تسمه نقاله لاستیکی و مشخصات

تسمه نقاله ها در انواع مختلف و برای کاربرد های مختلف تولید میشوند. هر مدل از تسمه نقاله ها دارای ویژگی های خاصی هستند. امروز با تسمه نقاله های لاستیکی و مشخصات آن آشنا خواهیم شد. این نوع تسمه ها با عمر مفید بالا و قدرت زیاد جز محبوب ترین نوع تسمه ها برای استفاده کنندگان از دستگاه های نوارنقاله میباشد.

تسمه نقاله لاستیکی چیست؟

یکی از انواع تسمه های نقاله مورد استفاده در صنعت، تسمه های لاستیکی میباشند. عمده مواد تشکیل دهنده این نوع از تسمه ها لاستیک میباشد. لاستیک به دلیل قدرت کشش و انعطاف پذیری بالا بهترین گذینه برای استفاده در تولید تسمه میباشد. تسمه های لاستیکی بصورت چند لایه تولید میشوند و در بین هر لایه لاستیک، منجید قرار میگیرد. پارچه قرار گرفته در بین لایه های لاستیکی قدرت کشش و نقطه پارگی تسمه را بالا میبرد.

انواع تسمه های لاستیکی

تسمه های لاستیکی را میتوان از بعد های بسیار مختلفی برسی کرد و طبقه بندی کرد. در ادامه مطلب تسمه های لاستیکی را از دیدگاه های مختلفی برسی میکنیم و انواع آنها را نام برده و توضیح مختصری از آنها ارائه میکنیم. فروشگاه صنعتگری از بزرگ ترین تامین کنندگان تسمه نقاله در ابعاد و اندازه های سفارشی مشتری در کشور میباشد برای انجام خرید و استعلام قیمت به وبسایت صنعتگری مراجعه نمایید.

ابعاد و اندازه

تسمه های لاستیکی در ابعاد و اندازه های استانداردی تولید و عرضه میشوند. عرض تسمه های لاستیکی در اندازه های 50 60 80 100 120 150 200 سانتی متری تولید میشود. کارفرمایان میبایست با توجه به اندازه سیستم انتقال خود تسمه مناسب را انتخاب و به کارگیرند.

 

تسمه نقاله لاستیکی و مشخصات

ضخامت

تسمه نقاله ها از لحاظ لایه بندی و ضخامت نیز دارای استاندارد خاصی هستند. این نوع از تسمه ها با توجه به محل استفاده شدن و نوع محصولی که قرار است توسط آنها منتقل شود در لایه بندی های مختلف تولید میشوند. برای مثال تسمه نقاله مورد استفاده در انبار های کارگاهی و انتقال دهندگان مواد فله ای به هیچ عنوان با تسمه های مورد استفاده در معدن و کارگاه های تولید مصالح برابر نخواهد بود.

آجدار یا ساده بودن

از دیگر فاکتور های طبقه بندی تسمه نقاله های لاستیکی، ساده یا آجدار بودن این محصولات است. تسمه نقاله های آجدار دارای برجستگی های کوتاه اما با شکل های منظم در امتداد تسمه قرار گرفته است. دلیل استفاده از آج در تسمه های لاستیکی، انتقال راحتتر و بدون افت و سر خوردگی مواد میباشد. این نوع از تسمه ها برای انتقال مواد در شیب های نسبتا بلند مناسب میباشد.

تسمه نقاله لاستیکی و مشخصات

قدرت کشش و استحکام

قدرت کشش و استحکام تسمه مستقیما با منجید مورد استفاده در تولید آن تسمه ارتباط دارد. پارچه های مورد استفاده در تولید دارای قدرت کشش های استانداردی هستند و ممکن است در تولید یک نوع بلت چهار لایه از دو نوع پارچه با ای پی مختلف استفاده شود. در جدول زیر به استاندارد پارچه های مورد استفاده در تولید بلت ها اشاره شده است علاقمندان میتوانند با مراجعه به جدول پایین اطلاعات کاربردی بسیار زیادی کسب کنند.

تسمه نقاله لاستیکی و مشخصات

تسمه های استیل کورد

تسمه های استیل کورد همان تسمه های لاستیکی با قدرت کشش و اسحکام بسیار بالایی هستند. دلیل جود این قدرت کشش بالا در این مدل از تسمه ها استفاده از بافت سیم های قدرتمند به جای بکارگیری پارچه میباشد. این تسمه ها مناسب برای انتقال مواد با حجم بسیار بالا در فاصله زیاد مناسب است. فروشگاه صنعتگری بزرگ ترین تامین کننده تسمه های استیل کورد در اندازه های دلخواه مشتری میباشد.

علاقمندان به سیستم های انتقال مواد و نوار نقاله ها میتوانند با مراجعه به وبسایت امید عمران سهند اطلاعات کاربردی در این زمینه کسب نمایند. امید عمران سهند بزرگترین و معتبرترین تولید کننده انواع سیستم های انتقال مواد برای صنایع مختلفی میباشند.

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل