پودر لاستیک - گرانول لاستیک

پودر لاستیک – گرانول لاستیک

پودر لاستیک – گرانول لاستیک

یکی از بهترین اتفاق هایی که در هر صنعتی روی می دهد ، تولید محصولی جدید از دور ریز مواد قدیمی و یا کهنه است. در این مطلب موضوع بحثی ما گرانول لاستیک می باشد که همانطور که از پسوند آن معلوم است از لاستیک تهیه می شود. زمانیکه لاستیک عمر خود را کرده و دیگر قابل استفاده نمی باشد ، در کارخانجات مخصوصی توسط دستگاه ها و ماشین آلات مختص همین کار ، نسبت به پودر کرن لاستیک اقدام می کنند که به این پودر حاصل از لاستیک ، پودر گرانول گویند.

کاربرد گرانول :

همانطور که می دانید تمامی محصولاتی که طی فرآیندی تولید می شوند ، بیهوده نبوده و تمامی آن ها دارای خصوصیات ویژگی هایی می باشند که می توان در برخی موارد از آن ها استفاده کرد. این موضوع در مورد این محصول پودری نیز صدق می کند و تولید آن خالی از لطف نمی باشد. حال به موارد مصرفی این محصول می پردازیم. در آسفالت سازی خیابان ها استفاده خالص از آسفالت باعث می شود تا از استحکام آن کاسته شود و دوام کمتری داشته باشد به همین دلیل در ترکیب مواد از گرانول لاستیک استفاده می کنند تا به استحکام آسفالت خیابان ها قودت و دوام بیشتری را ببخشد.

تولید پودر گرانول در چرخه ی اقتصاد مفید بوده و علاوه بر ایجاد اشتغال از بازیافت لاستیک های کهنه جلوگیری می کند و از آلودگی محیط زیست کاسته می شود. برای راه اندازی خط تولید این پودر، بانک مرکزی تسهیلاتی را در نظر دارد که صحت و سوق آن را می توانید از سایت های خبری مربوطه دنبال نمایید. قیمت این محصول بسیار بسیار ارزان بوده و درواقع می توان گفت که اصلا به حساب هزینه نمی باشد و می توان گفت در حد رایگان بوده ولی در اصل در بسیاری از صنایع نقش مفیدی را ایفا می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل