فروش چرخ های بیمارستانی

شرایط نگهداری از چرخ های چدنی سنگین

صنعتگران عزیز با پستی دیگر از چرخ های چدنی در خدمت شما بزرگواران می باشیم. برخی چیزها فقط مورد توجه اهل سلیقه و ذوق هستند و به دلیل تنوع سلایق بیش از 5000 تنوع در چرخ ها وجود دارد. انتخاب چرخ های صحیح ممکن است یک موضوع بسیار حساس و ظریفی باشد ، اما کارکرد در اینجا در مرکز توجه قرار دارد. مواد مختلف ، سطوح مختلف ، یاتاقان های گوناگون یا تعداد زیاد اندازه ای چرخ نشانه ای از منحصر به فرد بودن همراه دارند.

ویژگی هایی که هر چرخ بایستی آن ها برآورده کند

ظرفیت بار ، شرایط سطح ، تاثیرات محیطی ، ویژگی های پاکیزگی و طراحی نیازمندی های مختلف هرجایی که چیزی باید جابجا شود به وجود می آیند. شرایط نگهداری از چرخ های چدنی سنگین

شرایط نگهداری از چرخ های چدنی سنگین

شرایط نگهداری انواع چرخ های صنعتی :

ساییدگی : گچی کردن اثر ساییدن مکانیکی چرخ های بارگیری شده است. از این امر نمی توان جلوگیری نمود. به خصوص در تایرهای الاستیک با این وجود می توان با استفاده از مواد شوینده معمولی آن ها را از روی کف پاک نمود.شدت ساییدگی به کیفیت لاستیک استفاده شده برای چرخ وابسته است.

شرایط آب و هوایی :

برف و یخ می توانند نه لزوما تعادل چرخ را برهم بزنند. تجربه نشان می دهد که تغیرات دما و رطوبت به دلیل زنگ زدگی در این اجزاء اساسا با فلز روی پوشیده شده و در کوتاه مدت هر چرخی را غیرقابل استفاده می نماید ، اما سطوح اجزا فولادی اند که بدین وسیله پوشش کرومی تاثیر قابل توجهی در حفاظت سطحی خواهد داشت. چنانچه فولاد برای کار شما کافی نیست این صورت بهتر است که شما ” چرخ های ضد زنگ ” انتخاب کنید که از فولاد ضد رنگ ساخته شده اند بهتر است محتاط باشیم .

شرایط نگهداری از چرخ های چدنی سنگین

ظرفیت بار :

یک چرخ همیشه باید روی کف به صورتی پایدار و محکم حرکت کند. چرخ ها همیشه در سطوح ناهموار آستانه درها ، شیارها و نیز حفره ها مختصرا تماس با کف را از دست می دهند. آن ها به طور ناگهانی و غیرمنتظره ای بیش از ظرفیت زیر بار قرار می گیرند. یا فقط سه چرخ از چهار چرخ زمین را لمس کرده و مجبورند که کل بار را تحمل کنند.

شرایط سطح :

بسیاری از اتاق های شرکت ها و خانه ها کف سازی شده اند. مثلا با چوب یا بتن ، سنگ و … هر کفی ممکن است فقط فشار معینی را در هر 2 میلی متری را احساس کند. بنابراین ، در هنگام انتخاب یک چرخ ، باید توجه ویژه ای به بارگذاری و آج چرخ مبذول نمود. در هنگام تردید ، می توانید با تجهیزات تست نمودن مدرن خود سنجش های قابل اعتمادی را انجلم دهید.

شرایط نگهداری از چرخ های چدنی سنگین

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه صنعتگری مراجعه نمایید و در بخش مشخص شده از خصوصیات وتصاویر انواع لاستیک های نوارنقاله آگاه شوید و نیز جهت کسب اطلاعات فنی بیشتر با کارشناسان فنی این مجموعه از 8 صبح تا 17 بعدازظهر در تماس باشید :

راه ارتباطی با کارشناسان فنی فروشگاه صنعتگری : 04134316055

آدرس فروشگاه : تبریز-جاده آذرشهر-باغ معروف بعد از بازارآهن تبریز-

روبروی آجرفشاری واحدی -فروشگاه اینترنتیصنعتگری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل