بچینگ پلانت چیست؟

بچینگ پلانت چیست؟

بچینگ پلانت

در این نوشته به چندین سوال کاربران در رابطه با بچینگ پلانت ها پاسخ خواهیم داد

و مخاطبان خود را در رابطه با تهیه و خرید سیستم های بچینگ پلانت راهنمایی خواهیم کرد. این نوشته آموزنده در رابطه با سیستم ها را از دست ندهید.

بچینگ پلانت چیست؟

بچینگ پلانت چیست؟

 بچینگ پلانت، سیستم همزن مواد برای تولید بتن است. این سیستم عمل اختلاط را برای تهیه بتن در بهترین کیفیت ممکن را برای ما فراهم میکند. کل سیستم بچینگ پلانت متشکل از چندین دستگاه متفاوت است که با اتصال به هم یک سیستم عظیم و کاربردی در رابطه با تولید بتن به دست می آید. بچینگ پلانت ها مواد را که شامل : آب، سیمان، ماسه، سنگدانه های ریز و درشت میباشد را با هم دیگر مخلوط میکنند. این عملیات دارای یک عملکرد مدیریت شده و محاسباتی است. لازم به ذکر است که شرکت امید عمران سهند بزرگ ترین طراح و تولید کننده انواع سیستم های بچینگ در کشور میباشد. برای دریافت مشاوره رایگان به وبسایت امید عمران سهند مراجعه نمایید.

ساختمان بچینگ پلانت

در مرحله اول هر کدام از مواد در یک محفظه مخصوص نگهداری میشوند. آب در منبع های مخصوص نگهداری میشود. سیمان های وارد شده مجتمع در سیلو های مخصوص به دور از رطوبت و آب نگهداری میشوند. سنگدانه ها و ماسه در یک محفظه مخصوص ریخته شده و دپو میشود. هر کدام از این انبار ها و مخزن ها به وسیله یک نوار نقاله یا سیستم انتقال مواد به محفظه اختلاط متصل میشود و در زمان تولید هر کدام از مواد ها به اندازه نیاز به کمک نوار نقاله ها به محل اختلاط انتقال میشوند.

بچینگ پلانت چیست؟

محل اختلاط

قلب تپنده دستگاه های بچینگ پلانت که عمل اصلی در آن اتفاق می افتد، دیگ اختلاط و تولید بتن است. میکسر مورد استفاده ممکن است درام شیب دار، میکسر تک یا جفت شفت، پن میکسر و… باشد. انتخاب نوع میکسر برای استفاده در سیستم بچینگ پلانت بستگی به حجم تولید روزانه و چندین فاکتور دیگر دارد.

انواع بچینگ پلانت:

این سیستم ها ممکن است ثابت یا به صورت موبایل طراحی و راه اندازی شوند. در کشور ایران در 99 درصد مواقع از سیستم های ثابت استقبال میشود. اما برخی کارفرمایان و پیمانکاران که در پروژه های موقتی مشغول هستند نیازمند یک سیستم تولید بتن به صورت موبایل داشته باشند، بچینگ پلانت های موبایل پاسخگوی نیاز ایشان خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل