اینورتر

از ابزار های الکترونیکی پر کاربرد در بسیاری از ماشین الات، اینورتر ها میباشند. در این نوشته به برسی بیشتر اینورتر ها خواهیم پرداخت و اطلاعات جامعی در مورد کاربرد ها و ساختار آنها کسب میکنیم.

اینورتر چیست؟کاربردش چیست؟

این ابزار برای تولید برق جریان مستقیم از منبع تناوبی میباشد. برای درک بهتر کاربرد اینوتر ها کافی است بدانید که این ابزار ها با کمک یک باطری 12 ولتی توانایی تولید برق 120 ولتی را دارند. امروزه از این ابزار ها در اکثر وسائل نقلیه مانند خودرو ها، کامیون ها، کشتی ها و قایق ها استفاده میشود. از سایر کاربرد های اینورتر ها میتوان به استفاده از آن ها در تجهیزات انرژی خورشیدی اشاره کرد.

نکات قابل توجه در انتخاب اینورتر

در زمان خرید اینوتر با مدل های مختلف در برند های مختلف روبه رو خواهیم شد. هر کدام از مدل ها دارای مزایا و معایب خاصی هستند. اما در انتخاب یک اینورتر درست باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

قدرت مورد نیاز در مدار

یکی از مهم ترین فاکتور های انتخاب اینورتور قدرت خروجی این ابزار ها میباشد.برای مثال بیشتر مردم اینورتر را برای زمان قطعی برق شهری تهیه میکنند که بتوانند از انرژی الکتریکی ذخیره شده در باطری ها حداقل استفاده را نمایند. پس باید توجه کرد که میخواهیم با چه نوع باطری چه میزان انرژی دریافت خواهیم کرد؟ از اینورتر برای روشن کردن چه مقدار لامپ، و دستگاه های الکتریکی استفاده خواهیم کرد؟

کشور های سازنده

از دیگر فاکتور های مهم در انتخای اینورتر درست توجه به کشور مبداّ و سازنده دستگاه است. بزرگ ترین تولید کننده انواع مختلف آن شرکت زیمنس آلمان است که کیفیت بینظیر و کارایی بالایی دارد.

بعد از کشور آلمان، برترین کیفیت در تولید این دستگاه ها کشور کره میباشد. از محبوب ترین اینورتر های مارکت ایران تولیدات کشور کره میباشد.برند های ای مستر و ال اس جز برند های محبوب و با کیفیت تولید سیستم های الکتریکی میباشند.

در مرحله بعد نوبت به جنس های چینی میرسد. در کشور چین بیشمار شرکت تولید کننده وجود دارد اما در میان این چندین هزار برند تنها برند اینوت تونسته در مارکت ایران قد علم کند و اعتماد مشتریان را جلب کند.

اما با توسعه کشور عزیزمان ایران و پیشرفت روزافزون متخصصین بومی باعث ایجاد شرکت های تولید کننده این ابزار ها در ایران نیز شده است. این تولیدات قابل رقابت با تولیدات کشور های پیشرفته بوده و خدمات پس از فروش بالایی را ریز دارا میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار ها و سایر قطعات الکتریکی به وبسایت فروشگاه اینترنتی صنعتگری مراجعه نمایید

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل