بالابر 

( 17 محصول وجود دارد )

زیرشاخه ها

  • بالابر قیچی - هیدرولیکی

    بالابر قیچی - هیدرولیکی

    بالابر قیچی هیدرولیکی یکی از پر کاربرد ترین و در عین حال ساده ترین نوع بالابر های قیچی است. از این بالابر در صنایع مختلفی استفاده میشود. بالابر های قیچی به دلیل ساختار قیچی مانند خود به این نام شناخته شده هستند و ذاتا این ساختار از لحاظ مهندسی و استحکام نسبت به سایر سازه ها دارای امتیاز بیشتری است.این نوع بالابر در مکانیک ها و اتو سرویس ها، در فرودگاه ها، فروشگاه های بزرگ و... استفاده میشود. 

    بالابر قیچی - هیدرولیکی

    بالابر قیچی هیدرولیکی یکی از پر کاربرد ترین و در عین حال ساده ترین نوع بالابر های قیچی است. از این بالابر در صنایع مختلفی استفاده میشود. بالابر های قیچی به دلیل ساختار قیچی مانند خود به این نام شناخته شده هستند و ذاتا این ساختار از لحاظ مهندسی و استحکام نسبت به سایر سازه ها دارای امتیاز بیشتری است.این نوع بالابر در مکانیک ها و اتو سرویس ها، در فرودگاه ها، فروشگاه های بزرگ و... استفاده میشود.

       

    جنس میزبالابر های قیچی

    میز بالابر های آکاردئونی در مدل های مختلفی ساخته میشوند. رایج ترین جنس فلز استفاده شده در تولید میز بالابر ها فلز های ST37 و STEEL304 و گالوانیزه میباشد. هرکدام از این بالابر ها برای اسافاده شدن در محیط های خاصی طراحی شده اند. در محیط های صنعتی و تولیدی از بالابر های فلزی و در محیط های بهداشتی و تولیدی مواد غذایی از جنس استیل و در محیط های مرطوب که بالابر در معرض آب قرار دارد برای افزایش طول عمر دستگاه در جنس گالوانیزه استفاده میشود.

    ابعاد میز بالابر آکادئونی

    این ابزار ها دارای استاندارد های خاص و از قبل تعیین شده ای برای تولید دارند. تمامی این ابعاد بر اساس محاسبات مهندسی تعیین میشوند. اما قابلیت سفارشی سازی برای تمامی محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی صنعتگری وجود دارد. 

    موتور الکتریکی میز بالابر 

    منبع نیروی مکانیکی در میز های بالابر موتور الکتریکی است. این دستگاه نیروی الکتریکی را به نیروی مکانیکی تبدیل میکند و موجب راه اندازی سیستم هیدرولیکی میز های بالابر میشود. در بالابر های با ظرفیت پایین از الکتروموتور های تک فاز و در بالابر های با حجم بالا از الکتروموتور های سه فاز نیرو گرفته میشود. هم چنین بر اساس افزایش ظرفیت بالابر ها از الکتروموتور های قدرتمندتر استفاده میشود.

    در بالابر های آکاردئونی از موتور های ایرانی برند موتوژن ، الکتروژن ، جمکو و دیزل ساز استفاده میشود. همچنین بر اساس سفارش مشتری میتوان از الکتروموتور های چینی درجه یک با برند های معتبر استفاده کرد.

      

    جک هیدرولیکی

    جک هیدرولیکی با نام جک روغنی نیز در بین صنعتگران شناخته میشود. از اجزاء اصلی در سیستم های بالابر آکاردئونی میباشد. در انتخاب جک های هیدرولیکی برای بالابر های آکاردئونی باید به فاکتور های بسیار مهمی مانند فشار کاری، سرعت عمل جک و همچنین کلیت سیستم هیدرولیکی توجه کرد. در بالابر های با حجم پایین معمولا از جک های تک طرفه استفاده میشود. اما در بالابر های با ابعاد بزرگ که ظرفیت بالایی دارند از جک های دو طرفه برای اعمال فشار در مسیر رفت و برگشت استفاده میشود.

  • پاکت بالابر چهار گوش 22 لیتری

    پاکت بالابر چهار گوش 22 لیتری

    از این وسیله به عنوان یک مخزن برای جا به جایی مصالح در ساختمان سازی به کار می رود. معمولا این پاکت ها را به بالابرهای ساختمانی وصل می کنند و به 

    وسیله ی آن مصالح را درون این پاکت جا به جا می کنند.

    پاکت بالابر چهار گوش 22 لیتری

  • بالابر ساختمانی

    بالابر ساختمانی

    از بالابرها برای موارد بسیاری استفاده می شود که به عنوان مثال می توان به صنعت ساخت و ساز اشاره کرد. در ساختمان ها برای انتقال مواد و مصالح

    بین طبقات ساختمان از این بالابرها استفاده می کنند تا کارها سریع تر و با دقت بیشتری انجام شود. 

    بالابرها به دو صورت تک فاز و سه فاز کاربرد دارند که بسته به درخواست مشتری موتور برروی آن ها مونتاژ می شود.

    بالابر ساختمانی

  • بالابرساختمانی ظرفیت 150 لیتری

    بالابرساختمانی ظرفیت 150 لیتری

    از این نوع دستگاه ها برای بالابردن تجهیزات و مواد به طبقات بالا استفاده می شود که از 150 تا 300 لیتر ظرفیت انتقال دارند.

    بالابرساختمانی ظرفیت 150 لیتری

  • جک پالت دستی

    جک پالت دستی

    جک پالت ابزاری جهت جابجایی و حمل و نقل و بلند کردن آسان و سریع بار در مکان‌های مختلف نظیر کارخانه، انبار، سردخانه،فروشگاه هاو... است و یکی از تجهیزات مهم انباری به شمار می رود، پالت تراک و لیفتراک دستی دیگر نامهایی هستند که برای جک پالت استفاده می شود.

    جک پالت این محصول پر کاربرد، بسته به موارد مورد نیاز و محیطی که در آن استفاده می‌شود انواع متفاوتی دارد که متناسب با میزان کارایی هر کدام از انواع جک پالت ها از آنها استفاده می شود. 

    جک پالت دستی

    جک پالت ها در کل دو نوع هستند دستی و برقی و هرکدام به انواع مختلفی دسته‌بندی شده‌اند.

    جک پالت دستی :ساده ترین و ارزان ترین نوع جک پالت می باشد که توانایی جابجایی بار تا ۵ تن را دارد.

    جک پالت دستی در انواع مختلفی دسته بندی شده‌ است  و معیارهای این دسته بندی عبارتند از ظرفیت باربری،عرض دستگاه و طول شاخک ها ، کاربرد و جنس آنها میباشد.

                 دسته بندی انواع جک پالت دستی

    1-جک پالت استاندارد

    2- جک پالت ضدزنگ (استیل-گالوانیزه)

    3- جک پالت پهن

    4-جک پالت باریک

    6-جک پالت رول بر

    7- جک پالت قیچی

    8-جک گات توزین دار

    9- جک پالت کوتاه

    10-جک پالت بلند 

    جک پالت دستی

    نحوه کار با جک پالت دستی

    جک پالت دستی باید توسط اپراتور کنترل گردد به این ترتیب که دو شاخک آن را در زیر پالت قرار می‌دهند و با پمپاژ کردن دسته، بار به سمت بالا آمده و در محل مورد نظر ارتفاع را پایین آورده و بار را تخلیه می کنند.

    اجزاء مهم تشکیل دهنده جک پالت دستی

    1-  چرخ جک پالت

    2-   بدنه

    3-  پمپ هیدرولیک

    با کیفیت بودن هر یک از این اجزا باعث بالا رفتن کیفیت دستگاه و در نتیجه سبب دوام بالای آن در طولانی مدت می شود.

    هدف از ارائه این اطلاعات ، راهنمایی و آشنا کردن شما مشتریان محترم با انواع این دستگاه‌ها است، تا بتوانید مناسب ترین نوع جک پالت مورد نیاز خود برای انبار ، کارخانه ، فروشگاه و.... انتخاب و تهیه نمایید.

     

     

     

  • جک پالت برقی

    جک پالت برقی

    جک پالت برقی دستگاهی تمام اتوماتیک است که به منظور جابجایی و بالابری انواع پالت و بار  با قابلیت حمل نفر در نوع سکو دار آن مورد استفاده قرار می گیرد،لازم به ذکر هست که این دستگاه توسط باتری قدرتمند قابل شارژ ،حرکت و بالابری بار را انجام می دهد در واقع پالت  تراک برقی نسخه تمام اتوماتیک جک پالت دستی می باشد.

    جک پالت برقی

    مناسب برای کار در محیط های سرپوشیده و فضای محدود مانند کارگاهها ، انبار ها ، سوپرمارکت‌ها و داروخانه‌ها و ... برای تخلیه و بارگیری هستند.

    نیروی محرکه این نوع جک پالت ها همانطور که از نامش مشخص است ، برق می باشد و عمل جابجایی با این جک پالت در کمترین زمان و حداقل صدا با نیروی برق انجام می گیرد.

    در کل جک پالت برقی وسیله ای کارآمد و اقتصادی جهت بارگیری و تخلیه کالاهای خیلی سنگین و بدنه بسیار مقاوم فولادی با کاربری آسان است، در صنعت ایران این دستگاه با نام‌های دیگر نظیر لیفتراک برقی، بالابر برقی، و پالت تراک برقی نیز شناخته شده است.

    جک پالت برقی /انواع آن

    با توجه به نیاز شرکت‌ها جک پالت تمام برقی در انواع سکو دار و بدون سکو با توانایی جابجایی بار در تناژهای مختلف طراحی و تولید می شوند.

    پالت تراک برقی از نظر ولتاژ باتری و آمپر مورد استفاده هم تفکیک می‌شوند که ما در اینجا به تقسیم‌بندی از لحاظ استفاده اپراتور از جک پالت برقی بسنده کرده ایم

    1-جک پالت برقی سکو دار: این دستگاه مجهز به سکوی مخصوص ایستادن اپراتور برای جابجایی می باشد و به دلیل قابلیت حمل اپراتور به جک پالت برقی نفر بر نیز مشهور است.

    جک پالت برقی

    2-جک پالت برقی بدون سکو : در این جک پالت تمام برقی ، اپراتور یا کاربر، سکویی برای ایستادن بر روی دستگاه ندارد و همین دلیل به این دستگاه جک پالت برقی اپراتور پیاده نیز می گویند.

    جک پالت برقی

    ویژگی های جک پالت برقی

    جابجایی بار در وزن های بالاتر با سرعت بیشتر و در مسافتهای طولانی را انجام میدهد و در نتیجه بهره وری بالا نبست به نوع دستی از امتیازات ویژه این جک پالت هست و همچنین مناسب برای کار کردن با دستگاه به مدت زمان طولانی به لطف وجود باتری های قدرتمند است.

    اصولا این دستگاه ها

    1-دارای سیستم عیب یاب هوشمند الکترونیک

    2- دارای سیستم ایمنی کنترل سرعت و پایداری هوشمند

     3- دارای ترمز اضطراری ( کلید اضطراری قطع جریان اصلی برق)

    4-مجهز به سیستم AC Drive (کنترل کننده دور موتور)

     5-دارای باطری صنعتی معمولاً ۲۴ ولت ۲۲۵ آمپر ساعت و شارژ تمام اتوماتیک

    6-دارای چرخ های پلی یورتان

    7- در انواع سکودار نیز مجهز به پلت فرم جهت ایستادن اپراتور می باشند.

    جهت اخذ قیمت و مشاوره رایگان و همچنین جهت خرید انواع جک پالت ها با تناژ های مختلف با کارشناسان متخصص فروشگاه صنعتگری تماس حاصل فرمایید.

  • جک پالت پهن

    جک پالت پهن

    کاربردی ترین هدف جک پالت ها حمل و نقل و جابجایی بار میباشد لازم به ذکر است که انواع مختلف ویژگی های خاص خود را دارند،در برخی از مکان‌ها از پالت‌های عریض که از نوع استاندارد آن پهن تر هست استفاده می‌شود بنابراین برای جابجایی بار بر روی این نوع پالت ها  نیازمند جک پالتی هستیم که عرض آن از نوع جک پالت ساده بیشتر باشد یعنی فاصله بین شاخک های جک ‌پالت زیاد باشد که به این نوع جک پالت جک پالت پهن یا عریض می گویند.

    جک پالت پهن

    جک پالت پهن به دلیل عرض شاخک و تنظیم مناسب آن مخصوص حمل کالا بر روی پالت های با عرض زیاد و به عبارتی دیگر پالت هایی با عرض های  مختلف می باشد دلیل عرض پهن این جک پالت به دلیل حفظ تعادل بار و جلوگیری از ریختن بار می باشد.

    جک پالت پهن در گروه جک پالت های دستی می باشد بنابراین دارای طراحی و عملکرد ساده و آسان ،به دور از پیچیدگی های خاص نسبت به نوع جک پالت برقی میباشد.

    جک پالت پهن/تشریح ظاهری

    دارای ۸  چرخ می باشد ،2چرخ تعبیه شده در عقب این جک پالت مخصوص هدایت آن و 2چرخ دیگر مخصوص کنترل درسطوح شیبدار و 4 چرخ اختصاصی دیگر برای حمل در این دستگاه بکار رفته است.

    بدنه این جک پالت به دلیل قابلیت ویژه حمل پالت های عریض تا ظرفیت 3 تن جابه‌جایی بار (جک پالت دستی 3 تن پهن)، بسیار مقاوم ، مستحکم و با دوام بالا طراحی و ساخته شده است.

    معمولا عرض مناسب برای جک پالت پهن68 سانتی متر  می باشد که 15 سانتی متر از جک پالت استاندارد پهن تر است.

    جک پالت پهن

    هدف فروشگاه صنعتگری ارائه محصولات و خدمات با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و فراهم ساختن رضایت خاطر همیشگی شما مشتریان گرامی می باشد. 

  • جک پالت استاندارد

    جک پالت استاندارد

    جک پالت ها معمولا برای جابجایی پالت ها طراحی شده اند و جابجایی و انتقال بدون دردسر و آسان بار که روی پالت ها قرار می گیرند،توسط جک پالت ها انجام می شود.

     اصولا جک‌پالت ها جزء تجهیزات انباری ضروری برای جابجایی محسوب می‌شوند،شکل قرار گیری چرخ های جک پالت و دسته آن،به گونه ای  طراحی شده که سنگین ترین پالت ها را با کمترین نیرو بتوان  جا به جا کرد.

    جک پالت استاندارد(ساده) : بهترین دستگاه برای جابجایی و بلند کردن بار یا کالا در مسیرهای کوتاه در محیط‌هایی مانند انبار کوچک و متوسط، تولیدی،سردخانه ،کارگاه و... می باشد.

    جک پالت استاندارد از لحاظ ابعاد یکی از پرفروش ترین نوع جک پالت ها میباشد ،جک پالت استاندارد متداولترین نوع جک پالت هاست.

    جک پالت استاندارد

    تقسیم بندی جک پالت دستی به انواع استاندارد و پهن و غیره با اندازه پالت ارتباط مستقیمی دارد، بنابراین پالت نقش موثر و اصلی در این ابزار ایفا می کند.

    منظور از جک پالت استاندارد جک پالتی است که معمولاً تناژ استاندارد آن تا 3 تن  می باشد یعنی کاربرد انتقال بار تا  ظرفیت 3 تن از نقطه به نقطه دیگر را دارد ،طول شاخک اصولا 120 سانتی متر ،عرض آن 54 سانتی متر ، حداقل ارتفاع 8.5 سانتی متر و حداکثر بالابری 20 سانتی متر می باشد.

    بنابراین می توان نتیجه گرفت جک پالت ها را میتوان براساس ظرفیت بار، اندازه طول شاخک ها ، فاصله بین  دو شاخک یا همان عرض شاخک و حداقل ، حداکثر ارتفاع بالابری به جک پالت استاندارد و یا دیگر انواع جک پالت تقسیم بندی کرد.

    لازم به ذکر هست که جک پالت ۵تن استاندارد نیز در بازار به چشم میخورد که برای بارهای سنگین و وزن بالا استفاده میشود که این جک

    پالت در دو مدل استاندارد و پهن در برندهای مختلف تولید و عرضه میگردد.

     جک پالت استاندارد

     

  • جک پالت استیل

    جک پالت استیل  

    مخصوص استفاده در حمل و جابجایی بارهای سنگین  محصولات دارویی و بهداشتی ، مواد شیمیایی ، گوشت و محصولات دریایی وآشامیدنی ها و ... در محیط هایی تمیز و بهداشتی و محیط های مرطوب همانند سرد خانه ها و بنادر و .... می باشد.

    اکثرا در چنین محیط هایی  برای جلوگیری از زنگ ضدگی و همچنین دریافت مجوز بهداشت استفاده از جک پالت ضد زنگ اجباری می باشد.

    جک پالت استیل و گالوانیزه بیشتر در محیط‌هایی که شستشو و ضدعفونی مکرر نیاز هست و همچنین در محیط های سرد و محیط‌هایی با دمای کمتر از 12- درجه سانت گراد کاربرد دارد و همچنین انتقال کالا به داخل و خارج سرد خانه ها و یخچالها در محیط های سرد خانه ای استفاده می گردد.

    هزینه جک پالت استیل ضد زنگ نسبت به نوع معمولی جک پالت ها بالا می باشد ،چون جک پالت های معمولی در چنین محیط های مرطوبی دچار زنگ زدگی و خوردگی می شوند از جک پالت هایی استفاده می شود که جنس آنها از فلزهای مقاوم در برابر رطوبت و خوردگی ساخته شده باشند.

    جک پالت استیل

    مقایسه جک پالت های ضد زنگ استیل و گالوانیزه

    جک پالت گالوانیزه  نوع دیگر جک پالت ضد زنگ هست که نسبت به جک پالت استیل با هزینه کمتری می توان تهیه کرد.

    از جک پالت استیل که کاملا از جنس استیل ضدزنگ هست بیشتر در داروسازی و محیط های شیمیایی استفاده میشود اما از جک پالت گالوانیزه که فقط یک لایه پوشش گالوانیزه روی بدنه آن استفاده شده بیشتر در صنایع تبدیلی مثل کنسرو و ترشیجات و تن ماهی و صنایع لبنی و... استفاده می شود.

    تنها تفاوت جک پالت استیل و گالوانیزه در نوع فولاد پوشش یا جنس ورقه آن است که در جک پالت استیل از پوشش فولاد ذوب شده استیل و کروم که ضدزنگ هستند استفاده می‌شود ولی در جک پالت گالوانیزه از پوشش فولاد کربنی و روی که آن هم ضد زنگ و ضدخوردگی است استفاده می گردد و چرخ این جک پالت ها از نوع لاستیکی یا نایلون استاندارد می باشد که بهترین انتخاب در بی صدایی و نرمی است.

    جک پالت استیل

    فروشگاه اینترنتی صنعتگری عرضه کننده انواع جک پالت ها و انواع دستگاه های صنعتی ، تجهیزات کشاورزی و ... جهت تامین محصولات مورد نیاز مشتریان گرامی به صورت آنلاین و با مشاوره تخصصی همراه با کادری مجرب در خدمت شما عزیزان می باشد.

  • جک پالت توزین دار

    جک پالت توزین دار

    جک پالت توزین دار همانند سایر جک پالت های دستی برای جابجایی انواع بارهای سنگین بر روی پالت ها در محیط‌های کوچک مانند انبارها، فروشگاه و تولیدی و غیره بکار می رود با این تفاوت که این جک پالت علاوه بر جابجایی بار در داخل و خارج محیط کار، امکان وزن کردن بار و در نوع پرینت دار آن پرینت گرفتن از اطلاعات وزنی بار را به کاربران خود می دهد.

     جک پالت توزین دار به دلیل دارا بودن صفحه  نمایش حهت نشان دادن وزن بار و دیگر اطلاعات  دارای سیستم ضد آب نیز می باشد.

    این جک پالت با نام‌های دیگری چون جک پالت باسکول دار، جک پالت ترازودار نیز کاربرد دارد و به کاربران این امکان را می‌دهد که در هر زمان و مکانی که می خواهند برای وزن کشی بار خود اقدام نمایند .

    جک پالت توزین دار دارای دو نوع می باشد یک نوع آن پرینتر دار و دیگری بدون پرینتر یا همان جک پالت ترازودار معمولی است.

     جک پالت توزین دار

    یکی از راه حل های مناسب برای انباردارها جهت وزن گیری بار با کمترین هزینه و بهترین کیفیت استفاده از جک پالت توزین دار می باشد.

    ویژگی های جک پالت توزین دار

    مهمترین ویژگی که در هنگام خرید جک پالت توزین دار باید به آن توجه کرد دقت بالای وزن کشی این دستگاه می باشد حداقل وزن 450 گرم و حداکثر ظرفیت بارگیری آن 2 تن با حداکثر خطای 0.1 درصد در مقیاس ظرفیت می باشد.

    این جک پالت علاوه بر قابلیت دادن رسید توسط پرینتر، قابلیت نمایش وزن خالص بار، وزن ناخالص بار، وزن کل بار و شمارش عددی آن را دارد.

    داشتن منبع تغذیه با باطری قابل شارژ و نگهداری شارژ تا 12 ساعت و همچنین داشتن صفحه نمایش بزرگ در حدود 1/2اینچ و ضد خش و از نوع LED ازدیگر ویژگی‌های این جک پالت میباشد.

    جک پالت توزین دار

    فروشگاه اینترنتی صنعتگری امکان خرید انواع جک پالت ها و دیگر محصولات را به صورت آنلاین برای شما مشتریان فراهم آورده است ، شما می توانید از قسمت تماس با ما جهت دریافت مشاوره و خرید اقدام نمایید.

  • جک پالت رول بر

    جک پالت رول بر

    جک پالتی است که برای حمل و بارگیری بارهای افقی و انواع بارهای (مدور- رول) شامل رول غلطک ، رول های کاغذ ، رول های فلزی و پلاستیکی ، کلاف سیم ، کابل و قرقره های فلزی ، چله های دوار صنایع ریسندگی و غیره طراحی شده است.

    در کل جک پالت رول بر کارآمدترین و بهترین دستگاه برای حمل بارهای استوانه ای شکل یارولی شکل می باشد.

    این جک پالت در انواع دستی و برقی تولید می‌شود و شاخک ‌های این جک پالت دارای انحنا جهت حمل اشیا دوار می باشد این جک پالت ها در قطرهای مختلف اجسام را می توانند بلند کرده و جابجا نمایند.

    تفاوتی که این جک پالت با دیگر جک پالت ها دارد این است که علاوه بر بارگیری و حمل بار از روی پالت ، قابلیت بارگیری و حمل بار بدون پالت و مستقیماً از روی زمین را هم دارد.

    جک پالت رول بر

    ویژگی های جک پالت رول بر

    این چک پالت ظرفیت بارگیری تقریبی 2 تن  و قطر رول گیر ۷۵ تا ۱۲۰ سانتیمتر را دارد البته این ظرفیت‌ها در حالت استاندارد می باشد ، این جک پالت ها معمولاً سفارشی ساخته می شوند.

    دارای پمپ هیدرولیک قوی و بادوام و مناسب با هر شرایط آب و هوایی  هست ، دسته این جک پالت ها طراحی بهینه شده و باعث شده اپراتور به راحتی بتواند بار را جابه جا کند.

    دارای 3 اهرم عملیاتی است و همچنین دارای چرخ های دوبل پلی یورتان ضد سایش و چرخ راهنما جهت ورود و خروج آسان از موانع می باشد که کاربری در محیط های مختلف را برای اپراتور تسهیل می کند.

    جک پالت رول بر

    فروش انواع جک پالت رول بر جهت جابجایی بارهای استوانه ای در برند و تناژهای مختلف در فروشگاه اینترنتی صنعتگری و ارسال فوری ، تا عید نوروز به صورت ویژه پشتیبان شما مشریان محترم هستیم.

  • جک پالت قیچی

    جک پالت قیچی

    جک پالت قیچی یکی دیگر از محصولات جک پالت دستی می باشد که کاربردی همانند جک پالتی معمولی برای حمل و جابه جایی بار دارد با این تفاوت که این جک پالت دارای سیستم ارتفاع گیری تا حدود تقریبی ۸۰ سانتیمتر را دارد این درحالی است که در جک پالت های معمولی در حالت استاندارد بالابری بار تا ۲۰ سانتیمتر امکان پذیر می باشد.

    جک پالت قیچی با دارا بودن مشخصه بارز ارتفاع گیری مناسب جهت بارگیری، حمل و تخلیه بار در داخل خودروی حامل بار( مانند وانت بار خاور و ..) می باشد و این جک پالت ها درگیری نیروی انسانی در بلند کردن و انتقال بارهای سنگین به وانت بارها را از بین برده و تا حدود زیادی ایمنی کاری کارگران را ارتقاء داده است.

     جک پالت قیچی

    در واقع این جک پالت هم امکان بالا بردن و هم امکان پایین گذاشتن بار را از وانت بارها و قفسه های فروشگاه ها و ...را دارد و بیشترین کاربرد این جک پالت در مکان هایی است که نیاز به بالا بری بار روی شاخک  جک پالت بیشتر از ۲۰ سانتی متر یعنی تا مقدار معین می باشد.

    جک پالت قیچی دارای مدل های تک پیستون دو پیستون و سه پیستون می باشد که کارایی های متفاوت در محیط های مختلف را دارد.

    ویژگی های جک پالت قیچی

    جک پالت قیچی طوری طراحی شده است که فیکسچر های عقب جک پالت هنگامی که ارتفاع شاخه ها از ۴۰ سانتیمتر بالاتر می‌رود برای حفظ ایمنی و ثبات بیشتر شروع به چرخش اتوماتیک می کند.

    دارای پایه بلند جهت برقراری تعادل بیشتر در پالت های مختلف  و دارای پمپ پیستون سه مرحله ای که از نیروی لازم جهت بالا بردن می کاهد و عمر دستگاه را افزایش می‌دهد.

    دارای ظرفیت استاندارد باربری این جک پالت تا 1/5 تن می‌باشد حداقل و حداکثر ارتفاع بالا رفتن شاخک ها 8/5 سانتی متر و 83 سانتی متر می باشد.

    جک پالت قیچی

    فروش انواع جک پالت با خدمات  ویژه فروش در فروشگاه اینترنتی صنغتگری  

  • جک پالت بلند

    جک پالت بلند

    جک پالت بلند همان جک پالت دستی می باشد با شاخک های بلند تر از حد استاندارد که برای جابجایی پالت های طویل و بلندتر از سایز معمولی کاربرد دارد .

    عمده کاربرد آن بیشتر در کارخانجات قالی بافی و نساجی برای حمل و جابجایی چله فرش  می باشد.

    بلندی شاخک ‌های این جک پالت باعث می‌شود که توان بارگیری و جابه‌جایی بار های بزرگ از لحاظ طولی بر روی پالت های باند به راحتی فراهم گردد .

    دلیل استفاده از پالت های بلند در این جک پالت حفظ تعادل بار موقع جابجایی و حمل آن می باشد .

    جک پالت بلند

    مشخصات فنی جک پالت بلند

    مشخصات فنی این جک پالت مانند جک پالت دستی استاندارد می باشد و تنها تفاوت آن بزرگی طول شاخک های آن می‌باشد و ظرفیت تناژ این جک پالت با افزایش طول شاخک ها بیشتر می گردد در این در حالی است که در حالت استاندارد ظرفیت حمل 3 تن می باشد  .

    طول شاخک های این بالابر متحرک یا همان جک پالت 150 سانتی متر تا 250 سانتی متر می باشد .

    همچنین برای افزایش مقاومت شاخک های این جک پالت در بلند کردن و حمل بارها و پالت های بلند تا طول ۲ متر از ورق ۴ میلیمتر و یا ورق ناودانی ۱۶ میلیمتر برای تقویت شاخک ها استفاده می گردد .

    این جک پالت نیز مانند سایر لیفتراک های دستی خاص اکثرا  به صورت سفارشی ساخته می شود .

    تمامی جک پالت های عرضه شده در فروشگاه صنعتگری دارای بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها و تولیدی های دیگر می باشد .

    لذا شما عزیزان می توانید با خرید از فروشگاه صنعتگری بهترین خرید کالای مورد نظر خود از هر نظر را تجربه کنید .

    برای خرید و سفارش محصولات خود  وکسب اطلاعات از نحوه سفارش و قیمت آنها با ما تماس بگیرید .

    041-34316055

     

  • جک پالت کوتاه

    جک پالت کوتاه

    همان جک پالت با شاخک های کوتاه می باشد که طول شاخک های آن کوتاه‌تر از ۱۲۰ سانتی متر یعنی کوتا ه تر از حد استاندارد می باشد و مخصوص جابجایی پالت ها و بار هایی هست که از نظر طولی کوتاه میباشند.

    این جک پالت مناسب برای مکان های باریک از لحاظ عرضی و فضاهای محدود مانند داخل کانتینر ها و کفی تریلی ها و راه روهای باریک و... میباشد به دلیل اینکه دیگر جک پالت ها به راحتی نمی توانند در این محیط ها جابجا شوند و بچرخند لذا از جک پالت با شاخک کوتاه یا همان جک پالت 80 سانتیمتر استفاده می کنند تا بتوان بار را به راحتی جابجا کرد.

    جک پالت کوتاه

    در انتخاب نوع جک پالت باید دقت نماییم که طول شاخک ها با طول پالت هماهنگ باشد با این تعاریف می‌توان گفت جک پالت از نظر طول شاخک ها به دو نوع تقسیم بندی می شود جک پالت بلند و جک پالت کوتاه که هرکدام مخصوص حمل پالت های متناسب با طول شاخک های خود هستند .

    جک پالت به دلیل اینکه چرخ های جلوی آن از سمت مخالف پالت بیرون می آید بر خلاف سایر دستگاه‌ها  مثلا استاکر ، توانایی جابجایی پالت های باز و بسته را تا نزدیکی محل بارگیری را دارد .

    مشخصات جک پالت کوتاه

    این جک پالت نیز مانند سایر جک پالت های دستی دارای اندازه های استاندارد می باشد یعنی ظرفیت باربری تا 3 تن ، حداقل ارتفاع بالابری هشت و نیم سانتیمتر و حداکثر ارتفاع بالابری شاخک ها ۲۰ سانتیمتر می باشد که تنها تفاوت آن اندازه طول شاخک ها می باشد که از اندازه استاندارد کوتاهتر می باشد و معمولا از 50 سانتی متر تا 90 سانتی متر بسته به کاربرد و سفارش مشتری به بازار عرضه می گردد .

    فروش استثنایی انواع جک پالت ها و ارسال آن به تمام شهرهای ایران با مناسب ترین قیمت در فروشگاه  اینترنتی صنعتگری.

     

  • جک پالت باریک

    جک پالت باریک

    جک پالت باریک جک پالتی است که عرض آن یعنی فاصله بین دو شاخک یا ورودی شاخک ها کمتر از حد استاندارد یعنی ۵۳ سانتی متر می باشد .

    عرض این جک پالت ها اصولاً بین ۳۰ الی ۴۵ سانتی متر می باشد و مخصوص جابجایی پالت های کوچک و خاص می باشد .

    جک پالت معمولی باریک به غیر از عرض شاخک ها که کمتر از 53 سانتی متر می باشد و همچنین ظرفیت باربری که تا 2/5 تن می باشد دارای مشخصات فنی مشترک از لحاظ طول شاخک ها و حداقل و حداکثر ارتفاع بالابری و سایر مشخصات با جک‌پالت استاندارد می باشد.

    جک پالت باریک

    جک پالت باریک بیشتر در مکان‌هایی مانند پتروشیمی ها و کارخانجات مواد غذایی و دارویی که وارداتی به ایران هستند و دارای پالت هایی با ورودی کمتر از حد استاندارد و باریک می‌باشد کاربرد دارد .

    این جک‌پالت به دلیل سختی ساخت یکی از پرهزینه ترین و گران ترین نوع جک‌پالت ها می باشد ، بنابراین جزء دسته جک پالت های خاص منظور می گردد .

    فروشگاه آنلاین و تخصصی صنعتگری در زمینه فروش انواع جک پالت ، بالابر و انواع دستگاه های صنعتی ، تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی و عمرانی و .... در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد .

     

     

     

     

در صفحه