نوار نقاله شیپ لودر

نوار نقاله شیپ لودر

کانوایر شیپ لودر

آیا تا به حال به بارگیری در کشتی ها در بنادر مختلف دقت کرده اید؟؟؟

مقرون به صرفه ترین نوع حمل و نقل مواد ، حمل و نقل دریایی است . چرا که کشتی ها توانایی حمل بارهای سنگین را نسبت به سایر نوع حمل و نقل را دارند. با توجه به ابعاد غول آسای کشتی ها و حجم موادی که قرار است توسط این دستگاه ها حمل شود ، نیازمند یک سیستم انتقال مواد به داخل کشتی ها هستیم. این سیستم باید بتواند مواد مورد نظر ما را در حجم زیاد و زمان کم انتقال دهد.

باید در نظر داشت که کشتی ها مناسب حمل کالاها و مواد در حجم و تناژ بالا هستند . حال چگونه می توان این حجم مواد را در مدت زمان محدود به کشتی بارگیری و دپو کرد ؟ برای این کار نیازمند یک دستگاه نوار نقاله در ابعاد و قدرت بالا هستیم که بتواند نیاز ما را برآورد کند. شیپ لودرها سیستم های انتقال مواد در ابعاد بزرگ هستند که مواد فله و کیسه را به کشتی حمل و دپو می کنند.

کانوایر شیپ لودر

ظرفیت بارگیری شیپ لودرها

این نوع از کانوایرها امکان بارگیری کشتی با ظرفیت بالا را در مدت زمان کم برای ما فراهم می کنند. شیپ لودرها بر اساس محل بکارگیری و شرایط کر می تون به دو صورت ثابت و موبای ساخته شوند . این ویژگی یکی از مهم ترین نیاز های شرکت ها در ارتباط با شیپ لودر ها است تا در صورت نیاز بتوانند آن را جا به جا و به کار گیرند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم برای نوار نقاله های بارگیری کشتی ، امکان تلسکوپی شدن آن است که میتواند با باز شدن آن به قسمت های مختلف کشتی دسترسی داشته باشد. در شیپ لوئدر های ثابت کشتی باید مرحله به مرحله با انجام بارگیری حرکت کند و ایمن سازی شود و هر یک از انبارها باید با ردیف پر شود.

ظرفیت بارگیری شیپ لودرها

ساختار کلی شیپ لودر

این سیستم ها کانوایرهای بسیار بزرگ با حجم بسیار بزرگی هستند که با تسمه نقاله های عرض بالا ، موتور گیربکس های قدرتمند و مناسب طراحی و تولید می شوند. یکی از مهم ترین ویژگی های شیپ لوئدرها هزینه کم تولید آن ها در مقایسه با سایر روش های بارگیری برای کشتی ها است. این سیستم ها به صورت کاملا سفارشی و مطابق با ابعاد محل کارگاه ساخته می شوند و ابعاد محل پروژه ، مشخصات محصول ، ظرفیت بارگیری ، مشخصات کشتی و … در طراحی و تولید ان از عوامل موثراست.

نوار نقاله شیپ لودر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل