بلوک زن/ بلوک زن تمام اتوماتیک/ بلوک زن کادونا

بلوک زنی-بلوک زن نیمه اتوماتیک-بلوک زنی های ۶قالبه

عزیزان صنعتگری که در حیطه ساخت و ساز بناهای ساختمانی فعالیت دارند با ابزاربسیار مهمی به نام دستگاه های بلوک زنی آشنایی کاملی دارند ، چراکه این دستگاه ابزار کار آن ها به حساب می آید.یکی از مهم ترین مایحتاج های این صنف ، بلوک های ساختمانی می باشد که برای ساخت دیوارها و .. از آن ها استفاده می شود. دستگاه های بلوک زنی در واقع وظیفه ساخت و تولید این نوع از محصولات را در صنعت بر عهده دارند.

بلوک زنی-بلوک زن نیمه اتوماتیک-بلوک زنی های ۶قالبه

بلوک زن ها ممکن است به صورت کاملا دستی باشند و توسط اپراتور پروسه تولید بلوک سیمانی را طی کنند .در این صورت قالب به کار گرفته شده برروی دستگاه از نوع 4 تایی می باشد. نوع دیگری از بلوک زن ها وجود دارند که از اهمیت و محبوبیت بالایی برخوردار هستند و آن جدول زن های نیمه اتوماتیک می باشد. این نوع از دستگاه ها به صورت نیمه اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند که کارکرد آن ها نسبت به سایر انواع خود بسیار ساده تر بوده و با سرعت بیشتری به تولید بلوک های سیمانی می پردازد. این نوع از بلوک رن ها نیز به صورت 6 قالبه در اختیار شما صنعتگران عزیز قرار می گیرد.

بلوک زنی-بلوک زن نیمه اتوماتیک-بلوک زنی های ۶قالبه

برای بازدید از انواع مدل های این دستگاه ها می توانید به سایت فروشگاه صنعتگری که از بزرگترین تولیدکنندگان این نوع از ماشین آلات در سطح کشوری می باشند مراجعه نمایید و دستگاه مورد نظر خود را طبق نیاز خود از طریق همین فروشگاه تهیه نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی بیشتر درمورد انواع بلوک زن های دستی و خودرویی به سایت فروشگاه صنعتگری مراجعه نموده و از انواع تصاویر و اطلاعات فنی گذاشته شده در سایت دیدن فرمایید و نیز برای ثبت سفارش خود نیز از این طریق اقدام نمایید. برای دریافت اطلاعات فنی بیشتر و دقیق تر با کارشناسان فنی ما در تماس باشید:

راه ارتباطی با کارشناسان فنی فروشگاه صنعتگری : 04134316055

آدرس فروشگاه : تبریز-جاده آذرشهر-باغ معروف بعد از بازارآهن تبریز-

روبروی آجرفشاری واحدی -فروشگاه اینترنتی صنعتگری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل