بلوک زن دستی-4

خرید دستگاه بلوک زنی

خرید دستگاه بلوک زنی از تبریز

دستگاه های بلوک زنی یکی از عمده ترین ماشین آلاتی هستند که در صنعت استفاده می شوند . و جهت تولید بلوک های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. در عصر حاضر میتوان گفت بسیاری از کارها به صورت ماشینی انجام می شود . در نتیجه نیاز به ماشین آلات صنعتی بیش از پیش زیاد تر شده و مردم برای پیشبرد کارهای خود از ماشین آلات استفاده می کنند. برای ساخت سازه های ساختمانی از بلوک های بتنی یا سیمانی استفاده می شود که برای تولید این بلوک ها از دستگاه بلوک زنی استفاده می شود. ساختار این نوع از ماشین ها به گونه ای است که صرفا جهت تولید بلوک دیواری و سقفی تعبیه می شوند و کاربرد دیگری ندارند.

بلوک زن خودرویی پنج تایی

دستگاه بلوک زن را از کجا بخریم؟

برای خرید این دستگاه می توانید از هر شهری که بخواهید اقدام کنید ولی دستگاه های تولیدی در فروشگاه صنعتگری از بیشترین کیفیت ممکن بهره مند است. برای ساخت این ماشین ها از تجهیزات با بالاترین کیفیت ممکن استفاده می شود تا طول عمر و دوام آن بسیار بالا باشد. با خرید از این فروشگاه می توانید با خیال راحت دستگاه خود را تهیه نمایید. فروشگاه صنعتگری سعی دارد تا با به کارگیری از بهترین کادر پرسنلی و نیز بهترین مواد اولیه ، رضایت مشتریان خود را در باب ماشین آلات صنعتی جلب نماید . برای ثبت سفارش خود می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید . به این منظور می توانید با شماره های تماس این مجموعه در تماس باشید و با بخش فروش ما ارتباط مستقیم داشته باشید. قبل از ثبت سفارش ، کارشناسان ما اطلاعات کافی را در اختیارتان می گذارند . که می توانید با توجه به این اطلاعات سفارش خود را ثبت نمایید و انتخابی دقیق تر داشته باشید.

دستگاه بلوک زن را از کجا بخریم؟

چرا بلوک زن را از صنعتگری بخریم ؟

دستگاه های بلوک زنی به عنوان مهم ترین ماشین آلاتی که در صنعت ساخت و ساز کاربرد دارند ، مهم است که از ساختاری محکم و قابل اعتماد برخوردار باشند. معمولا مجموعه هایی که نسبت به خرید این محصول اقدام می نمایند ، از آن به صورت شیفتی استفاده می کنند تا تعداد بلوک تولید شده را بالا ببرند و این درحالی است که اگر ساختار دستگاه مستحکم نباشد ، در این حجم کاری قابل استفاده نبوده و به زودی آسیب پذیر خواهد بود و قابلیت های خود را از دست می دهد. پس هنگام خرید دستگاه بلوک زن در هر دو نوع دستی و خودرویی ، دقت داشته باشید که از چه مجموعه ای نسبت به خرید خود اقدام می نمایید و از کیفیت کاری آن اطمینان کامل داشته باشید.

چرا بلوک زن را از صنعتگری بخریم ؟

حال می خواهیم به این پرسش پایخ دهیم که چرا باید از فروشگاه صنعتگری برای خرید این دستگاه اقدام کنیم؟ این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان خود سعی کرده است تا از بهترین متریال اولیه جهت تولید نتمامی محصولات خود ، علی الخصوص بلوک زن ها اقدام نماید و در نتیجه از لحاظ ساختاری بسیار مستحکم و قابل اطمینان می باشند. ضخامت ورقی که برای ساخت سازه اصلی این دستگاه در نظر می گیریم ، بسیار ضخیم و مستحکم می باشد که باعث افزایش طول مفید دستگاه می شود. علاوه بر ضخامت ورق و … این مجموعه در تلاش است که از بهترین نوع الکتروموتورها و چرخ ها و … برای ساختار کلی دستگاه استفاده کند تا در حین کار با دستگاه ، مشکلی برای کاربر پیش نیاید و همین امر موجب شده است که کیفیت دستگاه های تولیدی در این مجموعه با سایر مجموعه ها متمایز باشد و دلیل اصلی خرید دستگاه از مجموعه فروشگاه صنعتگری باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل