافت اطلاعات فنی بیشتر و دقیق تر با کارشناسان فنی ما در تماس باشید:

راه ارتباطی با کارشناسان فنی فروشگاه صنعتگری : 04134316055

آدرس فروشگاه : تبریز-جاده آذرشهر-باغ معروف بعد از بازارآهن تبریز-

روبروی آجرفشاری واحدی -فروشگاه اینترنتی صنعتگری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل