تسمه نقاله-تسمه نقاله های پی وی سی -پی وی سی عرض۸۰

تسمه نقاله-تسمه پی وی سی-قیمت تسمه نقاله در تبریز

تسمه های نقاله در دنیای امروزی نقش کاربردی و کلیدی در پیشبرد کارهای صنعتی دارند.سیستم های انتقال که در صنعت ساخت و تولید بخش های غذایی ، تولید قطعات و … مورد استفاده قرار می گیرد ، مهم ترین بخش آن تسمه نقاله می باشد که وظیفه اصلی انتقال به عهده این محصول می باشد. تسمه های پی وی سی یکی از انواع نوارهای نقاله می باشد که در صنعت بسیار پرکاربرد بوده و برای انتقال مواد غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.

تسمه نقاله-تسمه پی وی سی-قیمت تسمه نقاله در تبریز

پی وی سی ها از رنگ های سبز و سفید و آبی و نبز زرد تشکیل شده اند که بسته به نوع مواد حمل شده توسط آن ها انتخاب می شوند. این نوع از نوارهای نقاله به دلیل داشتن سازگاری بالا با مواد بهداشتی و غذایی در این صنعت بیشترین کاربرد را دارد. این محصول در عرض های 40 – 60- 80 -100 -120 و نیز 130 قابل عرضه می باشد که به عنوان استاندارد تعریف شده اند و مقادیر دیگر نیز توسط این ابعاد تهیه می شوند. منظور از این جمله این است که بر فرض مثال اگر مشتری تسمه پی وی سی عرض 50 سانتی متری را خواستار باشد ، از تسمه عرض 60 به اندازه 10 سانتی متر برش می دهیم تا عرض دلخواه مشتری به دست آید.

تسمه نقاله-تسمه پی وی سی-قیمت تسمه نقاله در تبریز

یکی از فروشندگان بزرگ تسمه های پی وی سی در سطح کشور عزیزمان ایران ، فروشگاه صنعتگری می باشد که انواع این تسمه ها را با قیمت های مناسب خدمت شما عزیزان عرضه می دارد. تنها با یک تماس و واریز مبلغ این محصول ، صاحب تسمه نقاله دلخواه خود در شهر خود شوید.قیمت تسمه نقاله در تبریز نسبت به سایر شهرها بسیار ممناسب تر می باشد.

برای کسب اطلاعات فنی بیشتر درمورد انواع بلوک زن های دستی و خودرویی به سایت فروشگاه صنعتگری مراجعه نموده و از انواع تصاویر و اطلاعات فنی گذاشته شده در سایت دیدن فرمایید و نیز برای ثبت سفارش خود نیز از این طریق اقدام نمایید. برای دریافت اطلاعات فنی بیشتر و دقیق تر با کارشناسان فنی ما در تماس باشید:

راه ارتباطی با کارشناسان فنی فروشگاه صنعتگری : 04134316055

آدرس فروشگاه : تبریز-جاده آذرشهر-باغ معروف بعد از بازارآهن تبریز-

روبروی آجرفشاری واحدی -فروشگاه اینترنتی صنعتگری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل