نوارنقاله/کانوایربلت/نوارنقاله انتقال سیمان

نوارنقاله-نوارنقاله رولیکی-قیمت نوارنقاله رولیکی

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز و همراهان همیشگی فروشگاه صنعتگری که همواره مارا دنبال می کنند و به ما قوت قلبی برای ادامه بهتر می باشند. فروشگاه صنعتگری از جمله بزرگترین فروشگاه های تولیدکننده انواع دستگاه های نوارنقاله در سطح کشور و حتی خاورمیانه می باشد.این فروشگاه فعالیت خود را از حدود 7 سال پیش به طور تخصصی در این زمینه آغاز کرده است و نیز در تلاش است تا بر بهبود هرچه بیشتر کیفیت دستگاه های خود بیفزاید.

نوارنقاله-نوارنقاله رولیکی-قیمت نوارنقاله رولیکی

نوارنقاله های ساخته شده در این فروشگاه به صورت کاملا سفارشی می باشند و طبق درخواست مشتری ابتدا نقشه ای شماتیک از دستگاه کشیده می شود و به مشتری ارسال می گردد و در صورت تایید ، ساخت دستگاه آغاز می شود. از معروف ترین این دستگاه ها می توان به نوارنقاله های رولیکی اشاره کرد. در این نوع از دستگاه ها درواقع می توان گفت که رولیک ها نقش تسمه کانوایر را ایفا می کنند و بسته ی محصولات را برروی خود به حرکت در می آورند و جابجا می کنند. این نوع از نوارنقاله ها به درد انتقال مواد فله ای نمی خورند چرا که مواد را از خود عبور می دهند.

نوارنقاله-نوارنقاله رولیکی-قیمت نوارنقاله رولیکی

قیمت نوارنقاله های رولیکی طبق تعداد رولیک های به کار رفته و ابعاد دستگاه بستگی دارد که پس از تعیین شدن توسط کارشناس مجموعه ، قیمت آن نیز مشخص می شود.جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق سایت به کارشناسان ما رجوع فرمایید و یا از طریق شماره های تماسی که در زیر برایتان آورده شده است استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات فنی بیشتر درمورد انواع رولیک کانوایرها به سایت فروشگاه صنعتگری مراجعه نموده و از انواع تصاویر و اطلاعات فنی گذاشته شده در سایت دیدن فرمایید و نیز برای ثبت سفارش خود نیز از این طریق اقدام نمایید.

برای دریافت اطلاعات فنی بیشتر و دقیق تر با کارشناسان فنی ما در تماس باشید:

راه ارتباطی با کارشناسان فنی فروشگاه صنعتگری : 04134316055

آدرس فروشگاه : تبریز-جاده آذرشهر-باغ معروف بعد از بازارآهن تبریز-

روبروی آجرفشاری واحدی -فروشگاه اینترنتی صنعتگری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل