موتورهای گیربکس-کاربرد موتورهای گیربکس

موتورهای گیربکس-کاربرد موتورهای گیربکس

صنعتگران عزیز فروشگاه صنعتگری که همواره ما را دنبال می کنید ، با پستی دیگر از محصولات این فروشگاه در خدمت شما عزیزان هستیم.موتورهای گیربکس به عنوان مهم ترین و پرکاربردترین ابزارآلات صنعتی درهر زمینه ای به کار می رود که در صنعت ساخت و ساز و راه اندازی ماشین آلات و دستگاه آلا بزرگ در کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد.

موتورهای گیربکس-کاربرد موتورهای گیربکس

درابتدا هر دستگاهی برای ساخت و تکمیل شدن ابتدا بدنه و شاسی دستگاه ساخته می شود و سپس چرخ ها و پایه های آن برروی دستگاه نصب می شود و در نهایت در پایانی ترین بخش این کار ، موتورهای گیربکس بر روی دستگاه ها نصب می شوند تا وظیفه اصلی دستگاه ها یعنی تولید نیروی برق و نیز به واسطه آن راه اندازی دستگاه را به همراه دارند. موتورهای گیربس در انواع و اندازه های متفاوتی در صنعت تولید می شود که هریک با دور موتور مشخصی به کار گرفته می شوند و به کارگیری این نوع از محصول برروی دستگاه هایی همچون نوارنقاله ، بستگی به کاربرد دستگاه و نیرویی که برای جابجایی مواد مورد نیاز است انتخاب می شود.

موتورهای گیربکس-کاربرد موتورهای گیربکس

از بزگترین واردکنندگان موتورگیربکس در تبریز فروشگاه صنعتگری می باشد که شما عزیزان و صنعتگرانی که قصد خرید این نوع از محصول را دارید می توانید از طریق آدرس فروشگاه وارد بخش ثبت سفارش محصول شده و با پرداخت هزینه کالا ، موتور گیربکس را در شهر خود ظرف مدت کمتر از 3 روز کاری تحویل بگیرید.
موتورهای گیربکس-کاربرد موتورهای گیربکس

موتورهای گیربکس-کاربرد موتورهای گیربکس

برای کسب اطلاعات فنی بیشتر درمورد انواع موتورهای _گیربکس  به سایت فروشگاه صنعتگری مراجعه نموده و از انواع تصاویر و اطلاعات فنی گذاشته شده در سایت دیدن فرمایید و نیز برای ثبت سفارش خود نیز از این طریق اقدام نمایید. برای دریافت اطلاعات فنی بیشتر و دقیق تر با کارشناسان فنی ما در تماس باشید:

راه ارتباطی با کارشناسان فنی فروشگاه صنعتگری : 04134316055

آدرس فروشگاه : تبریز-جاده آذرشهر-باغ معروف بعد از بازارآهن تبریز-

روبروی آجرفشاری واحدی -فروشگاه اینترنتی صنعتگری

موتورهای گیربکس-کاربرد موتورهای گیربکس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل