رولیک

انواع رولیک های فروشگاه صنعتگری

رولیک خود تنظیم - رولیک ضربه گیر - رولیک رفت - رولیک برگشت

رولیک خود تنظیم:

رولیک پرسی-3

رولیک کانوایرها یکی از تجهیزات جانبی برای انواع مختلف سیستم های انتقال به حساب می آیند که درواقع مهم ترین عضو از این سیستم به حساب می آیند.رولیک ها درواقع غلطک هایی هستند که از جنس فلزی ساخته می شوند و نوع جنس آن ها توسط خود مشت...

انواع رولیک های فروشگاه صنعتگری

رولیک خود تنظیم - رولیک ضربه گیر - رولیک رفت - رولیک برگشت

رولیک خود تنظیم:

رولیک پرسی-3

رولیک کانوایرها یکی از تجهیزات جانبی برای انواع مختلف سیستم های انتقال به حساب می آیند که درواقع مهم ترین عضو از این سیستم به حساب می آیند.رولیک ها درواقع غلطک هایی هستند که از جنس فلزی ساخته می شوند و نوع جنس آن ها توسط خود مشتری ، نسبت به کاربردی که دارند تعیین می شود و دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشند. معمولا این محصول در انواع مختلفی به تولید می رسد که رولیک های خود تنظیم و ضربه گیر نوعی از این رولرها به حساب می آید که در ادامه به توضیحات مختصری در مورد این رولرها خواهیم داد.

رولیک های خود تنظیم یکی از بهترین و تخصصی ترین رولیک ها جهت استفاده در طول های زیاد می باشد معمولا رولیک های خود تنظیم معمولا در عرض های 40 الی 180 امکان پذیر می باشد و در صورت نیاز به صورت سفارشی می باشد و هیچگونه این رولیک ها اماده نمی باشد جهت خرید باید نسبت به اندازه و ابعاد شما ساخته شود جهت ساخت رولیک های خود تنظیم می توان از رولیک پرسی و رولیک بلبرینگ تعویضی استفاده کرد و به صورت چاکدار و به صورت رزوه قابل استفاده می باشد و در انواع قطر ها و در انواع ضخامت ها قابل سفارش می باشد جهت سفارش رولیک های سفارشی با ما در تماس باشید

رولیک پرسی-1

این نوع رولیک ها معمولا در کارهای ظریف قابل مصرف می باشد که استفاده از این نوع رولیک ها زمانی می باشد که می خواهیم مواد فله ای انتقال بدهیم و به دلیل اینکه این نوع از مواد به راحتی قابلیت ریخته شدن به طرفین دستگاه را دارند ، برای جلوگیری از ریزش مواد به طرفین از رولیک های خودتنظیم استفاده می کنند تا به تسمه نقاله حالت یو شکل بخشیده و از حالت عادی خارج کند تا مواد دیگر قادر به ریزش نباشند. معمولا رولیک های خودتنظیم به صورت سه تایی در یک ردیف نصب می شوند که برای پیچ کردن آن ها به بدنه ی شاسی با حالت خاص خود ، نیازمند پایه رولیک های به خصوصی می باشد.

رولیک پرسی-2

فروش تمامی رولیک های فروشگاه صنعتگری  به صورت تضمینی بوده و در هر 40 عدد خرید رولیک نوار نقاله یک عدد اضافی به مشتری داده می شود که بتواند یکی از رولیک های خریداره شده را تست کند و لوله رولیک را بریده تا بتواند داخل رولیک را رویت کرده و ببیند که چه بلبرینگی استفاده شده و از استوک بودن (تازگی) بلبرینگ رولیک اطمینان حاصل کند.

تمامی رولیک های فروشگاه به صورت استیل و آهن و گالوانیزه  موجود می باشد.  

همانطور که گفته شد در دستگاه های نوارنقاله با طول زیاد از این نوع رولیک ها استفاده می شود ، چرا که با افزایش طول دستگاه امکان خارج شدن تسمه نقاله از  محور اصلی مسیر خود ، برای 

جلوگیری از این امر در کنار دستگاه از رولیک های راهنما استفاده می شود تا مانع از خروج تسمه از مسیر خود شود و به همین دلیل نیز به رولیک های راهنما معروف شده است.

معمولا رولیک های خود تنظیم که در قسمت فوقانی دستگاه به کار می روند حالت یو شکل به تسمه نقاله می دهند که همین امر باعث جلوگیری از خارج شدن تسمه از مسیر خود می شود.

البته ناگفته نماند که همیشه رولیک راهنما نمی تواند مانع از انحراف تسمه از مسیر اصلی خود شود و حتی در مواردی امکان دارد که تسمه نقاله برروی رولیک سوار شده و کلا از مسیر

خارج شود و به همین دلیل است که اهمیت نصب رولیک های راهنما بیش از سایر قطعات می باشد.

رولیک های ضربه گیر

رولیک ضربه گیر

از سایر انواع رولیک کانوایر ها می توان به نوع ضربه گیر اشاره کرد که ساختاری متفاوت تر از سایر انواع خود دارند. در برخی موارد برروی سیستم های انتقال از موادی جهت انتقال استفاده می شود که دارای خاصیت خورندگی می باشند و در نتیجه به ساختار غلطک آسیب می رسانند  و به همین جهت برروی لوله ی آهنی آن ها از حلقه های لاستیکی ضد سایش استفاده می شود که به همین جهت نام آن ها ضربه گیر نامگذاری شده اند و علاوه بر محافظت از بدنه ی رولیک ها در برابر مواد خورنده ، از آن ها در برابر مواد سنگین به هنگام انتقال نیز محافظت می کنند.

نوع ضربه گیر این رولرها به صورتی ساخته شده است که تا حد زیادی از آسیب پذیری رولر جلوگیری کرده و از شدت ضربه ای که توسط محصولات به هنگام انتقال بر آن ها وارد می شود ، بسیار می کاهد و در نتیجه میزان آسیب پذیری این سیستم بسیار کاهش می یابد. این نوع از رولرها نیز مانند سایر انواع خود ، دارای قطرها و ابعاد طولی مختلفی می باشند و به همین جهت در تمامی سیستم های مورد نظر قابلیت استفاده دارند . قیمت کلی این محصول در مقایسه با سایر انواع مقداری متفاوت بوده و از ارزش بالاتری برخوردار می باشد . 

بیشتر

رولیک 

( 27 محصول وجود دارد )

زیرشاخه ها

  • لاستیک رولیک قطر6

    لاستیک رولیک قطر6

    لاستیک رولیک ها که به منظور جلوگیری از ضربه خوردن به سطح رولیک ها به کار گرفته می شوند، برای هر قطری از

    رولیک ها قابل تولید بوده و در دسترس می باشند. از این نمونه به نام های روکش لاستیکی رولیک ، ضربه گیر لاستیکی

    رولیک و ... نیز استفاده می شود که می توانید انواع آن را از این مجموعه تهیه نمایید.

  • لاستیک رولیک قطر7

    لاستیک رولیک قطر7

    لاستیک رولیک های قطر 7نیز به طور انبوهی در این مجموعه به فروش می رسند که به منظور افزایش عمر کارکرد رولیک ها 

    مورد استفاده قرار می گیرند. برای تهیه هر یک از این لاستیک های ضربه گیر می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید. 

  • لاستیک رولیک قطر9

    لاستیک رولیک قطر9

    لاستیک های رولیک قطر 9 به منظور جلوگیری از آسیب رسانی به سطح تسمه و نیز رولیک ها و ... به کار می روند که 

    می توانید از طریق فروشگاه صنعتگری نسبت به خرید با تعداد بالا اقدام نمایید.

در صفحه