آچار دو دسته لوله گیر/آچار شلاقی دو دسته

آچار دو دسته لوله گیر/آچار شلاقی دو دسته

آچار دو دسته لوله گیر/آچار شلاقی دو دسته

آچار دو دسته لوله گیر جهت باز و بسته کردن مهره ها  مخصوصا مهره های شش گوش و لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد و در سایزهای 2-5/1-1 اینچ در فروشگاه صنعتگری عرضه می گردد.

آچار دو دسته لوله گیر/آچار شلاقی دو دسته

آچار دو دسته لوله گیر به دلیل کم حجم بودن برای مکان هایی قابل استفاده است که امکان چرخشی آچارهای دسته بلند وجود ندارد این ابزار قابلیت استفاده در مصارف شخصی و مصارف تاسیساتی   و انواع پروژ ه های عمرانی را دارد.

آچار دو دسته لوله گیر از دسته آچار های شلاقی می باشد تفاوت این آچار با آچار شلاقی طرح آمریکایی یا تک دسته درظرافت داندانه دهانه این آچار و قابلیت تنظیم آن برای هر نوع فضایی و تعداد دسته می باشد،از آچار دو دسته لوله گیر برای کارهای سنگین استفاده می شود و باید هنگام استفاده با دست بر آن نیرو وارد شود.

ویژگی های ظاهری دیگر این آچار همانند آچار شلاقی طرح آمریکایی می باشد و دارای پیچ تنظیم ارتفاع که روی دسته قرار دارد و برای تغییر سایز دهانه و فک متحرک این آچار می باشد و همچنین سری آن داندانه داندانه بوده تا برای گرفتن انواع لوله ها و مهره ها راحتر عمل کند.

آچار دو دسته لوله گیر در سه شکل فک s شکل ،45 درجه و90 درجه  برای مصارف متفاوت طراحی و ساخته شده است .

در ایران اکثر آچارهای شلاقی چه طرح آمریکایی یا دو دسته لوله گیر ساخته شده از قطعات فولادی به روش آهنگری فورج شده و سخت کاری شده می باشند.

آچار دو دسته لوله گیر در فروشگاه صنعتگری

آچار شلاقی دو دسته یا همان آچار دو دسته لوله گیر در سایزهای 2 – 1/5 -1 در فروشگاه صنعتگری برای عرضه، با مناسب ترین قیمت موجود می باشد.

فروشگاه اینترنتی صنعتگران خدمتی متفاوت در عرضه انواع خدمات اینترنتی در راستای سفارش ساخت و فروش انواع ماشین آلات صنعتی و عمرانی و کشاورزی و …. می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل