مصطفی دنیزلی

مصطفی دنیزلی

تبریز عروسیه … :

تیم تراکتور دیروز در از سری مسابقات لیگ 19 به مصاف تیم قدرتمند پرسپولیس رفت . ولی این دیدار با نتیجه ی 1-0 به سود تیم تراکتور خاتمه یافت و دوباره پس از مدت ها شور و شادی به شهر تبریز بازگشت . مردم این شهر تا ساعات پایانی شب خشحالی و شادی میکردند و ازبرد تیمشان خوشحال بودند .

برخوردقاطع مصطفی با بازیکن خاطی:

به تارگی شایعاتی مبنی بر بازگشت استوکس به تیم تراکتور به گوش میخورد . از این رو یکی از خبرنگاران در مورد این موضوع از مصطفی دنیزلی پرسید و دنیزلی در جواب گفت : تیم من نیازی به بازیکن بی نظم ندارد و اصول کاری من بر مبنای نظم است . این نشان میدهد که تراکتور در انتخاب سرمربی خود به هیچ عنوان اشتباه نکرده است و یک مربی کاملا حرفه ای را به تیم خود آورده است . به بهانه ی بازی تراکتور – پرسپولیس در ویدیوی زیر یکی از بازی های خاطره انگیز این دو تیم را مشاهده کنید .

سه بازیکن ناقابل 181 میلیون یورو:

آژاکس یکی از تیم هایی است که ستاره های بزرگی را به فوتبال دنیا معرفی کرده است . از یوهان کرایوف فقید تا ابراهاموویچ . چند سالی بود که این تیم دیگر ستاره های مطرحی را معرفی نمیکرد . ولی سال قبل تیم جوان آزاکس یک تیم پرستاره بود . ستاره هایی که تا آستانه ی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رفتند و لی در نیمه نهایی مغلوب تاتنهام شدند . آژاکس از فروش سه ستاره ی خود 181 میلیون یورو بدست اورد . دلیخت با مبلغ 85 میلیون یورو و دیانگ با مبلغ 75 میلییون یورو به یوونتوس و بارسا ترانسفر شدند .

نیمار در بارسا:

این روزها اخبار متناقصی از نیمار جونیور شنیده میشود . ولی آخرین اخبار این را میگوید که انتقال این بازیکن به بارسلونا در حال نهایی شدن است . نیمار که به دنبال جدایی از این باشگاه بود ، مورد توجه باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا قرار گرفته بود و به نظر بارسلونا در این دوئل موفق شده است . این انقال برای بارسلونا چیزی بر حدود 350 میلیون یورو آب میخورد که مبلغ بسیار بالا است . .مبلغی که از ان میتواند یک ورزشاگاه بسیار مجهز درست کرد .

سولشرستاره ی دورتموند را میخواهد :

اوله گونار سولشر قصد دارد برای تقویت خط حمله ی خود جیدون سانچو ستاره ی انگلیسی دوتموند را به خدمت بگیرد . ولی امسال نه . بلکه برای تابستان سال آینده . البته اگر خود سولشر تا آن موقع بتواند دوام بیاورد . سانچو یکی از پدید ه های جدید دنیای فوتبال است که میتواند یکی از بهترین بازیکنان دنیا شود .

فندایک حمله به توپ طلا:

ویرجیل فندایک دافع تیم لیورپول به عنوان بهترین بازیکن یوفا انتخاب شد . این یعنی قدم جدی وی برای فتح توپ طلا . مسی و رونالدو نیز کاندیدای دیگر این عنوان بودند ولی در نهایت این مدافع هلندی بود که این عنوان را کسب کرد . به نظر دیگر دوران اینکه بازیکنان مهاجم یا شماره ی 10 توپ طلا را فتح کند تمام شده . در دنیای امروزه فوتبال نقش مدافعان با بازیکنان گلزن یکی است .

نسخه ی ایتالیای خوب ، ولی بدشانس:

اگر استقلال در لیگ 19 کمی خوش شانس بود باید حداقل 4 امتیاز میگرفت . ولی گل های دقایق آخر این 4 امتیاز را به 1 امتیاز برای استراماچونی تبدیل کرد . تیم استقلال در مصاف با فولاد خوزستان به تساوی یک یک رسید . این گل های دقایق آخر نشان از بی تجربگی تیم جدید استقلال میدهد . استقلال حدود 17 بازیکن را تغییر داده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل