اخبار پرشورها - جونیور

اخبار پرشورها

اخبار پرشورها

خرید مهاجم تمام شده است :

باشگاه تراکتور اعلام کرد که تا آغاز شروع لیگ برتر مهاجم مد نظر جذب خواهد شد . این ادعا را میتوان به این صورت معنا کرد که امروز یا فردا مهاجم تراکتور خواهد مد . البته این موضوع برای تراکتور یک زنگ خطر است . زیرا مهاجم تازه وارد فرصت کمی برای هماهنگی دارد و نمیتواند به راحتی با سیار بازیکنان هماهنگ شود . تراکتور بسیار فرصت داشت تا مهاجمی جذب کند ولی سایر پست هایش را تقویت کرد . یکی از گزینه های احتمالی جونیور آرژانتینی میباشد . این بازیکن 30 ساله ، 181 سانتی متر میباشد و بازیکن سر زنی است . حال باید دید که آیا این مهاجم به تیم تراکتور خواهد امد یا گزینه های دیگر روی میز است . در ویدیوی زیر میتوانید عملکرد فوق العاده ی این بازیکن را مشاهده کنید .

ستاره ی مد نظر تراکتور در استقلال:

روزبه چشمی بازیکن فصل گذشته ی تیم استقلال در آستانه ی بازگشت به این تیم قرار دارد . اتراماچونی رسما خودش وارد مذاکره شده است تا این بازیکن را دوباره به استقلال بازگرداند . چندی پیش نیز تیم تراکتور این بازیکن را زیر نظر داشت . به شروع لیگ برتر چیزی نمانده است و تیم های لیگ برتری در آستانه ی شروع لیگ تیم خود را تکمیل میکنند .

اخبار پرشورها

پدیده انگلیس در یونایتد:

اخبار پرشورها - سانچو
سانچو

جیدون سانچو پدیده ی جدید فوتبال انگلیس میباشد . او شاغل در تیم دورتموند است و عملکرد بسیار در خشانی را در این تیم داشته است . بنا بر اعلام منابع معتبر این بازیکن از جمه زنبورها جدا خواهد شد . به نظر مقصد بعدی او یوناتد خواهد بود . مبلغ این انتقال حدود 100 میلیون یورو خواهد بود . دورتموند یکی از تی هایی است که بازیکنان متعددی را به دنیای فوتبال معرفی کرده است . اوبامیانگ ، لواندوفسکی ، دمبله ، پولیشیچ و اکنون سانچو

اخبار پرشورها

دوباره بازیکن قرضی :

اخبار پرشورها - جونیور
جونیور

جونیور براندائو بازیکن 24 ساله برزیلی با قراداد قرضی به تیم پرسپولیس پیوست . این بازیکن با بند خرید دائمی به این تیم امده است . ولی تیم های ایرانی توانایی خریدن بازیکن را ندارند . پاتوسی ، بودیمر ، و دیگر بازیکنانی که به صورت قرضی به تیم های ایرانی آمده اند و بعد از حضور کوتاه مدت به تیم های دیگر رفته اند .

نورافکن در سپاهان:

اخبار پرشورها - نورافکن
نورافکن

امید نورافکن بازیکن شالروای بلژیک به صورت قرضی به تیم سپاهان پیوست. این بازیکن به مدت نیم فصل در استقلال بازی کرد . استقلال خواستار ماندن این بازیکن در استقلال بود ، ولی باشگاه رضایت نداد . حال هوادارن استقلال کمی از نورافکن ناراحت هستند که چرا او به سپاهان میتواند برود ولی به استقلال نمیتواند برود . نور افکن به زودی در تمرینات تیم سپاهان حاضر خواهد شد .

اخبار پرشورها

جدال صدرنشین ها:

اخبار پرشورها - انگلیس
انگلیس

منچستریونایتد در هفته ی دوم رقابت ها در برابر ولورهمپتون به تساوی رسید .
این یعنی فقط دو تیم در انگلیس به امتیاز 6 رسیده است . آرسنال و
تیم لیورپول دو تیم 6 امتیازی میباشند .
حال همه منتظر بازی شنبه بین دو تیم آرسنال و لیورپول هستند .

این یک فینال زودرس برای لیگ انگلیس میباشد .
لیگ امسال 5 مدعی جدی دارد که این رقاب ها را به اوج هیجان خود میرساند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل