تراکتورFC - مثلث برمودا

تراکتورFC

تراکتورFC

ترکیب احتمالی تراکتور

ترکیب بالا ترکیب احتمالی تیم تراکتور در برابر پرسپولیس خواهد بود . ترکیبی که در مقابل بازی نفت مسجد سلیمان نیز بازی کرد . البته با یک تغییر . مهاجم جدیدی به تیم اضافه شده است . بلا شک برای گلزنی به تیم پرسپولیس که خطدفاعی مستحکمی دارد ، نیاز به یک مهاجم گلزن است که احتمالا از فورچونه استفاده شود . البته اگر کارت بازی بازیکن فرانسوی صادر شود .

مثلث برمودای تراکتور:

تراکتورFC - مثلث برمودا
مثلث برمودا

شما در تصویر سه بازیکن خارجی را مشاهده مکنید که به تازگی به جمع تراکتوری ها پیوسته اند . بازیکنانی که بسیار باکیفیت هستند و هر کدام مکمل یکدیگر اند . مازولا بازیکن فیزکی و بسیار تکنیکی . میمبلا بسیار شوت زن و چپ پای خوش استایل . فورچونه یک تمام کننده ی تمام عیار است . این به معنای یک مثلث هجومی خطرناک در تراکتور است . مثلثی که میتواند تن هر دفاعی را در لیگ برتر بلرزاند . البته این بازیکنان به تازگی به تیم اضافه شده اند و طول میکشد تا با یک دیگر هماهنگ شوند . تراکتوری ها بسیار امیدوار هستند تا این سه بازیکن بتوانند در لیگ ایران بدرخشند . در ضمن به این مثلث بازیکنانی مثل مسعود شجاعی ، اشکان دژاگه و سوگیتا را نیز اضافه کنید . در ویدیوی زیر میتوانید کلیپ بسیار زیبا از این سه بازیکن را مشاهده کنید .

ادعای جالب بیرانوند:

تراکتورFC - بیرانوند
بیرانوند

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد . دیروز در مراسمی که برگزار شد این دروازه بان ملی پوشی افتخار دیگری را به ویترین خود افزود . اماا او پس از این مراسم ادعایی داشته است که بسیار در فضای مجازی پیچیده است و واکنشات مختلفی را داشته است . او گفت که پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر میباشد و شاید بازیکن بالای 8 میلیارد داشته باشد . این حرف او بهانه ای شده برای تیم های رقیب این تیم که به تبعیض بین پرسپولیس و دیگر تیم ها دامن بزنند .

لقب جدید استراماچونی:

تراکتورFC - استراماچونی
استراماچونی

ایل کاپو یعنی رئیس . این از این پس لقب استراماچونی سرمربی جوان آبی پوشان پایتخت است . مربی که بعد از باخت در برابر ماشین سازی کولاک کرد و بسیار خود را مقتدر نشان داد . مثل کیروش . این رفتار او به مذاق هوادان استقلال خوش آمده است و انان معتقدند که او راه درستی را پیش گرفته است . به نظر باید در فوتبال یا در کل عرضه ها در کشور ما زور بالای سر مدیران باشد . وگرنه کار جلو نمیرود . همه به خاطر داریم اقدامات کیروش را . او از همه چیز ناراضی بود ، از کمپ تمرینی و لباس ها و ….. ولی آخر این اعتراضات جواب داد و او یک نیم ملی ببا کلی امکانات درست و حرفه ای به مارک ویلموتس تحویل داد .

تراکتورFC

مدافعی که بالاخره دریبل خورد :

تراکتورFC - فندایک
فندایک

ویرجیل فندایک مدافع تیم لیورپول حدود 50 بازی است که دریبل نخورده است . ولی دیروز در بازی بین تیم لیورپول و آرسنال این بازیکن از نیکولا پپه دریبل خورد و این رکورد توسط او شکسته شد . رکوردی که تا به این جا هیچ کس در دنیا موفق نشده بود حتی به آن نزدیک شود . این آما میتواند به او کمک کند تا او توپ طلا را کسب کند .

تراکتورFC

گریژمن تنها در بارسا:

تراکتورFC - گریژمن
گریژمن

مسی در تمرینات پیش از بازی با بتیس حضور نیافت و به نظر همچنان مصدوم است . سوارز نیز در بازی اول مصدوم شد و دمبله هم مصدوم است . تنها گزینه ی خط حمله ی تیم بارسا گریژمن میباشد . این بازیکن آزمون جدی را پیش رو دارد. حال باید دید که آیا این بازیکن میتواند خود را اثبات کند یا نه ؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل