خرید دستگاه بتونیر

خرید دستگاه بتونیر

قیمت خرید دستگاه بتونیر

تعریف بتونیر

بتونیر ها به ماشین آلاتی گفته می شود که در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند و دارای ظرفیت های مختلفی هستند. این دسته از ماشین آلات یکی از کاربردی ترین و اساسی ترین دستگاه هایی می باشد که در این صنعت کاربرد دارند . وظیفه این دستگاه تولید بتن در ظرفیت های مختلف می باشد که نسبت به نوع کار و پروژه نوع دستگاه را تعیین می کنند. کیفیت بتن تولیدی توسط این دستگاه ها یکسان می باشد و فقط در میزان ظرفیتی که دارند از هم متفاوت هستند.

بتونیر 250 لیتری

تفاوت ظرفیت بتونیرها

ظرفیت این دستگاه ها از 120 لیتری تا 1000 لیتری در دسترس می باشند که هر یک از آن ها برای پروژه های مختص به خود کاربرد دارند و از لحاظ ساختار نیز تفاوت هایی بین این ماشین ها وجود دارد. لازم به ذکر است که هرچه ظرفیت بتونیر کمتر باشد ، میزان کیفیت بتنی که توسط دستگاه تولید می شود بسیار بالا می باشد. به همین دلیل نیز کاربرد ظرفیت های کمتر بسیار بیشتر است. کاربرد ظرفیت 250 لیتری نسبت به سایر انواع بسیار زیاد است و از لحاظ قیمتی نیز مناسب تر می باشد.

تفاوت ظرفیت بتونیرها

نحوه خرید بتونیر

جهت خرید بتونیر می توانید از طریق سایت فروشگاه صنعتگری اقدام نمایید و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های بتونیر با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید ، پس از تکمیل اطلاعات خود می توانید نسبت به خرید خود با اطمینان کامل اقدام نمایید. همچنین می توانید به صورت حضوری در محل دفتر فروشگاه صنعتگری حاضر باشید و پس از کسب اطلاعات کامل از کارشناسان فروش و نیز دریافت پیش فاکتور دستگاه مورد نظر خود ، با پرداخت هزینه دستگاه سفارش خود را ثبت نمایید و طی 3 روز کاری دستگاه را در محل تعیین شده خود تحویل بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل