تاریخ انتشار: 96-08-20 19:08:32 شنبه
(235)

Apple iPhone 10

گوشی آیفون 10 (Apple iPhone 10) در کنار آیفون 8 (Apple iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (Apple iPhone 8 Plus) معرفی شد. اما چه تفاوت‌هایی میان آنها وجود دارد؟

امسال اپل علاوه بر معرفی دو گوشی استاندارد آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، از تلفن هوشمندی لوکس و خاص با نام آیفون 10 (آیفون ایکس) هم رونمایی کرد. همین موضوع سبب شده بسیاری از افرادی که قصد خرید یکی از گوشی های جدید اپل را دارند، به دنبال تفاوت‌های آنها باشند.

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس با فرمت همیشگی محصولات اپل طراحی شده و تاچ آی دی نیز در کلید فیزیکی هوم تعبیه شده است. اما در آیفون ایکس خبری از این کلید نبوده و ژست‌های حرکتی جای آنها را گرفته‌اند. البته کار کردن با این سیستم سخت نیست. کاربران با لمس صفحه و کشیدن انگشت خود به سمت بالا به صفحه اصلی باز خواهند گشت

تکنولوژی تشخیص چهره پیشرفته اپل با استفاده از سنسورها، چهره افراد را در سه بعد مختلف شناسایی می‌کند. دور زدن این سیستم واقعا سخت است. به علاوه، اپل مدعی شده این سیستم در فضای تاریک نیز کار می‌کند.

همانند آیفون 8 پلاس، گوشی آیفون 10 با دوربین دوگانه خود توانایی ثبت تصاویر پرتره را دارد. هرچند، این قابلیت در دوربین جلویی نیز وجود داشته و ثبت سلفی‌های پرتره تنها با این گوشی امکان‌پذیر است. این موضوع با وجود دوربین “TrueDepth” و توانایی آن در تفکیک اجزای مختلف، ممکن شده است.

طول عمر باتری آیفون 8 و آیفون 8 پلاس همانند نسل قبلی یعنی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس است. آیفون 10 نیز با یک بار شارژ، 2 ساعت بیشتر از آیفون 7 دوام می‌آورد

با اینکه گوشی آیفون 10 قابلیت‌های اختصاصی زیادی داشته و با سایر تلفن های هوشمند این شرکت تفاوت زیادی دارد، اما آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نیز محصولاتی قدرتمند بوده و پاسخگوی نیاز کاربران خواهند بود.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*

شاخه‌ها