معرفی آچار کارتر و کاربرد آن

معرفی آچار کارتر و کاربرد آن

معرفی آچار کارتر و کاربرد آن

یکی از بزرگترین محفظه های درون موتور ماشین کارتر است ، آچار کارتر برای باز کردن پیچ های کارتر ماشین که در زیر مخزن روغن تعبیه  شده برای خالی کردن و تعویض روغن موتور کاربرد دارد.

آچار کارتر شبیه حرف S انگلیسی می باشد و در سایزهای ۸ – ۱۰ در فروشگاه صنعتگری موجود میباشد و آچار کارتر آچاری چهار گوش و دو طرفه و کاربردی می باشد.

آچار کارتر روغن10*8 مناسبترین آچار پیشنهادی برای تعویض روغن ماشین می باشد

معرفی آچار کارتر و کاربرد آن

استاندارد اندازه گیری آچار کارتر میلیمتر میباشد این آچار در سایز های ۶ الی ۱۲ میلیمتر به بازار عرضه مشود.

جنس این آچار بسیار مقاوم و از فولاد ابزاری ساخته شده و بدنه آن از جنس کروم وانادیوم می باشد که دوام بالایی در برابر  خوردگی و ضربه به آن می بخشد، آچار کارتر در عین سبکی بسیار مستحکم و مقاوم هست و با این آچار می‌توان به راحتی پیچ‌های کارتر ماشین را باز کرد وفیلتر و روغن آن را تعوض نمود.

مهندسین مکانیک با اصطلاحات آچارکارتر بیشترین آشنایی را دارند چرا که اصلی ترین کاربرد آچارکارتر در حرفه مکانیکی و برای تعویض روغن موتور ماشین می باشد.

آچار کارتر یک ابزار پرکاربرد در جعبه ابزار هر شخصی به حساب می‌آید اگر می‌خواهیم خودمان مکانیک خودرو خود باشیم باید این ابزار مفید و کارآمد را حتماً تهیه نماییم و بهترین و مناسب ترین روش تهیه این آچار فروشگاه اینترنتی صنعتگری میباشد.

تخصص، تجربه و تعهد همیشه به ما کمک می کند تا بهترین انواع کالا را عرضه کنیم ما در فروشگاه اینترنتی صنعتگری تلاش خواهیم کرد تا همه نیاز های شما را در حوزه ابزارآلات و ماشین آلات صنعتی و عمرانی و کشاورزی و …. مرتفع سازیم. برای مناسب ترین خرید از مشاورین متخصص ما  مشاوره بگیرید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل