انواع چرخ های چدنی

انواع چرخ های چدنی

همراهان همیشگی فروشگاه صنعتگری با معرفی محصولی دیگر در خدمت شما عزیزان و بزرگواران هستیم. در این پست قصد بر این داریم که شما را با چرخ های چدنی گردان آشنا کنیم.  چرخ های چدنی در صنعت نقشی به سزا و مهم دارند چرا که دستگاه ها پس از ساخت و تولید برای انتقال به فضای مورد استفاده نیازمند چرخ هایی هستند که به چرخ های چدنی گردون معروف هستند.

انواع چرخ های چدنی

عوامل مهم در انتخاب چرخ های چدنی

این نوع از محصول نیز از تنوع بالایی برخوردار است و برای داشتن انتخابی درست از این نوع محصول ، باید مواردی را در ابتدا مدنظر بگیریم و سپس طبق آن چرخ مناسب کار را انتخاب کنیم. انواع چرخ های چدنی

شرایط محیطی : یکی از مواردی که هنگام انتخاب چرخ های چدنی باید رعایت کنیم ، درنظر گرفتن شرایط محیطی مکانی است که دستگاه قرار است در آنجا مورد استفاده قرار گیرد. با در نظر گرفتن این مورد به داشتن طول عمری بیشتر و نیز کارایی بهتر و بیشتر چرخ ها کمک می کنیم.

انواع چرخ های چدنی

شرایط آب و هوایی : این مورد نیز جزو یکی دیگر از مواردی است که حتما باید رعایت شود و چرخی که انتخاب می کنید از لحاظ عایق و جنس روکشی که برروی آن مورد استفاده قرار می گیرد ، با شرایط دمایی و آب وهوایی محیط نگهداری دستگاه سازگار باشد تا اینکه عمر چرخ ها افزایش یابد.

انواع چرخ های چدنی

بار و وزن سیستم : از مهم ترین فاکتورهای انتخاب چرخ های چدنی همین مورد می باشد . زمانی که چرخی را برای دستگاه خود انتخاب می کنید، برای افزایش طول عمر چرخ ها و نیز کارایی آن ها ، بار و وزن سیستمی که قرار است توسط چرخ های چدنی تحمل شود بسیار مهم است.انواع چرخ های چدنی

انواع چرخ های چدنی

برای کسب اطلاعات فنی بیشتر درمورد انواع بلوک زن های دستی و خودرویی به سایت فروشگاه صنعتگری مراجعه نموده و از انواع تصاویر و اطلاعات فنی گذاشته شده در سایت دیدن فرمایید و نیز برای ثبت سفارش خود نیز از این طریق اقدام نمایید. برای دریافت اطلاعات فنی بیشتر و دقیق تر با کارشناسان فنی ما در تماس باشید:

راه ارتباطی با کارشناسان فنی فروشگاه صنعتگری : 04134316055

آدرس فروشگاه : تبریز-جاده آذرشهر-باغ معروف بعد از بازارآهن تبریز-

روبروی آجرفشاری واحدی -فروشگاه اینترنتی صنعتگری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-34316055  و 34316056-041

شماره های واتساپ :

09037288231 و 34316055-041

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@info

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بعد از بازارآهن تبریز

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل