تسمه نقاله-تسمه زنجیری-قیمت توری در تبریز

تسمه نقاله-تسمه نقاله توری-تسمه نقاله نسوز

برای تهیه تسمه های توری -توری نسوز و زنجیرهای توری به سات فروشگاه صنعتگری مراجعه نمایید و جهت برقراری ارتباط با کارشناسان فنی فروشگاه با شماره های زیر در تماس باشید :

34316055-041 34316056-041

کارایی نوارنقاله ها و نیز تسمه های تعبیه شده برروی آن ها با هر ضخامت و طولی که باشند یک هدف را با خود به دنبال دارند و آن انتقال مواد و فرآورده ها و … می باشد. این تسمه ها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که جنس و نوع آن ها نسبت به کاربردشان انتخاب می شوند. در برخی موارد هنگام جابجایی و انتقال مواد نیاز است که مواد از دما و شرایطی خاص عبور کنند که ممکن است این شرایط به تسمه ها آسیب برساند. به این دلیل برای چنین کاربردهایی از تسمه نقاله های توری نسوز استفاده می کنند که در برابر حرارت و دمای بالا بسیار مقاوم می باشد.

تسمه نقاله-تسمه نقاله توری-تسمه نقاله نسوز

تسمه های توری نسوز برای چنین محیط هایی که با کوره سروکار دارند ، ساخته شده اند و برای اجسام داغی که به تسمه های لاستیکی و … آسیب می رسانند بسیار پرکاربرد می باشند. جنس به کار گرفته شده در این نوارها ، آهن و استیل می باشد که به دلیل مقاومت بالای آن ها هنگام عبور از دما و حرارت بالا به آن ها صدمه ای وارد نمی شود. تسمه های نسوز را می توان در هر ابعادی طبق سفارش مشتری تهیه و به مرحله تولید رساند.

دو سر لبه های توری های نسوز را برای متصل کردن به یکدیگر از الیاف تفلونی به صورت زیپی استفاده می کنند که مانند خود تسمه از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و دوام زیادی دارد. برای انجام این کار دو سر تسمه را برروی هم قرار می دهیم و پیم را از داخل یپ رد می کنیم تا اینکه تسمه به شکل یک مدار بسته درآید.

تسمه نقاله-تسمه نقاله توری-تسمه نقاله نسوز

برای کسب اطلاعات فنی بیشتر درمورد انواع چسب های آپارات تسمه نقاله ها به فروشگاه صنعتگری مراجعه نموده و از انواع تصاویر و اطلاعات فنی گذاشته شده در سایت دیدن فرمایید و نیز برای ثبت سفارش خود نیز از این طریق اقدام نمایید. برای دریافت اطلاعات فنی بیشتر و دقیق تر با کارشناسان فنی ما در تماس باشید:

راه ارتباطی با کارشناسان فنی فروشگاه صنعتگری : 04134316055

آدرس فروشگاه : تبریز-جاده آذرشهر-باغ معروف بعد از بازارآهن تبریز-

روبروی آجرفشاری واحدی -فروشگاه اینترنتی صنعتگری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل