تاریخ انتشار: 97-04-27 09:04:18 چهارشنبه
(701)

تسمه نقاله نسوز

آشنایی با تسمه نقاله های نسوز

تسمه نقاله های نسوز تسمه نقاله هایی هستند که در برابر حرارت و گرما مقاوم بوده و نمی سوزند.

 همه تسمه نقاله ها و یا نوارهای نقاله ها با همه جور اندازه و همه جور جنسی در خط های تولید تولید ،  بسته بندی و مونتاژ شده  کار حمل و نقل و انتقال را انجام می دهند که بعضی وقت ها این انتقال در وضعیت خاص و تحت تاثیر تغییر دماهای خیلی پایین و یا خیلی بالای محیط اطراف انجام می گیرد این کار باعث می شود که به تسمه نقاله هایی با ویژگی ها و خصوصیاتی که تنها برای این خطوط تولید شوند که کارایی لازم و ضروری  را در موقع انتقال مواد را داشته باشند.

 تسمه نقاله نسوز

تسمه نقاله های توری نسوز با توجه سفارش مشتری های عزیز و محترم در هر اندازه ای قابل  طراحی وساخت می باشند.

اصولا برای پیش گیری از خوردگی و ساییدگی و  جلوگیری از آسیب های لبه تسمه نقاله های توری از پرس کردن نوار نسوز و ضد حرارت

در کناره های تسمه نقاله های توری استفاده می شود.

این نوار در کناره های تسمه به طور طولی در سراسر تسمه نقاله  پرس شده و باعث محافظت از اطراف توری در برابر ضربه و یا سایش و خوردگی  می شود.

 

 تسمه نقاله نسوز

وصل کردن دوطرف تسمه نقاله های توری نسوز هم به صورت زیپی(زیپ شکل) که از جنس الیاف  های تفلونی مثل خود تسمه نقاله توری نسوز ولی با ضخامت و مقاومتزیاد تر می باشد انجام می شود.

زیپ درست شده در دو طرف تسمه نقاله توری نسوز به وسیله نخ های مقاوم با حرارت  و گرمای زیاد و کشش روی لبه ها دوخته شده و پس از قرار گرفتنش روی تسمه و  رسیدن دوسر تسمه نقاله توری نسوز به همدیگر  پیم را از داخل زیپ رد کرده و تسمه توری به صورت مدار بسته  و مقاوم و نسوز در می آید.

 تسمه نقاله نسوز

تسمه نقاله های نسوز با دوام در برابر حرارت های بالای غیر مستقیم در محیط می باشند . تسمه نقاله های نسوز برای خط هایی که با کوره و اتش و یا جسم های گرم

سروکار دارند مناسب هستند. از تسمه نقاله های نسوز به حساب می آیند که از الیاف مقاومی تشکیل شده است که با لایه ی تفلونی پوشیده شده است .

پوشش تفلونی توری ها را در مقابل حرارت ها و دما های  کمتر صفر تا 70 درجه و نیز تا 300 درجه مقاوم می کند.از معمول ترین کار هایی که تسمه نقاله های توری نسوز خط های خشک کن مواد مختلف و متفاوت می باشد و به خاطر بهداشتی بودن این توری ها و سازگاری آن نوار نقاله های نسوز توری با مواد غذایی ، مناسب برای خطوط شستشو و خشک کن میوه و سبزیجات هستند

.توری های  نوار نقاله PTFE در مش های مختلفی تولید می شوند و پرکاربردترین مش های آن 2*2 و 4*4 می باشد..

 تسمه نقاله نسوز

 تسمه نقاله نسوز

 تسمه نقاله نسوز

(1)
  • علی سلیمانی 1398-09-03

    سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان ببخشید من میخوام یه خط نیم متری نوار نقاله درست کنم و نوار نقاله های توری شما برای کار من بسیار عالیه من یه نوار نقاله ای توری میخوام. چطور میتونم اینو تهیه کنم و انواعشو چطور میتونم ببینم تا تور مورد نظرمو سفارش بدم ایا امکانش هست

    پاسخ مدیر:

    سلام روز بخیر

    دوست عزیز می توانید با شماره 04134316055 تماس بگیرید تا اطلاعات کامل و عکس های کامل برای شما ارسال گردد

    با تشکر از ارسال نظر

دیدگاه خود را بنویسید
*
*

شاخه‌ها