نقل واتقالات جهان فوتبال-کاوه رضایی

نقل وانتقالات جهان فوتبال

نقل وانتقالات جهان فوتبال

میثم تیموری در یک قدمی تراکتور:

نقل وانتقالات جهان فوتبال- میثم تیموری
میثم تیموری

برخی منابع معتبر از پیوستن میثم تیموری به تراکتور خبر میدهند. میثم تیموری که فصلی کابوس بار در تیم استقلال گذرانده به دنبال جدایی از این تیم است. البته تراکتور تبریز درپست دفاع چپ بازیکن با کیفیتی به نام احسان حاجی صفی دارد. باید منتظر بود و دید که آیا ابن انتقال انجام خواهد شد.

نقل وانتقالات جهان فوتبال


تیکدری :برای بازی درتراکتور لحضه شماری میکنم:

نقل وانتقالت جهان فوتبال-مهدی تیکدری
مهدی تیکدری

مهدی تیکدری بازیکن 22 ساله تراکتورتبریز است که اولین خرید پرشورها در نقل و انتقالات این فصل بود.اوازشرایطش درتبریز راضی است وگفت:که خیلی خوشحال است که حضورآقای زنوزی و طرفداران پرشور تبریزی دلیل اتخاب این تیم بود.حال باید دید که او عملکرد درخشان فصل گذشته ی خودرا تکرار خواهد کرد.


کاوه بازگشت به ایران؟

نقل واتقالات جهان فوتبال-کاوه رضایی
کاوه رضایی

کاوه رضایی بازیکن اسبق تیم استقلال و شاغل در تیم بروخه بلژیک امسال فصل خوبی را در باشگاه بلژیکی سپری نکرده است و در لیست خروجی این باشگاه قرار گرفته است. چند باشگاه ایرانی به دنبال جذب وی برای تقویت خط حمله ی خود هستند.بزرگترین مانع انتقال وی مبلغ فسغ او است . مبلغ فسخ وی حدود 2میلیون دلار اعلام شده است. شاید کاوه رضایی به طور قرضی در ایران بازی کند. از استقلال، تراکتور، سپاهان به عنوان مشتری وی نام برده میشود.


سرمربی کروات نزدیک به پرسپولیس:

نقل و انتقالت جهان فوتبال- آنته جاجیچ
آنته جاجیچ

پس جدایی برانکو از پرسپولیس مدیران باشگاه به سرعت به دنبال جایگزینی برای وی هستند. اسامی چند گزینه از جمله الکساندر نوری ،فاتح تریم و… به گوش میخورد. ولی جدی ترین گزینه برای نیمکت پرسپولیس کسی نیست جز آنته جاجیچ 65 ساله . وی که سابقه هدایت تیم دیناموزاگرب کرواسی و تیم ملی کرواسی را دارد نزدیک ترین گزینه برای گرفتن هدایت تیم پرسپولیس است .

مگوآیر سیتی یا یونایتد؟

نقل وانتقالات جهان فوتبال-هری مگو آیر
هری مگو آیر

هری مگو آیر بازیکن انگلیسی باشگاه لسترسیتی به تازگی مورد توجه دو باشگاه شهر منچستر شده است. او پس از درخشش در جام جهانی 2018 مورد توجه باشکاه منچستر یونایتد قرار گرفته بود ولی با باشگاه لستر سیتی به توافق برای تمدید قرار رسید. بار دیگر او مورد توجه باشگاه یونایتد و البته سیتی شده است. البته منچستر سیتی خیلی برای جذب این بازیکن نزدیک شده است.باشگاه لستر سیتی برای فسخ قرارداد وی 80 میلیون یورو در خواست کرده است.

مدافع تیم ملی در رادار تراکتور:

نقل وانتقالات جهان فوتبال- محمد حسین کنعانی زادگان
محمد حسین کنعانی زادگان

مدافع ملی پوش 25 ساله باشگاه ماشین سازی که سابقه ی بازی در باشگاه استقلال وپرسپولیس را دارد مورد توجه باشگاه تراکتور قرار گرفته است. البته پرسپولیس نیز یکی از مشتریان وی به شمار میرود.

شایعه یا واقعیت ؟ پاتوسی و کی روش در پرسپولیس:

نقل وانتقالات جهان فوتبال - پاتوسی _کیروش
پاتوسی _کیروش

پاتوسی وکی روش استنلی از بهترین بازیکنان خارجی لیگ 18 محسوب میشوند که به نظر دیگر در تیم های سابقشان در لیگ 19 بازی نخواهند کرد. آیاندا پاتوسی بازیکن اهل آفریقای جنوبی که با درخشش در لیگ هیجدهم بسیار مورد توجه قرار گرفت. این بازیکن به طور قرضی و برای یک نیم فصل به استقلال پیوسته بود.البته باشگاه استقلال میتوانست با پرداخت مبلغ 800000 دلار برای یک فصل
دیگر این بازیکن را در استقلال نگه دارند.کی روش استنلی که در لیگ 17 به ذوب آهن پیوسته بود با
درخشش در این تیم مورد توجه باشگاه سپاهان قرار گرفت وبه این تیم پیوست.
شایعات در باشگاه پرسپولیس ایجاد شده است که این دو بازیکن خارجی مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار
گرفته است.البته باشگاه پرسپولیس همچنان مربی خود را باری فصل بعد انتخاب نکرده است.

سرمربی پرسپولیس از کجا می آید؟

نقل و انتقالات جهان فوتبال_ ماسیمو کاررا
ماسیمو کاررا

پس جدایی برانکو به نظر مدیران پرسپولیس کار سختی برای آوردن جایگزینی برای مربی کروات دارند.در این جا به تمام گزینه های مربی گری پرسپولیس میپردازیم.1-اسیمو کاررا:یکی از گزینه های جدی باشگاه پرسپولیس ماسیمو کاررا است. او که اغلب دستیار آنتونیو کونته بوده است چندی پیش یکی از گزینه های استقلال نیز بود.او با کونته در تیم ملی ایتالیا و یوونتوس همکاری داشته است و به عنوان دستیار اورا همیاری کرده است.2-الکساند نوری:مربی ایرانی تباری که سابقه ی مربیگری درسطح یک فوتبال بوندس لیگا را داشته است.

او مربی تیم هایی چون اینگولشتات و وردربرمن را داشته است. او به دلیل کسب نتایج ضعیف در وردربرمن اخراج شد. از او به عنوان یکی از گزینه های نیمکت پرسپولیس یاد میشود.

مربی برزیلی در پرسپولیس:

نقل و انتقالات جهان فوتبال_فیلیپه اسکولاری
فیلیپه اسکولاری

برخی منابع از انتخاب سرمربی برزیلی که سابقه ی هدایت تیم ملی برزیل را داشته است را میگویند. البته نام این مربی لو نرفته است ولی به نظر فیلیپه اسکولاری مریب اسبق برزیل و چلسی گزینه ی جدی پرسپولیس شمار میرود. وی سابقه ی قهرمانی با برزیل در جام جهانی 2002 کره_ژاپن را داشته است .

علیرضا نقی زاده به سپاهان پیوست:

نقل و انتقالت جهان فوتبال_ علیرضا نقی زاده
علیرضا نقی زاده

هافبک فصل گذشته تیم تراکتور به سپاهان اصفهان پیوست. او که سابقه ی کار با امیر قلعه نویی در تراکتور رادارد مورد توجه او قرارگرفت و به سپاهان پیوست.

پاتوسی دوباره در استقلال :

نقل و انتقالت جهان فوتبال _پاتوسی
پاتوسی

پس انتقال مامه بابا تیام بازیکن اسبق استقلال به تیم پاشا ترکیه 20% مبلغ این انتقال به باشگاه استقلال تعلق میگیرید. به نظر باشگاه استقلال برای تامین مبلغ پاتوسی مشکلی ندارد. البته از انتقال صیاد منش 800000 دلار نصیب استقلال شد. از طرفی دیگر پروییچ به فیفا شکایت کرده است و اگرباشگاه 300000دلار به این بازیکن ندهد با خطرکسر6 امتیاز و حذف از آسیا روبرو خواهد شد.

نقل وانتقالات جهان فوتبال:

نقل و انتقالت جهان فوتبال _نیمار
نیمار

با شروع تابستان و تعطیلات فوتبالی تیم هابه دنبال تقویت بازیکنان هستند. در اینجا به چند شایعه ی نقل و انتقالی میپردازیم:1_نیمار:این بازیکن برزیلی که دو فصل قبل از تیم بارسلونا به پاریس سنت ژرمن پیوسته بود عملکرد درخشان خود را نتوانست در این تیم تکرار کند. مدیران باشگاه فرانسوی در سدد فروش ستاره برزیلی خود هستند. مسی نیزاز مدیران باشگاه بارسلونا درخواست کرده است این بازیکن را به نیوکمپ برگردانند شاید یکی از نقل وانتقالات جهان فوتبال به حقیقت بپیوندد .2_ماتیاس دی لیخت: بازیکن 19ساله آژاکس مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا، یوونتوس، منچسترسیتی و… قرار گرفته است. برخی منابع معتبر از انتقال این بازیکن به بارسلونا خبر داده اند. البته شرط او برای حضو در بارسلونا قرار گرفتن در ترکیب اصلی است. شاید یکی از مهم ترین نقل وانتقالت جهان فوتبال این انتقال باشد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل