میکسربتونیر-پن میکسر-پن میکسرفروشگاه صنعتگری

میکسربتونیر-پن میکسر-پن میکسرفروشگاه صنعتگری

برای تهیه انواع میکسر بتونیر -بتونیر-پن میکسر و … به سایت فروشگاه صنعتگری مراجعه نمایید و برای تهیه اطلاعات بیشتر با شماره های زیر در تماس باشید : 34316055-041 34316056-041

بتن ها جزو مصالح ساختمانی و مواد اولیه بسیاری از سازه های بتنی می باشد . ساخت و تولید بتن ها نیازمند دستگاهی می باشد تا مواد درون آن به خوبی باهم مخلوط شوند و در نهایت به تولید بتن منجر شوند. دستگاهی که به عنوان تولید کننده بتن در صنعت از آن استفاده می شود ، دستگاه های بتونیر نامیده می شوند. بتونیرها در ظرفیت های گوناگونی در دسترس هستند که بسته به کاربردشان مورد استفاده قرار می گیرند . بتونیرهای ظرفیت بالا نام دیگری به خود گرفته اند و به آن ها در صنعت پن میکسر گفته می شود.

میکسربتونیر-پن میکسر-پن میکسرفروشگاه صنعتگری

پن میکسرها همانند میکسر بتونیرها د رانواع مختلفی موجود می باشند که هر یک برای کاربردهای خاصی به کار می روند. در این نوع ، دستگاه ها را برروی محوری قرار می دهند که بازوهای دستگاه برروی این محوربه صورت عمودی قرار می گیرند. از این نوع میکسرها بیشتر برای تولید بلوک ها استفاده می کنند چراکه برای بتن هایی با دانه های بزرگ مانند آر سی سی به خوبی جواب نمی دهد.

پن میکسرها همانطور که مشاهده کردید به شکل بازویی ساخته می شوند و مواد درون دیگ ریخته می شود .پره های دستگاه به صورت بازویی مواد را حول محوری خاص به گردش درآورده و موجب مخلوط شدن آن ها می شوند. پن میکسرهای فروشگاه صنعتگری از بادوام ترین و بهترین نوع این محصول در بازار صنعتی کشور می باشد که شما عزیزان با مراجعه به سایت فروشگاه صنعتگری می توانید از انواع این محصولات به همراه اطلاعات فنی و نیز تصاویر آن ها باخبر شوید.

میکسربتونیر-پن میکسر-پن میکسرفروشگاه صنعتگری
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل