نوارنقاله-نوارنقاله انتقال-نوارنقاله اداره پست

نوارنقاله-نوارنقاله انتقال مواد-نوارنقاله 3متری

وبلاگی های فروشگاه صنعتگری با پستی دیگر از دستگاه های نوارنقاله در خدمت شما دنبال کنندگان عزیز می باشیم. از اینکه ما را انتخاب کرده اید از شما متشکریم . دستگاه های نوارنقاله از عمده ترین بخش های صنعت کشور به شمار می آید که وظیفه جابجایی و انتقال مواد را بر عهده دارد. به دلیل تنوع کاربردی این دستگاه ، نوارنقاله ها در انواع مختلفی ساخت و تولید می شوند و بسته به نوع کاربرد آن ها به مشتریان عزیز عرضه می شوند.

نوارنقاله-نوارنقاله انتقال مواد-نوارنقاله 3متری

پرکاربردترین نوع از دستگاه های نوارنقاله ، انتقال مواد می باشد که در صنایع غذایی ، بهداشتی و نیز جای جای صنعت این کشور استفاده می شود. مشهورترین و پرکاربردترین این دستگاه ها ، نوارنقاله های 3 متری می باشد که در بسیاری از صنایع مختلف از آن ها استفاده می شود و طرفداران زیادی را به خود می طلبد. فروشگاه اینترنتی صنعتگری از بزرگترین تولیدکنندگان این دستگاه در صنعت کشور عزیزمان می باشد که به طور تخصصی این کار را ادامه داده و روز به روز بر تخصص این تیم صنعتی افزوده می شود و خدمات بهینه تری را برای شما عزیزان و صنعتگران به ارمغان می آورد.

نوارنقاله-نوارنقاله انتقال مواد-نوارنقاله 3متری

عزیزانی که قصد خرید این نوع از دستگاه ها را دارند می توانند از طریق سامانه اینترنتی https://sanatgare.com اقدام نموده و تمامی نمونه کارهای این فروشگاه را مشاهده کنند و نسبت به خرید دستگاه از همان طریق اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه صنعتگری مراجعه نمایید و در بخش مشخص شده از خصوصیات وتصاویر انواع لاستیک های نوارنقاله آگاه شوید و نیز جهت کسب اطلاعات فنی بیشتر با کارشناسان فنی این مجموعه از 8 صبح تا 17 بعدازظهر در تماس باشید :

راه ارتباطی با کارشناسان فنی فروشگاه صنعتگری : 04134316055

آدرس فروشگاه : تبریز-جاده آذرشهر-باغ معروف بعد از بازارآهن تبریز-

روبروی آجرفشاری واحدی -فروشگاه اینترنتیصنعتگری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل