بتونیر 250 لیتری دنده کمر

بتونیر به عنوان بخش مهمی از صنعت ساختمان سازی به حساب می آید. ما یکی از بزرگترین ارائه کننده های ماشین آلات ساختمانی از جمله بتونیرها در کشور می باشد. جهت خرید با شماره های فروشگاه صنعتگری در تماس باشید.

میکسر250 لیتری دنده کمر از مرسوم ترین انواع این ماشین ها می باشد که در تعداد زیادی به صورت آماده در انبار فروشگاه موجود می باشد. ارسال این محصول در کمترین زمان ممکن توسط کادر فروش این فروشگاه انجام می شود.

بتونیر دنده کمر -3

بتونیر دنده کمر -2
بتونیر دنده کمر - 1

میکسر های 250 لیتری کمترین ظرفیت موجود در بازار هستند و به عبارتی می توان گفت که کوچکترین نوع دستگاه های میکسر بتن در صنعت می باشند. ( البته یک ظرفیت 120 لیتری نیز در بازار موجود می باشد که به بتونیر های آزمایشگاهی معروف هستند و به جهت آزمایش به تولید می رسند و کاربردی برای تولید بتن در صنعت ندارند. ) این نوع از دستگاه های تولید کننده بتن ، در دو نوع مختلف به تولید می رسند که کاربردی ترین آن ، همین نوع دنده کمر می باشد که دنده ی درام در قسمت میانی یعنی کمر درام میکسر قرار دارد.

بتونیر 250 لیتری دنده کمر

جهت خرید بتونیرها در ظرفیت 250 لیتری به صورت دنده کمر ، با کارشناسان فروش مجموعه صنعتگری در ارتباط باشید. سفارش خود را می توانید از طریق تلفنی و یا شبکه های اجتماعی به ثبت برسانید.

کاربرد بتونیر دنده کمر

دستگاه های بتونیر در ظرفیت های پایین تر کاربرد بیشتری نیز در صنعت دارند. از جمله کارذبردی ترین انواع ان ها می توان به بتونیر های 250 لیتری دنده کمر اشاره کرد. این نوع از میکسرها دارای کمترین ظرفیت در بین انواع این دستگاه می باشند که با توجه به دیگ کوچکتری که دارند ، مواد با ظرفیت کمتری را در خود میکس می کنند که همین امر موجب شده است تا کیفیت بتن به دست آمده بسیار بیشتر از سایر ماشین آلات بتن ساز باشد.

مشخصات فنی بتونیر دنده کمر 250 لیتری 

نوع دنده به کار رفته دنده کمری
تعداد چرخ های نصب شده 2 عدد چرخ لاستیکی روکش دار
قدرت الکتروموتور 2 اسب بخار
نوع برق مورد نیاز تک فاز
وزن دستگاه حدودا 300 کبلوگرم
نوع کارکرد دستگاهدستی
نوع حرکت دستگاه به صورت دستی
ضخامت ورق به کار رفته3 میلی متر
ظرفیت دیگ دستگاه 200 لیتر مفید
مکانیزم تخلیه مواد بتنی از درون دیگبه وسیله ی فرمان گیربکسی

سوالات متداول مشتریان ما

در نوع بتونیر دنده زیر ، دیگ دستگاه توسط دنده ای که در قسمت زیرین قرار دارد ، گردانده می شود و این درحالی است که گردش درام دستگاه در نوع دنده کمر ، توسط دنده ای است که در دور مخزن دیگ قرار گرفته است.

از لحاظ کارایی هر دو به یک اندازه تولید بتن می کنند و دارای ظرفیت مشخصی می باشند. اما با توجه به اینکه دنده زیر دارای صدای کمتری نسبت به نوع دنده کمر می باشد ، معمولا درخواست بیشتری برای خرید دارد.

درباره وبلاگ فروشگاه صنعتگری

فروشگاه صنعتگری اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در کشور است و وبلاگ این فروشگاه اطلاعات جامعی از محصولات ارائه می کند.

041-34316056

09037288231

پل ارتباطی ما

شماره های تماس دفتر فروش :

041-91032309  و 09146417839

شماره های واتساپ :

09146417839

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

آدرس : تبریز – شهرک باغمعروف – بازارآهن تبریز – سوله 10

ساعات کاری فروشگاه

شنبه تا پنجشنبه : 8 صبح لغایت 17

جمعه ها : تعطیل

ایام تعطیلات رسمی : تعطیل