بلوک زن دستی

( 11 )
  • بلوک زن دستی

ساده ترین نوع دستگاه های تولید کننده بلوک های بتنی است که به صورت چهارتایی به تولید می رسند.

این دسته از بلوک زن ها نیز دارای ویژگی هایی هستند که در بخش زیر به آن ها اشاره شده است.

مشخصات فنی محصولات

39,000,000 تومان بدون مالیات.

زمان تحویل 40 روز کاری میباشد.

1 قلم

لوازم جانبی پیشنهادی برای این محصول


20
23
45
43

تعریف دستگاه های بلوک زنی

بلوک زن هایی که در این فروشگاه عرضه می شود به صورت 4 قالبه می باشند. البته لازم به ذکر است که از این نوع دستگاه ها قالب های 2 تایی نیز موجود می باشد که صرفا جهت تولید بلوک های دیواری به کار گرفته می شوند و کاربرد آن به شکل تمام دستی می باشد و هیچ گونه احتیاجی به برق و ... نیست و دستگاه به وسیله سمبه مصالح را درون قالب متراکم می سازد. اما در نوع 4 قالبه این دستگاه ، علاوه بر سمبه و ... دستگاه شامل یک ویبراتور و الکتروموتور می باشد که مواد و مصالح به وسیله ویبراتور متراکم می شوند و البته لازم به ذکر است که از بلوک زن های 4 قالبه برای تولید بلوک های دیوار ، تیغه ای ، جدول و ... استفاده می شود.

درست است که کارکرد این دستگاه تمام دستی می باشد اما می توان با به کارگیری اپراتورهای حرفه ای و تعویض به موقع آن ها ظرفیت تولید بلوک را توسط این دستگاه افزایش داد.این نوع از بلوک زن ها به دلیل قیمت پایین تری که دارند بیشتر مورد توجه صنعتگران قرار می گیرند و البته طول عمر بالایی نیز دارند. ظرفیت تولید بلوک توسط این دستگاه در حدود 700 عدد ظرف مدت 8 ساعت می باشد. ضخامت بلوکی که توسط این دستگاه زده می شود 2 میل می باشد که البته بیشتر و کمتر از این مقدار را نیز می توان به صورت سفارشی برای شما عزیزان آماده کرد ، ولی در اینصورت هریک با مشکلاتی روبرو می شوند. اگر ضخامت قالب برای تولید بلوک ها کمتر از 2 میل در نظر گرفته شود ، مصالح پس از فشرده سازی توسط ویبره و آماده شدن برای بلوک سازی به دلیل کم بودن ضخامت از حالت استاندارد خود ، مواد شکسته و بلوک متلاشی می شود .

بلوکزن دستیبلوک زن

بلوک زن دستی غیر برقی

بلوک زن دستی غیر برقی

این نوع از محصول به صورت 2 قالبه بوده و دقیقا طبق نام دستگاه ، تمام دستی می باشد و تمام مراحل تولید بلوک های سیمانی توسط خود اپراتور انجام می شود. در ساختار این مدل از دستگاه های بلوک زنی ، از هیچ گونه الکتروموتور و ویبراتور استفاده نشده است و نیز مراحل ملات ریزی ، متراکم سازی مواد اولیه درون قالب ها و نیز پرس و انتقال بلوک های تولید شده بر روی زمین ، تماما توسط اپراتور انجام می شود.  برای به کارگیری این دستگاه به هیچ گونه نیروی برقی نیاز نیست و می توان طی مدت 8 ساعت کاری ، در حدود 200 تا حداکثر 300 عدد بلوک تولید کرد. لازم به ذکر است که استفاده از این نمونه دستگاه بسیار کم کاربرد بوده و  دیگر طرفداری ندارد و در نتیجه تولید آن نیز در مجموعه صنعتگری انجام نمی شود و درواقع می توان گفت که این  مجموعه فروش بلوک زن دستی بدون برق را انجام نمی دهد. 

 

جدول مشخصات ابعادی بلوک زن ها

بلوک زن تک موتوره

اطلاعات فنی قالب بلوک زن دستی

 اگر ضخامت قالب بیشتر از 2 میل در نظر گرفته شود ، نیاز است که مقدار مصالح بیشتری استفاده شود تا قالب پر شود که این کار برای تولیدکنندگان بلوک های سیمانی اصلا مقرون به صرفه نمی باشد پس توصیه می شود که حتما از قالب استاندارد استفاده شود تا هیچ مشکلی پیش نیاید.بلوک زن های دستی در قالب های دوتایی ، سه تایی و نیز چهارتایی موجود می باشند که برطبق گفته های قبلی بلوک زن های دوتایی صرفا جهت تولید بلوک های دیواری به کار گرفته می شوند که عملکرد آن ها کاملا به صورت دستی می باشد و برای کار نیازی به برق ندارند.ولیکن بلوک زن های دستی سه و چهار قالبه با داشتن الکتروموتورهای قوی به تولید بلوک توسط ویراتور و الکتروموتور می پردازند. بلوک زن دستی کاربردی آسان تر از سایر انواع خود دارد و به همین دلیل خواهان بیشتری دارد. اما لازم به ذکر است که استفاده از این مدل دستگاه به نیروی دستی زیادی نیاز دارد و در یک شیفت کاری به تنهایی از عهده یک نفر بر نمی آید.لازم به ذکر است که ساختار دستگاه های بلوک زنی با ساختار دستگاه های جدول زنی متفاوت است ، جدول ها چون از ارتفاع زیادی برخوردار هستند ، به همین دلیل از لحاظ ساختاری نیاز است که از ارتفاع قالب بلندتری برخوردار باشد و از همین سو دستگاه های بلوک زنی با جدول زنی متفاوت است و نمی توان هر دو نوع بلوک دیواری و جدول را  با یک دستگاه انجام داد. به دستگاه های بلوک زن دستی ، بلوک زن 4 تایی تک موتوره نیز گفته می شود. برخی نام این دستگاه را با بلوک زن کاملا دستی به اشتباه می گیرند و برهمین اساس معمولا به این نمونه از دستگاه نوع تک موتوره نیز می گویند. به طور کلی بر اساس ابعاد قالب دستگاه ، نوع و تعداد بلوک های تولیدی نیز متفاوت بوده و وزن های مختلفی نیز دارند. در قسمت پایین تعداد بلوک تولید شده توسط این دستگاه را بررسی می کنیم و نیز به ابعاد کلی آن اشاره می کنیم.

بلوکزنیبلوک زن دستی

مشخصات فنی بلوک زن دستی

بلوک زن

  • گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله
  • امکان تولید بلوک ،جدول ،کف پوش،...( جدول زن ساختاری متفاوت تر دارد )
  • در هر سری به تعداد 4 عدد بلوک 20*40 تولید می کند
  • دارای یک عدد الکتروموتور 2 اسب بخار برای ویبره
  • بدنه از پروفیل 40 صنعتی با ضخامت 3 میلی
  • چرخ های چدنی روکش دار به تعداد 4 عدد
  • امکان استفاده از برق تکفاز و سه فاز
  • کارکرد دستگاه به صورت تمام دستی
  • ظرفیت تولید 500 تا 700 عدد بلوک سیمانی در هر 8 ساعت کاری
  • دارای یک الکتروموتور و یک ویبراتور

 

دستگاه بلوک زن فروشگاه صنعتگری

دستگاه های بلوک زنی که در این مجموعه به تولید می رسند ، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، چرا که با استفاده ازبهترین متریال اولیه ساخته می شوند و در ساخت دستگاه نهایت دقت و ظریف کاری به کار رفته است. معمولا شاسی این دستگاه ها همیشه در محیط کارگاه آماده می باشد و پس از ثبت سفارش مشتری ، مابقی کارهای دستگاه شروع به تولید می شود و بسته به ترافیک کاری ، زمان تولید بین یک هفته تا یک ماه متغیر می باشد. جهت ثبت سفارش با شماره های تماس فروشگاه در ارتباط باشید و از طریق واتساپ پیش فاکتور دستگاه مورد نظر خود را دریافت نمایید.

شماره تماس ثابت : 34316055-041  / 34316056-041

شماره تماس همراه : 09037288231

شماره واتس آپ : 09037288231

ایمیل فروشگاه صنعتگری : sanatgare@gmail.com

جدول مشخصات فنی بلوک زن دستی

بلوک زن دستی

اجزای اصلی بلوک زن دستی 

  • قالب دستگاه که به صورت سفارشی و طبق درخواست مشتری طراحی و تولید می شود
  • چهار عدد چرخ جهت جا به جایی دستگاه 
  • استراکچر از پروفیل 4*4
  • ضخامت ورق قالب ها 6 میل می باشد
  • الکتروموتور 1.5سب 1500 دور 
  • سینی دستگاه که ملات روی آن ریخته می شود
  • سمبه جهت ضربه زدن به مواد درون قالب 

نحوه استفاده از دستگاه بلوک زن دستی

در ابتدا نیاز است که مواد اولیه تولید شده از سیمان و آب و پوکه و شن یا ماسه را  بر روی سینی دستگاه بریزیم و سپس به وسیله ی شن کش دستگاه ، مواد را به خوبی درون قالب جای می دهیم. حال نوبت روشن کردن ویره است . زمانی که موتور به بدنه ی دستگاه ویبره می زند ، مواد به خوبی درون قالب متراکم می شود که اگر نیاز بود مجددا مواد اولیه به درون قالب اضافه می کنیم . پس از پایان این مراحل ، سمبه دستگاه را چندین بار با ضربه بر روی مواد می کوبیم و سپس دستگاه را بدون اینکه ویبره را خاموش کنیم و یا اینکه سمبه دستگاه را به بالا ببریم ، کل آن را به جلو حرکت می دهیم و همین مراحل را مجددا تکرار می کنیم.

پیشنهاد فروشگاه صنعتگری : 

فروشگاه صنعتگری به عزیزانی که قصد شروع کار بلوک زنی را برای اولین بار دارند ، دستگاه بلوک زن دستی را توصیه می کند که علاوه بر برخورداری از مکانیزم کاری ساده ، از قیمت مناسب تری نسبت به سایر انواع دستگاه های مشابه برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در این زمینه در تماس باشید و مشاوره رایگان از آن ها دریافت نمایید. 

مقالات مرتبط